וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה והפועל ת"א נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

24.1.2011 / 22:35

טעות איומה של חסארמה סידרה שהר שער שישי בחמשת המשחקים האחרונים (38). נג'ובו איזן (70). צפו בתקציר

ספורט 5

אחרי שבוע אחד בלבד בפסגה, הפועל תל אביב איבדה את המקום הראשון בעקבות 1:1 במשחק החוץ מול עירוני קרית שמונה. האדומים, שהגיעו למשחק לאחר שישה ניצחונות רצופים, הציגו משחק אדיש ונראו רע לאורך כל 90 הדקות. שבועיים לפני הדרבי, אלי גוטמן בהחלט קיבל כמה סיבות לדאגה. מן העבר השני, מחזיקת גביע הטוטו הטרייה בהחלט מסתמנת ככבשה השחורה הרשמית של הדאבליסטית אחרי שכבר ניצחה העונה 2:4 בבלומפילד.

הפועל תל אביב לא הגיעה הערב לקרית שמונה. גיל ורמוט נסגר היטב על ידי בריאן חרסיסיץ' וגם ערן זהבי לא היה במשחק. הקבוצה של רן בן שמעון צופפה היטב והביכה את האדומים בהתקפות מסודרות. מי שהיה פעיל מאוד היה שמעון אבוחצירא. מלך שערי הליגה בעונת 2008/9 חזר אחרי שנה וחצי מתסכלות בלאריסה היוונית ונראה נייד, רעב ובכושר גופני טוב.

חלוץ הפועל תל אביב בן שהר נאבק בבלם עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
נקודת האור היחידה. שהר/אדריאן הרבשטיין

אלא שדווקא בדקות הטובות של הקריה, האדומים כבשו. זהבי שלח כדור עומק סתמי לעבר בן שהר (מצוין), סלאח חסארמה שהיה צריך להרחיק בקלילות פספס ואפשר לחלוץ לכבוש שער קל מול גיא חיימוב. שער שישי לשהר בחמשת משחקי הליגה האחרונים והוא בהחלט נקודות האור היחידה במשחק האדום.

נקודת המפנה אירעה בדקה ה-59. בן שמעון שלח למערכה את אלרואי כהן, שחזר לאחר מספר שבועות של היעדרות בגלל פציעה, והמשחק השתנה. עם כהן על המגרש, הקריה הייתה ניידת והרבה יותר מסוכנת. ההגנה האדומה אל הסתדרה עם המהירות של הקשר והשער לא איחר להגיע. שיתוף פעולה נהדר בין תומר סוויסה (כישרון ענק), כהן ואבוחצירא, הסתיים בדחיקה של וויליאם נג'ובו לרשת בדקה ה-70.

דווקא השער הזה העיר את האדומים שהחלו ללחוץ. גוטמן שלח למערכה את סלים טועמה, יוסי שבחון ו-ויקטור מרעי, אבל המצב הטוב ביותר היה דווקא של וואליד באדיר שנגח למשקוף. בסיום, חלוקת נקודות שמשאירה את הפועל במקום השני מרחק שתי נקודות ממכבי חיפה. קרית שמונה במקום הרביעי ובפעם המי יודע כמה הוכח איזו עבודה נפלאה נעשית בעיר הצפונית. השתיים הללו ייפגשו שוב בפלייאוף העליון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 15: אבוטבול מצא את ורמוט בפינה השמאלית של הרחבה, הקשר ביצע הטעיה וירה כדור מסובב מעל השער. איום ממשי ראשון במשחק.

דקה 19: אבוחצירא הטעה את פרנסמן וירה בסיבוב מ-17 מטרים כדור חזק שאניימה ירד וקלט.

דקה 23: גבאי הגביה מימין, פרנסמן הרחיק רע בנגיחה ושטרית שהגיח משמאל ירה החוצה ממצב נוח.

דקה 36: נג'ובו חלף על פני ידין וניסה להקפיץ לשער מ-20 מטרים, הכדור פגע ברגל אדומה ועלה מעל השער.

דקה 38: גול! זהבי הכניס כדור עומק, חסארמה פספס בשלומיאליות ושהר, שנותר לבד מול חיימוב, הרים את הרשת עם שער בניגוד למהלך המשחק. 0:1 להפועל תל אביב

דקה 44: מהלך מצוין של קרית שמונה שהחל ברוצ'ט, המשיך עם מסירת רוחב של נג'ובו לאבוחצירא, שמעמדה נוחה בתוך הרחבה ירה החוצה.

דקה 47: סוויסה ניסה לכבוש בבעיטה חופשית מ-30 מטרים, הכדור שלו טס גבוה מעל השער.

דקה 50: זהבי סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, חיימוב זינק מצוין והדף לקרן.

דקה 70: גול! מתפרצת נהדרת של המקומיים. סוויסה העביר כדור מימין לשמאל, אלרואי כהן המשיך לאבוחצירא שבעט חלש ונג'ובו המשיך בדחיקה פנימה. 1:1

דקה 72: אלרואי כהן הקפיץ לעברו של סוויסה שניסה לכבוש מהאוויר, אבל הכדור לא התלבש לו.

דקה 78: אבוטבול הגביה כדור קרן, שבחון הסיט בראש ובאדיר המשיך בנגיחה למשקוף. שניות לאחר מכן נגח בן דיין לרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.



הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (אלרואי כהן, 59), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, תומר סוויסה (בני בן זקן, 85), שמעון אבוחצירא (שלומי אביסדריס, 81).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי (סלים טועמה, 73), גילי ורמוט (יוסי שבחון, 73), בן שהר, טוטו תמוז (ויקטור מרעי, 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully