וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין

הירוקים נראו רע במשך מרבית שלבי המשחק, אך טעות של באסם גנאים בדקה ה-77 הובילה לשער ניצחון של תומר חמד

שחקני מכבי חיפה התעסקו בימים האחרונים בעיקר בתוצאה הרצויה מבחינתם בדרבי התל אביבי. הם שכחו שקודם מצפה להם משחק בית לא פשוט מול בני סכנין, וכמעט שילמו על כך ביוקר. האורחים מהתחתית אכן הקשו את החיים על סגנית האלופה וגרמו לאוהדיה לשרוק בוז בהפסקה, אך בסופו של דבר טעות אחת הובילה לשער ניצחון של תומר חמד, שקבע 0:1 בדקה ה-77 והחזיר את מכבי חיפה לפסגה.

שחקן מכבי חיפה תומר חמד. אדריאן הרבשטיין
שער יקר. חמד/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי נכנע לדרישת הקהל ושילב את עידן ורד בהרכב הראשון, אך הקשר שהצטיין בגביע והביא למפנה במספר משחקים קודמים בהם נכנס כמחליף היה רחוק מרמתו הפעם. גם יניב קטן ואייל גולסה לא הצליחו להשתלט על המשחק, כששחקני סכנין מצידם הפגינו אגרסיביות במרכז השדה ועשו הכל כדי להאט את הקצב. תוכנית המשחק של סלובודאן דראפיץ' עבדה בצורה מצוינת במחצית הראשונה, כשרק ניר דוידוביץ' בהצלה גדולה בדקה ה-40 מנע מסכנין לרדת ביתרון להפסקה.

במחצית השנייה סכנין נסוגה עוד יותר לאחור, אבל חיפה שוב הציגה את הבעיה שלה מול הגנות מתוגברות, שיחקה בצורה שבלונית ונגררה לסגנון המשחק של היריבה מבלי להפעיל את המגנים או לחפש פתרונות יצירתיים. סכנין, מצידה, הגבירה את הנפילות על הדשא והעבירה את הזמן כדי לחלץ נקודה מהמגרש בו ניצחה רק פעם אחת בעבר. העונש הגיע 13 דקות לסיום, כשגוסטבו בוקולי חטף כדור מבאסם גנאים ובישל את שער הניצחון לתומר חמד. כמו בסיבוב הראשון, חיפה מגרדת בקושי את הנקודות מול סכנין וחוזרת לפסגה. היכולת הזו לא תספיק כדי לשמור עליה, בעיקר אם הפציעה של ולדימיר דבאלישווילי תתגלה כחמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהלך המשחק

דקה 7: טואטחה פרץ נהדר בצד שמאל והגביה טוב לרחבה, פטי חסם ברגע האחרון את הנגיחה של חמד.

דקה 17: גולסה נותר חופשי ובעט מ-20 מטרים, קנדיל קלט ללא בעיות.

דקה 26: זבידאת שלח כדור עומק מצוין לאזורוב שהקדים את פיליאבסקי, אבל דוידוביץ' יצא טוב וקלט.

דקה 29: ורד עבר שמאלה ובעט חלש מ-18 מטרים לידיו של קנדיל. מכבי חיפה מתקשה לייצר מצבים.

דקה 32: ויצמן הגביה כדור חופשי לרחבה, בנאדו תפס את אזורוב במאבק הפיזי ברחבה, אך השופט בר נתן בחר להתעלם ואיפשר למשחק להמשיך.

דקה 40: סייף המחליף הגביה קרן מימין, אזורוב ליטף את הכדור שפגע בפיליאבסקי ועשה דרכו לשער, אבל דוידוביץ' זינק מצוין והציל.

דקה 53: גולסה ניסה את מזלו מ-18 מטרים, הכדור חמק סמוך לקורה.

דקה 71: קטן הוריד כדור בחזה ומהאוויר בעט חזק לפינה, קנדיל עצר.

דקה 75: זבידאת יצא למתפרצת ובמקום למסור בעט מזווית קשה לידיו של דוידוביץ'.

דקה 77: גול! באסם גנאים איבד כדור ברשלנות, בוקולי חטף לו והגביה נהדר לרחבה, שם חמד התרומם גבוה ונגח מצוין לפינה. 0:1 קשה למכבי חיפה.

דקה 83: דבאלישווילי מתח שריר וביקש להתחלף, אך למכבי חיפה אין עוד חילופים והיא תמשיך ב-10 שחקנים.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (עלי עוסמאן, 77), אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה (שלומי אזולאי, 73), אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד (גוסטבו בוקולי, 46), תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן (באסם גנאים, 52), חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (קני סייף, 39), אחמד קאסום, עובדה זבידאת, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully