וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אשקלון והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

האדומים הגיעו להזדמנויות, אך לא הצליחו להכניע את אאורלו, ונותרו במקום התשיעי. המארחת שמרה על הפער מהתחתית

משהו לא טוב עובר על הפועל חיפה. האדומים של ניצן שירזי, שהיו אחת ההפתעות המרעננות של העונה, מעט דעכו במחזורים האחרונים וסיימו הערב בתיקו 0:0 בחוץ מול הפועל אשקלון, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. חיפה ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים וגם זה היה מול הפועל רמת גן החלשה בבית. מנגד, נראה שהשינויים שעשו האשקלונים בסגל עבדו לטובתם והם הפסידו פעם אחת בלבד בארבעת המחזורים האחרונים. גם התיקו הערב הוא תוצאה בכלל לא רעה עבור הקבוצה של גיא עזורי.

בדקה ה-20 הצליחה הפועל חיפה להגיע להזדמנות גדולה, כשסטויאנוביץ' מצא את עצמו חופשי ובעט טוב, אך פילקוביץ' הצליח להציל מהקו. בדקה ה-24 הגיעה ההזדמנות המסוכנת של אשקלון, כשבעיטה של מחמוד עבאס נעצרה רק במשקוף שערו של קאלה. שתי הקבוצות לא הגיעו לעוד הזדמנויות משמעותיות עד סוף המחצית וירדו עם 0:0 לחדרי ההלבשה.

בדקה ה-53 הצליחו האדומים להגיע להזדמנות גדולה, כששוקרני הכניס מסירת עוק לממן המחליף שנותר לבד מול אאורלו, אך בעט החוצה. בדקה ה-84 הגיעה חיפה להזדמנות מסוכנת נוספת, אך אאורלו הציל את הקבוצה הביתית. עד הסיום לא הצליחו השתיים לייצר הזדמנויות נוספות ונפרדו בתיקו 0:0 משמים.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, דניאל היידמן (יניב אלול, 64), מחמוד עבאס, אריק גאוו, סרג' איילי (איליה יברויאן, 59).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, רועי שוקרני, גל אראל, רן אבוקרט (אלון בוזורגי, 87), הישאם כיוואן (חנן ממן, 46), סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל, 66), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully