וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את מ.ס אשדוד 1:4

מאור בוזגלו חזר להרכב והוביל את הצהובים לניצחון שלישי ברציפות עם שער ובישול. המאזן של איוניר ממשיך להיות מושלם

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את ניצחונה השלישי ברציפות, הפעם 1:4 על מ.ס אשדוד. הצהובים לא הרשימו, אבל עדיין היו טובים יותר מהיריבה וזכו בניצחון שהגיע להם. אלירן עטר (40), אבי סטרול (59), מאור בוזגלו (74) והאריס מדוניאנין (85) כבשו מול שער מצמק ולא חוקי של אפה אמברוז (62). מכבי תל אביב של מוטי איוניר ממשיכה לדלוק אחרי מכבי חיפה (פער של שש נקודות) והפועל תל אביב (פער של שלוש נקודות) והיא חזק במאבק האליפות.

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ניצחון שלישי ברציפות. איוניר/קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם הרבה התלהבות והיא שלטה במשחק ללא עוררין, אבל אחרי כ-20 דקות כמעט ללא הזדמנויות, אלירן עטר החל לגלות סימני עצבנות ומאור בוזגלו החל להיעלם. אשדוד העיזה יותר, ניר ביטון הראה כמה כשרון יש לו עם הופעה בטוחה במרכז המגרש ועמנואל סארקי עשה צרות ליואב זיו, אבל בדקה ה-40 מכבי עלתה ליתרון.

דווקא יוסי שקל, שמאז שתפס את מקומו של דראגן סטויקיץ' בין הקורות של אשדוד העניק לקבוצה כמה נקודות במו ידיו, היה זה שהדף רע מאוד בעיטה של מדוניאנין ואותו עטר, שלא הצליח להתבלט עד אז, עט על הכדור החוזר ובעט פנימה. שער ראשון לחלוץ אחרי חמישה משחקים עקרים והשמיני שלו העונה.

המחצית השנייה הייתה פוריה בהרבה. סטרול העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-59, אפה אמברוז צימק כעבור שלוש דקות, אבל מאור בוזגלו, שבישל את השער השני, התכבד בעצמו בשלישי 16 דקות לסיום ומדוניאנין חתם את ה-1:4 בדקה ה-85. ניצחון יפה לצהובים שלא פעם התקשו לכבוש העונה.

בשבוע הבא מכבי תל אביב יוצאת למשחק קל על הנייר נגד הפועל פתח תקוה, כזה בו היא צריכה לאסוף שלוש נקודות. ואז, בעוד שבועיים, יגיע המבחן הגדול הראשון של איוניר - דרבי ביתי, משחק צמרת, משחק על שש נקודות נגד הפועל תל אביב. אחר כך נדע כמה גדול היה השינוי של הצהובים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אבי סטרול. קובי אליהו
שער נדיר. סטרול/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 8: מדוניאנין העלה כדור חופשי מימין לשמאל, עטר נגח לרוחב מתוך רחבת החמש, אבל אף שחקן צהוב לא הגיע כדי לדחוק פנימה. הזדמנות ראשונה לצהובים.

דקה 20: דקות ארוכות חלפו מאז שריקת הפתיחה של חיים יעקב ומאזן ההזדמנויות עד עכשיו עומד על אחת בלבד, כשמירב המשחק מתנהל בין הרחבות.

דקה 40: גול! מדוניאנין בעט מ-30 מטרים כדור חזק בחצי גובה, שקל היה צריך לבלום בקלות, אבל הדף למרכז הרחבה ועטר, שהגיע ראשון לכדור החוזר, בעט לרשת החשופה. 00:1 למכבי תל אביב.

דקה 47: אוחיון העביר גדול מצוין מימין לשמאל, צ'קול שהגיע לקצה הרחבה בעט ברגל ימין בלי לעצור, הכדור השטוח עשה דרכו לפינה של שטראובר, אבל זה זינק היטב והדף לקרן.

דקה 59: גול! בוזגלו קיבל כדור חוזר אחרי קרן ושלח בעיטה חזקה מהאוויר, סטרול שינה כיוון עם העקב והכדור נעתר ברשת של שקל. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 62: גול! אוחיון העלה כדור חופשי לרחבה, קינגווה נגח חזק למרכז, שטראובר לא הצליח לקלוט ואמברוז כבש ממטר. אשדוד מצמקת ל-2:1, אבל צילומי הטלוויזיה מראים שאמברוז היה בנבדל והשער לא היה צריך להיות מאושר.

דקה 74: גול! רנגלוב העביר כדור ארוך משמאל לימין, בוזגלו בעט מהאוויר מ-14 מטרים בלי לעצור והכדור השטוח הכניע את שקל, שהיה חייב לעצור. 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 77: עטר חדר לרחבה, מסר מצוין לזיו עם העקב, אבל המגן השמאלי שניסה מזווית קשה, נבלם על ידי שקל שיצא לעברו.

דקה 85: גול! רנגלוב נשלח לרחבה, שקל הכשיל אותו הרחק מהשער ויעקב פסק על פנדל. מדוניאנין בעט רע ושקל לקח, אבל הריבאונד הגיע לבוסני שכבש מקרוב. 1:4 למכבי תל אביב.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, אבי סטרול, קלמי סבן, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ' (גל אלברמן, 50), האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר (שרן ייני, 78), רוברטו קולאוטי (דימיטאר רנגלוב, 67).

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה (אמיר לביא, 71), אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול (אורי מגבו, 61), ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב (נבו מזרחי, 55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully