וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: סכנין-ב"ש 1:1, קלינגר: "מאוכזב מאוד"

דודו עזריה

29.1.2011 / 20:49

יש קיזוז: המארחת עלתה ליתרון משער של אזורוב (31) אחרי טעות של כהן, איברהים בסיט (84) איזן אחרי טעות של קנדיל

כנראה שכשלא הולך, אז לא הולך. בני סכנין הייתה קרובה הערב (שבת) להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, אך ספגה שוויון מאוחר וסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל. קוסטדין אזורוב כבש ראשון לסכנין בדקה ה-31, איברהים בסיט השווה לאורחים בדקה ה-84.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' שיפרה את מאזנה ל-15 נקודות, חמש פחות מהפועל אשקלון מהמקום ה-13 ואחת מעל הפועל פתח תקוה והקו האדום. מנגד, הקבוצה של ניר קלינגר, שקיבלה הרבה מחמאות אחרי התיקו 2:2 בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, שוב אכזבה והצליחה לאזן רק לאחר שהמארחת נותרה ב-10 שחקנים. נראה שעזיבתו של מאור מליקסון לא בדיוק תעזור לה לצאת מהתקופה הקשה. הקבוצה מבירת הנגב נותרה במקום השביעי בליגה, אך הפער שלה משש הראשונות גדל.

סכנין פתחה טוב יותר, ובדקה השלישית אזורוב קיבל כדור בפינה השמאלית של רחבת החמש בגבו אל השער ושיחרר בעיטה מפתיעה שחלפה ליד הקורה הרחוקה של אוהד כהן. שלוש דקות חלפו וגם האורחת הגיעה להזדמנות. רביבו מסר כדור ארוך ועלא אבו סאלח ניסה להחזיר אותו לקנדיל, אסולין יירט, אך קנדיל שיצא 15 מטר משערו מנע מאסולין להבקיע. בדקה ה-31 עלתה הקבוצה הביתית ליתרון מנגיחה של אזורוב לאחר הגבהה של לירן כהן והשמטה אומללה של אוהד כהן.

באר שבע לא הצליחה לרשום שיפור משמעותי במחצית השנייה, אך בדקה ה-69 קיבלה מתנה כשכובש השער, קוסטדין אזורוב, ספג כרטיס אדום לאחר שנתקל בוויליאם סוארס. הדרומיים הצליחו לנצל את היתרון המספרי כדי להשיג את השוויון אי שם בדקה ה-84 וגם זה לאחר טעות של קנדיל, ששמט כדור שהגיע לבסיט, שדחק פנימה וקבע 1:1.

קלינגר: "מאוד מאוכזב מהתוצאה, זה היה איבוד נקודות מיותר. מה ששיחק לרעתנו היה היה הגול המיותר שספגנו. אוהד היה צריך לקחת את זה. במחצית הראשונה הצלחנו להגיע למצבים טובים אבל לא הבקענו ואחרי הגול שהבקענו הייתי בטוח שנבקיע את השני". על אפשרות לחזק את הקבוצה אמר קלינגר: "אנחנו עושים מאמצים גדולים לצרף חלוץ שמשחק בכדורגל הישראלי, אבל אני לא מתכוון להיכנס לשמות".

מאמן סכנין סלובודאן דראפיץ' אמר: "שיחקנו טוב והיינו יותר טובים מבאר שבע. חבל שקיבלנו את האדום שהיה מיותר. מה שהכי חשוב לי זה שהיום שיחקו 10 שחקני בית, ואם נשאר בליגה זה ישתלם".

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, לירן כהן, אחמד קאסום (עימאד קדארנה, 90), קני סייף (איברהים סעיד חאמד, 82) עובדה זבידאת (באסם גנאים, 72), קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אופיר דוידזאדה (יחיאל צגאי, 77), אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, ליאור ז'אן (סיראז' נאסר, 61), ערן לוי, דוד רביבו (איברהים עבדול ראזאק, 61), איברהים בסיט, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully