וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 1:2

האדומים הסתדרו גם ללא אלי גוטמן המאושפז, ונהנו משערים של קפוראלה (4, עצמי) ושהר (56). טרטיאק צימק (77), אניימה להט

בצל הבשורה הקשה שנחתה הבוקר (שבת) על שחקני הפועל תל אביב עם אשפוזו של אלי גוטמן בעקבות אירוע לב, הצליחו האדומים להתרכז בכדורגל וניצחו את מכבי נתניה 1:2 בבלומפילד. יוסי אבוקסיס הדריך את שחקני הפועל תל אביב, שעלו למקום הראשון באופן זמני בעיקר בזכות עוד משחק מצוין של וינסנט אניימה וקאמבק מוצלח להרכב של סלים טועמה.

מריאנו קפוראלה כבש שער עצמי אומלל בדקה הרביעית והעלה את הפועל תל אביב ליתרון מוקדם, בן שהר כבש את השער השני בדקה ה-56, שי אבוטבול יכול היה לסגור עניין שבע דקות מאוחר יותר אבל החמיץ פנדל, ושער מצמק של סרגיי טרטיאק בדקה ה-77 הלחיץ את הפועל תל אביב עד לשריקת הסיום, אך לא מנע ממנה את הניצחון.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער. קובי אליהו
רצו לעשות טוב לגוטמן. שחקני הפועל תל אביב חוגגים את שער היתרון/קובי אליהו

בהפועל תל אביב עדיין לא יודעים מי יחליף בחודשים הקרובים את איתי שכטר הפצוע, אבל אחת הבשורות הטובות מבחינתם מהמשחק הזה, מלבד לעוד הופעה ענקית של וינסנט אניימה, הגיעה מסלים טועמה. אחד הסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות קיבל קרדיט בהרכב על חשבונו של אביחי ידין, והחזיר בריבית עם ניהול משחק מבריק במחצית הראשונה, כדור חופשי שכמעט וניפץ את הקורה של אריאס ובעיקר בישול נהדר לבן שהר בדקה ה-56.

מכבי נתניה נמצאת אמנם בתקופה רעה, אבל בסופו של דבר קבוצתו של ראובן עטר נלחמה על הדשא בבלומפילד כמו קבוצת צמרת, וההבדל היחידי בין אובדן הנקודות שלה לנקודה אחת או אפילו שלוש היה וינסנט אניימה הגדול, שללא ספק היה גיבור המשחק ורשם לפחות חמש הצלות של מצבים מסוכנים במיוחד. בכלל, המשחק בבלומפילד היה ללא ספק אחד היותר קצביים ומהנים השנה, כשגם בין הקורות של נתניה הפגין קרלוס אריאס יכולת מצוינת.

מחצית ראשונה

דקה 1 - מכבי נתניה הגיעה להזדמנות מסוכנת כבר אחרי 40 שניות, כשדלה ימפולסקי פתח מצד ימין ומסר לטל מעבי, שבעט מזווית קשה למסגרת. וינסנט אניימה הדף.

דקה 4 - שער! דני בונדר פרץ מצד ימין והגביה כדור לתוך הרחבה, קפוראלה ניסה להרחיק, אבל בעט בטעות לשער של קבוצתו, והכדור הוקשת מעל אריאס אל תוך השער. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 5 - מכבי נתניה יצאה למתפרצת ופיראס מוגרבי מצא עצמו מול אניימה, אלא ששוערה של הפועל עצר את הכדור.

דקה 16 - בן שהר פרץ מצד שמאל לכיוון השער, עבר שני שחקנים נתנייתים ובעט מ-20 מטרים מעל למשקוף.

דקה 19 - סלים טועמה קיבל כדור על קו ה-16 בצד ימין, חתך לכיוון האמצע ובעט עוד כדור מסוכן מ-20 מטרים שהיה קצת יותר מדי גבוה.

כדור 21 - סלים טועמה סובב כדור חופשי עוצמתי ממרחק של 25 מטרים שמאלית היישר לקורה של אריאס. פרנסמן השתלט על הכדור אבל היה בעמדת נבדל.

דקה 22 - הזדמנות מסוכנת לנתניה. ניר נחום חדר לרחבה מצד ימין והגביה כדור אל דלה ימפולסקי, שהמתין בצדה השני של הרחבה ובעט ממצב נוח החוצה.

דקה 27 - חן עזרא פרץ מצויין לכיוון השער, עבר שני שחקני הגנה ושיחרר כדור מ-18 מטרים לידיים של אניימה.

דקה 36 - שי אבוטבול התגעגע לשער שכבש נגד מכבי חיפה ושיחרר טיל מ-30 מטרים שנעצר רק בקורה של אריאס.

דקה 38 - מהלך נהדר שהחל בדאבל פס בין ניר נחום לאחד סבע ופריצתו של השני לרחבה, הסתיים בבעיטה של אחמד סבע מעשרה מטרים לכיוון השער. וינסנט אניימה רשם הדיפה גדולה.

דקה 45 - טוטו תמוז השתלט על כדור עומק ורפץ לרחבה מצד שמאל, אבל בעט גבוה מעל לשער.

מחצית שניה

דקה 46 - שוב נתניה הגיעה למצב מסוכן בדקה הפתיחה של המחצית. הפעם מוגרבי פרץ מימין ובעט מזווית קשה, אניימה הדף היישר אל ימפולסקי, שהחמיץ מתוך הרחבה.

דקה 56 - שער! התקפה נהדרת של הפועל תל אביב ובמרכזה סלים טועמה, שפרץ לכיוון השער ומסר מצויין לבן שהר, שבעט מהצד השמאלי של הרחבה לרשת. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 60 - אחמד סבע השתלט על כדור במרחק של 14 מטרים עם הגב, הסתובב ובעט טוב, אניימה הדף.

דקה 63 - פנדל להפועל תל אביב אחרי שטוטו תמוז פרץ לרחבה מצד שמאל והוכשל על ידי קפוראלה. שי אבוטבול בעט מהנקודה הלבנה, אבל אריאס הדף.

דקה 74 - אחמד סבע שוב הצליח לתעתע בהגנת בהפועל תל אביב ולהגיע למצב בעיטה נוח מ-16 מטרים, אניימה שוב הדף מצויין.

דקה 77 - שער! קובי דג'אני שלח כדור עומק לכיוונו של סרגיי טרטיאק, והחלוץ האוקראיני פרץ לרחבה מצד שמאל והצליח להכניע לראשונה במשחק את וינסנט אניימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 88 - הזדמנות דרמטית לנתניה כשחן עזרא שלח מסירה קטנה לסרגיי טרטיאק שהפציץ מ-15 מטרים, אלא שאניימה שוב היה במקום.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (עמרי קנדה, 78), וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי (אביחי ידין, 62), גיל ורמוט, סלים טועמה (יוסי שבחון, 62), בן שהר, טוטו תמוז.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, מריאנו קפוראלה (עדי נמני, 76), עומרי בן הרוש, אוראל דגני (סרגיי טרטיאק, 61), קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי (מאור אסור, 72), פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully