וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים הפסידה 2:0 למכבי פתח תקוה

מצב קבוצתו של אורי מלמיליאן מוסיף להחמיר אחרי עוד תצוגה מביכה בטדי. יוסי אופיר (40) ועומר גולן (68) כבשו למלאבסים

קשה לראות את אוהדי בית"ר ירושלים מתרגלים לראות את הקבוצה שלהם מובכת שבוע אחר שבוע, כשגם הערב (שבת) השחקנים של אורי מלמיליאן לא הצליחו לחזור למסלול והפסידו 2:0 למכבי פתח תקוה בעוד תצוגת כדורגל חלשה. גם השינויים שערך המאמן - כשהחליט לפתוח עם סמואל יבואה על הספסל ובמקומו הציב את משה בן לולו יחד עם חן עזריאל - לא עזרו, אחרי שיוסי אופיר (40) ועומר גולן (68) כבשו בניצחון הראשון של פרדי דוד מזה שלושה משחקים.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים שער. מגד גוזני
עוד חגיגה בטדי, וממש לא של בית"ר. שחקני מכבי פתח תקוה מפרגנים ליוסי אופיר את הראשון/מגד גוזני

בית"ר ירושלים, שכבשה שער בודד בארבעת המחזורים האחרונים, צירפה משחק נוסף לרצף ומתחילה להרגיש את התחתית מתקרבת בצעדי ענק. לא פחות חמור מכך, זו העובדה שבדקות רבות השחקנים של מלמיליאן נראו כחסרי אכפתיות, וגם האוהדים, הברומטר של הקבוצה והכוח העיקרי שלה, נראו מיואשים, עזבו מוקדם את המשחק ונראו אפאטיים. בית"ר אמנם הגיעה לכמה הזדמנויות מצוינות, אבל אחרי שהיא פיגרה 2:0, השחקנים פשוט מיעטו לסכן את השער של רובי לבקוביץ'.

אז אחרי שדריו פרננדז עזב לטובת אלקי לרנקה, הירושלמים חיפשו ניצחון על ההתקפה המהירה של פרדי דוד כדי לצאת לתקופה חדשה. אלא שבדקה ה-40 כדור קרן הוגבה לעברו של יוסי אופיר, שנגח פנימה. בית"ר חיפשה את השווויון, מלמיליאן הכניס את יבואה וסטיבן כהן במקומם של עידן טל ומשה בן לולו, אבל בדקה ה-68 עומר גולן כבש אף הוא בראש והביך את ההגנה הבית"רית פעם נוספת. בשבוע הבא מחכה לבית"ר הפועל באר שבע בעוד קרב על החיים, שלפחות כרגע נראה עוד אתגר שהיא תתקשה לעמוד בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מהלך המשחק

דקה 5 - עידן טל השתלט על כדור והעביר אותו למשה בן לולו, שמקצה הרחבה שיחרר כדור, אך הוא חלף מעל השער.

דקה 17 - שי חדד הכניס כדור עומק לחן עזריאל, שעבר שחקן ושלח בעיטה שחלפה מעל המשקוף של רובי לבקוביץ'.

דקה 25 - טל בן חיים מצא את עצמו באחד על אחד מול אריאל הרוש, עבר אותו ובעט, אבל ברגע האחרון אבי ריקן הצליח להרחיק מקו השער.

דקה 40 - גול! דני פרדה הרים כדור קרן היישר ליוסי אופיר שלא כוסה על ידי ההגנה הבית"רית ונגח מצוין משבעה מטרים פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 47 - בית"ר ירושלים הייתה יכולה להשוות אחרי שהתקפה מתפרצת של עמית בן שושן הסתיימה עם הגבהה לראש של חן עזריאל, שלא דייק והכדור שלו יצא החוצה.

דקה 58 - עוד הזדמנות טובה לבית"ר כאשר הכדור הורם לרחבה אל הראש של סטיבן כהן שהוריד לסמואל יבואה המחליף, אבל האחרון נגח החוצה.

דקה 68 - גול! כדור חופשי הוגבה לרחבה על ידי פרדה, אריאל הרוש יצא רע מאוד ואיפשר לעומר גולן לדחוק מקרוב פנימה. שחקני בית"ר טענו לנגיעת יד, אבל השופט אישר את השער. 0:2 למכבי פתח תקוה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, עידן טל (סמואל יבואה 46), משה מישאלוב, שי חדד (קובי מויאל 75), עמית בן שושן, חן עזריאל, משה בן לולו (סטיבן כהן 52).

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אסי משיח, ג'ו ביזארה, מוראד מגמאדוב, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, דני פרדה (מרואן קבהא 90), עומר גולן (דובב גבאי 70), טל בן חיים, עומר דמארי (נבוישה מרינקוביץ' 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully