וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את מכבי פ"ת 1:2

וואלה! ספורט

23.1.2011 / 21:36

אבו ריא כבש לאורחים כבר בדקה השניה והקבוצה הסתגרה בהגנה, כאשר השוער המחליף מוחמד קנדיל עשה את העבודה

ספורט 5

בני סכנין רשמה הערב (ראשון) את ניצחונה הרביעי העונה, כשגברה על מכבי פתח תקוה 1:2 במשחק חוץ שהתקיים מול יציעים כמעט ריקים באיצטדיון רמת גן. המארחת קיוותה לטפס למקום החמישי במה שהיה אמור להיראות כמו משחק בית מול קבוצת תחתית, אבל בסופו של דבר הייתה זו סכנין שהשיגה ניצחון חשוב מאוד, והשתוותה בכמות הנקודות להפועל פתח תקוה, שנאבקת נגדה על הירידה מתחת לקו האדום. מהראן אבו ריא (2) וקוסטדין אזורוב (83) כבשו לסכנין, דובב גבאי (88) צימק למארחת.

מוחמד קנדיל שוער בני סכנין. ברני ארדוב
איש המשחק. מוחמד קנדיל/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה פספסה בשבוע שעבר הזדמנות לזכות בתואר הראשון שלה השנה, כשהפסידה לקרית שמונה בגמר גביע הטוטו. הערב, על אותו כר הדשא באיצטדיון רמת גן, נראה ששחקניה עדיין היו רדומים ושאננים, וזה בדיוק מה שסידר ליריבה מהצפון ניצחון יקר. שתי דקות של הגנה ושוער שחלמו בהקיץ איפשרו לחאלד חלאיילה ומהראן אבו ריא ליצור את המהלך שהעניק להם את השליטה במשחק. חלאיילה הגביה כדור חופשי, אבו ריא נגח בחופשיות פנימה וכל זה קרה כבר בדקה השניה.

מאותו הרגע ירדו שחקניו של סלובודן דראפיץ' לבונקר, כשמהצד השני כל הנסיונות של עומר גולן ועומר דמארי להביא לידי ביטוי את הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות נתקלו במוחמד קנדיל, שוערה השני של בני סכנין, שקיבל מדראפיץ' את הקרדיט על חשבונו של מאיר כהן המסופסל. אולי קשה לשפוט שוערים לפי משחק אחד, אבל מה שבטוח הוא שקנדיל ידע לקחת את ההזדמנות שקיבל לא פחות מאשר את הכדורים שנבעטו וננגחו לכיוונו בכמות גדולה בהרבה מאלו שסיכנו את רובי לבקוביץ' בצד השני.

קנדיל עמד במשימה שלו בגבורה, והיה הגורם המשמעותי ביותר בשלוש הנקודות היקרות של בני סכנין. שבע דקות לסיום המשחק נראה היה שהפתח תקואים שוב נרדמו, והפעם הצליחו האורחים להביא לידי ביטוי את יכולתו של החלוץ קוסטדין אזורוב, שאת הכדור הראשון שקיבל בתוך הרחבה הפך לשער השני של סכנין בדקה ה-83. חמש דקות לאחר מכן דובב גבאי כבש שער מצמק למכבי פתח תקוה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! כדור חופשי לבני סכנין מצד ימין. חאלד חלאיילה הרים את הכדור לתוך הרחבה, רובי לבקוביץ' וההגנה הפתח-תקואית נרדמו, ומהראן אבו ריא ניצל זאת כדי להגיח מאחור ולנגוח פנימה. 0:1 לבני סכנין.

דקה 19 - הזדמנות מסוכנת ראשונה למכבי פתח תקוה, כשעומר דמארי קיבל מסירת רוחב בתוך הרחבה, אבל בעט ברשלנות לכיוונו של קנדיל במקום למסור לעומר גולן שהיה פנוי.

דקה 43 - אחרי מספר נסיונות של המלאבסים למצוא את הרשת של קנדיל תוך כדי לחץ ברחבה, עומר דמארי ניסה להפתיע אותו בבעיטה מרחוק יותר, אבל גם זה לא ממש הצליח.

דקה 45 - הזדמנות נוספת למכבי פתח תקוה כשעומר דמארי הגביה כדור לעומר גולן, שעצר עם החזה תוך כדי תנועה ברחבה וניסה להגיע למצב בעיטה נוח, אלא ששחקני ההגנה של סכנין מנעו זאת ממנו.

דקה 47 - סבסטיאן סנסוני פתח את המחצית השניה עם נסיון בעיטה מרשים ממרחק של 30 מטרים, קנדיל הדף מצויין לקרן.

דקה 57 - כדור חופשי לבני סכנין. חסן סייף שנכנס כמחליף סובב לידיים של רובי לבקוביץ'.

דקה 68 - הזדמנות נוספת למכבי פתח תקוה כאשר הכנסת כדור לרחבה מצאה את עומר דמארי מול קנדיל, אלא ששוערה של סכנין שוב שמר על הרשת ובלם את דמארי בקור רוח.

דקה 83 - גול! לקראת סיום המשחק ההגנה הפתח תקואית שוב נרדמה ולירן כהן שלח כדור בתוך הרחבה אל קוסטדין אזורוב, שהשתלט עליו בצד הימני שלה והכניע את לבקוביץ' מזווית קשה. 0:2 לבני סכנין.

דקה 88 - גול! נבוישה מרינקוביץ' נע בחופשיות בצד ימין והגביה כדור לתוך הרחבה, דובב גבאי התמקם טוב כדי לנגוח פנימה ולצמק. 1:2 לבני סכנין.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אסי משיח (נבוישה מרינקוביץ', 46), ג'ו ביזרה (מיכאל זנדברג, 71), מוראד מגמאדוב, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל (דובב גבאי, 46), דני פרדה, עומר גולן, עומר דמארי.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, באסם גנאים (סייד אחמד אברהים, 81), חאלד חלאיילה (עובדה זבידאת, 90), לירן כהן, חאמד גנאים (קני סייף, 46), אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully