וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה

הירוקים עלו זמנית למקום הראשון אחרי שדבאלישווילי כבש את השער היחיד (41) ועלה לעשרה שערים. בכורה טובה לפיליאבסקי

זה לא בדיוק היה המשחק שאוהדי מכבי חיפה יכולים לשאוב ממנו עידוד. הירוקים הבינו העונה שמבחן התוצאה הוא זה שקובע, אבל היכולת ב-0:1 על בני יהודה הערב בקרית אליעזר ממש לא אמור לאלישע לוי להתרווח על הכיסא. שער אחד בנגיחה של ולדימיר דבאלישווילי בדקה ה-41 השאיר את הנקודות בקרית אליעזר ומקפיץ זמנית את הירוקים למקום הראשון, אבל כמה שזה היה קשה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים שער של ולדימיר דבאלישווילי. אדריאן הרבשטיין
שוב הוא חוגג. דבאלישווילי מוקף בחבריו עם העשירי שלו העונה/אדריאן הרבשטיין

במשחק עצמו הירוקים היו הרבה יותר טובים מבני יהודה, שמיעטה לאיים על השער של ניר דוידוביץ', אבל החמצות רבות של החלוץ הגאורגי ושל יניב קטן מנעו מהחיפאים לחגוג ניצחון גדול יותר. תומר חמד, שלאחרונה מקבל את ההזדמנות מאלישע לוי בהרכב, לא בא לידי ביטוי מספיק ובסופו של דבר הוחלף על ידי עידן ורד, שהוסיף מחץ להתקפה הירוקה.

אנדריי פיליאבסקי קיבל הזדמנות גם הוא בהרכב של אלישע לוי ופתח במרכז ההגנה יחד עם אריק בנאדו. בסך הכל הבלם האוקראיני היה מרוכז בהתקפות הבודדות של בני יהודה, אבל מוקדם עדיין לומר אם הוא הפיתרון לחלק האחורי של הירוקים. סיידו יאיא עלה כמחליף חמש דקות לסיום. את השער היחיד במשחק כבש כאמור דבאלישווילי, שהעלה את מאזן שעריו לעשרה ומוסיף להוכיח שכל הדיבורים על שחרור אפשרי בשלב מוקדם יותר של העונה היו מיותרים.

בכל מקרה, לחיפה מחכה מבחן קשה נוסף בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים, מולה כנראה הסיפור יהיה שונה לחלוטין. מבחינת בני יהודה, כנראה שהניצחון בשבוע שעבר על הפועל חיפה גרם לכתומים לחשוב שהבעיות בהתקפה כבר אינן, אבל לפחות על פי משחקם היום נראה שהם זקוקים נואשות לחיזוק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 2 - אייל גולסה העביר כדור עומק ליניב קטן, שפרץ מצד שמאל והעביר כדור רוחב לולדימיר דבאלישווילי, שמשני מטרים בעט חלש ואיפשר לדלה איינוגבה לקחת.

דקה 11 - פדרו גלבאן הימר על בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו חלף מעל השער של ניר דוידוביץ'.

דקה 20 - עוד פעולה טובה של מכבי חיפה כאשר יניב קטן מקבל את הכדור סמוך לרחבה, ומסיים עם בעיטה לא מספיק מדויקת שחולפת ליד הקורה.

דקה 30 - גולסה הפעלתן העביר כדור לדבאלישווילי שהמשיך עם מסירה לקטן, אבל הקפטן של מכבי חיפה סיים רע מאוד עם כדור מעל השער.

דקה 35 - דבאלישווילי קיבל מצוין מקטן והקשית מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו פספס מעט את המסגרת.

דקה 41 - גול! אייל משומר הגביה כדור מצוין למרכז הרחבה אל הראש של דבאלישווילי, שהפעם דייק ונגח פנימה מעל ההגנה החשופה של בני יהודה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 53 - הזדמנות גדולה של חיפה להכפיל כשדבאלישווילי פרץ והשאיר ליניב קטן, שמקצה הרחבה בעט חלש לידיים של איינוגבה. תומר חמד ניסה את מזלו כעבור דקה, אבל נעצר גם הוא אצל השוער.

דקה 67 - הלחץ של הירוקים על שערה של בני יהודה נמשך כשעידן ורד הכניס מצוין לדבאלישווילי, שהיה קרוב לשער, אבל הכדור הורחק לקרן.

דקה 80 - לירוי צעירי הזין בכדור נהדר את משה ביטון שכבר עבר את דוידוביץ', אבל שוערה של מכבי חיפה הצליח להשתלט על הכדור ולמנוע את אחת ההזדמנויות הבודדות של הכתומים.

דקה 84 - אייל גולסה יכול היה לסגור את הסיפור, כשחלף על פני ההגנה הכתומה ושיחרר כדור לא מספיק חזק שנעצר אצל איינוגבה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (סיידו יאיא 85), יניב קטן (שלומי אזולאי 78), תומר חמד (עידן ורד 64), ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלומי לוי (שלו מנשה 71), כפיר אדרי, פדרו גלבאן (חסן אבו זייד 61), גיל יצחק (משה ביטון 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully