וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

מערכת וואלה! ספורט

10.1.2011 / 22:30

איוניר וגולדהאר ראו מהיציע את מכבי תל אביב רצה, לוחמת ומשחקת במוטיבציית שיא. קולאוטי (79) הכריע את המשחק

ספורט 5

השבוע הסוער שעבר על מכבי תל אביב הסתיים עם חיוך גדול והמון תקוות לקראת ההמשך. המאמן החדש מוטי איוניר ישב הערב (שני) ביציע הכבוד בבלומפילד לצד הבעלים מיטש גולדהאר, וראה את שחקניו עולים בהתלהבות אדירה, נלחמים על כל כדור ועשים הכל כדי להרשים אותו. בסופו של דבר הם גם זכו בשער שהגיע להם, כשדווקא רוברטו קולאוטי הכל כך מושמץ דחק עם הכתף בדקה ה-79 אחרי שנכנס כמחליף, וקבע 0:1 מתוק למכבי תל אביב על בית"ר ירושלים בעידן שאחרי אבי נמני.

אז מה למד איוניר מהמשחק הערב? כמו כל מי שצפה במכבי תל אביב מתחילת העונה, הוא יכול היה להבחין בקושי של הקבוצה לייצר מצבים ממהלכים קבוצתיים ולראות עד כמה גדולה התלות במבצעים אישיים של האריס מדוניאנין או אלירן עטר. אלא שהפעם, בניגוד למשחקים קודמים, ההגנה לא עמדה במבחן ובעיקר המוטיבציה הייתה בשמיים. התגמול היה שער בדחיקה שהעניק שלוש נקודות מוצדקות. מחמאות רבות מגיעות לאיציק עובדיה, שהחליט להחזיק את הקבוצה עד הגעתו של המאמן החדש, הימר על מאור חלבי הצעיר בפתיחת המשחק וביצע חילופים נכונים עם הכנסתם של מאור בוזגלו וקולאוטי, שהביאו לשינוי ולשער הניצחון.

גם בבית"ר ירושלים לא היה שקט השבוע, כשהאווירה הזכירה את התקופה שקדמה למשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב. אך בניגוד לאותו משחק, הפעם שחקניו של אורי מלמיליאן לא ידעו לשמור על קור רוח עד שריקת הסיום. ההגנה בראשות תומר בן יוסף וכריסטיאן גונזאלס החזיקה מעמד, וגם אריאל הרוש גילה יכולת טובה בין הקורות, עד לדקה ה-79. הדיפה גרועה של הרוש סידרה לקולאוטי שער קל ושלחה את הירושלמים בחזרה הביתה ללא נקודות. האם מלמיליאן, שלקח החלטה תמוהה עם הזזתו של חן עזריאל לעמדת המגן הימני, יחליט לנשוך שפתיים למרות כל הצרות ולהמשיך במועדון? רק ימים יגידו. מכבי תל אביב, בינתיים, תצא לדרך חדשה עם איוניר ותעשה זאת במצב רוח מעודד.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם רוברטו קולאוטי. ברני ארדוב
ההשקעה השתלמה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 4: רנגלוב הסתבך עם כדור ברחבה, עטר השתלט עליו ובעט מזווית אלכסונית בימין החוצה.

דקה 7: רנגלוב השתחרר וירה כדור מסוכן מ-18 מטרים שחמק סנטימטרים מהקורה של הרוש. פתיחה טובה מצידו של החלוץ הבולגרי.

דקה 13: מכבי תל אביב יצאה למתפרצת מצוינת בעקבות איבוד כדור של ברוכיאן. רנגלוב הכניס כדור עומק לעטר, שממרכז הרחבה, תחת לחץ, בעט גבוה מעל השער.

דקה 18: מדוניאנין ניסה להפתיע את הרוש בבעיטה חופשית מ-30 מטרים, אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 19: אלברמן מצא את עטר בקצה השמאלי של הרחבה. החלוץ השאיר לאחור למדוניאנין, שסובב כדור מסוכן מ-20 מטרים וסחט הדיפה טובה מהרוש. השליטה ברגליים של שחקני מכבי תל אביב.

דקה 26: עטר עבר הפעם לימין ומצא בצד השני את רנגלוב, שבעט חלש לידיים של השוער.

דקה 28: איינבינדר הפתיע עם בעיטה חזקה מ-25 מטרים, שטראובר זינק וקלט את הכדור.

דקה 42: גונזאלס ביצע גלישה מסוכנת לעבר רנגלוב ברחבה, הבולגרי זרק את עצמו ולא קיבל שריקה לפנדל.

דקה 45: מחצית ראשונה עם הרבה התלהבות ומעט מאוד כדורגל הגיעה לסיומה. איוניר וגולדהאר ביציע יקוו לראות שיפור לאחר ההפסקה.

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר יושב עם מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר ביציע. ברני ארדוב
עידן חדש נפתח. איוניר וגולדהאר/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 46: עובדיה ערך חילוף במכבי תל אביב עם פתיחת המחצית השנייה, כשקולאוטי החליף את רנגלוב שביקש להתחלף בגלל כאבים במפשעה.

דקה 49: הגנת מכבי תל אביב הדפה כדור לעבר ריקן, שמ-18 מטרים בעט בשמאל החוצה.

דקה 53: סבן הגביה מימין, עטר ניסה מספרת והחטיא, ומדוניאנין בעט מזווית אלכסונית כדור חזק שהרוש הדף נהדר. המצב הטוב במשחק.

דקה 62: ישראלביץ' ביצע דאבל פס עם עטר, נכנס לרחבה ונעצר על ידי הרוש המצוין.

דקה 68: קולאוטי השאיר כדור למדוניאנין, שמ-16 מטרים בעט מהמקום ברגל שמאל והחטיא את המסגרת.

דקה 70: בוזגלו הגביה כדור קרן משמאל, ניבאלדו התגבר על גונזאלס ונגח מעל השער.

דקה 79: גול! בוזגלו הגביה כדור מצד ימין, הרוש הדף רע והשאיר את הכדור במגרש וקולאוטי עם הכתף, וספק גם עם היד, הקדים את עזריאל ושם את הכדור ברשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 86: בוזגלו קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, הטעה פעמיים את המגן מולו ובעט לידיים של הרוש.

דקה 90: ריקן הגביה מצוין משמאל, בן שושן ברח לניבאלדו ונגח לעבר השער. שטראובר קלט והותיר את התוצאה בעינה.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, גל אלברמן, מאור חלבי (מאור בוזגלו, 54), גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין (יובל אבידור, 78), אלירן עטר, דימיטאר רנגלוב (רוברטו קולאוטי, 46).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (עידן טל, 65), כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, דן איינבינדר (שי חדד, 72), משה מישאלוב (סטיבן כהן, 87), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל, סמואל יבואה.

איש המשחק: מיטש גולדהאר

צריך היה לשמוע את התשואות הרמות בהן התקבל הבעלים של מכבי תל אביב כדי להבין עד כמה כולם שלמים עם הצעד שעשה הקנדי בפיטוריו של נמני. נבואות הזעם על מחאה רבתי מצד "צבא נמני" התגלו כמופרכות, כשהקהל הצהוב כולו התגייס לתצוגת עידוד מרשימה בה גם גולדהאר, שישב ביציע וחי את המשחק לאורך כל 90 הדקות, יכול היה להתגאות. האם יש מלך חדש במכבי תל אביב? עדיין מוקדם להגיד. מה שבטוח, בקרב הזה הוא ניצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully