וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אשקלון 0:2

הפועל תל אביב הציגה משחק בינוני, אבל נעזרה בחומר השחקנים העדיף בהרבה שלה כדי לגבור בקלילות 0:2 על הפועל אשקלון ולעלות זמנית לפסגה

הפועל תל אביב חזרה הערב (שבת) למקום הראשון בטבלת ליגת העל, לפחות עד משחקה של מכבי חיפה מחר נגד מכבי פתח תקוה. ניצחון 0:2 על הפועל אשקלון משערים של דני בונדר בדקה ה-9 וסלים טועמה בדקה ה-79 העניק לדאבליסטית את שלוש הנקודות וחיפה על יכולת בינונית שלה, לא כזו שתספיק בשביל לשחזר את הישגי העונה שעברה. אשקלון מצידה, ניסתה אבל פערי הרמות היו גדולים מדי עבורה והיא תמשיך במאמציה לצבור נקודות נגד יריבותיה לתחתית. בסופו של יום הדאבליסטית אספה את הנקודות וצלחה עוד שבוע קשה של העמקת הקרע בהנהלה ועכשיו גם פרשת דגלאס דה סילבה, בדרך לניצחון חמישי ברציפות.

דני בונדר שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שער ראשון בקריירה. בונדר כובש/קובי אליהו

ב-20 הדקות הראשונות הפועל תל אביב הגיעה להזדמנויות בקלות, כשבדיוק כמו במשחק הראשון ביניהן העונה, אשקלון מתקשה להתמודד עם הנעת הכדור והטכניקה האישית של שחקני היריבה. כך נולד לו גם השער הראשון, כשהאורחים הניעו כדור באין מפריע באזור הרחבה של סטיבן אהורלו וסיימו עם בישול של גילי ורמוט לדני בונדר, שכבש את השער הליגה הראשון בקריירה. טוטו תמוז עוד רשם החמצה גדולה בדקה ה-18, אבל בשלב הזה השחקנים של אלי גוטמן הורידו הילוך, שיחקו בצורה איטית ולא הצליחו להכפיל את היתרון.

במחצית השניה נפתחה עם החמצה נוספת, הפעם של בן שהר, אבל ברבע השעה הבאה אשקלון הייתה זו ששלטה במגרש ואריק גאוו נבלם אצל וינסנט אניימה אחרי שהגיע להזדמנות טובה להשוות. בהמשך אלי גוטמן הכניס את איתי שכטר במקומו של טוטו תמוז בניסיון לעורר את המשחק של קבוצתו, אבל הקבוצה שלו המשיכה להיראות כבויה כשרק נאיביות הגנתית של אשקלון מאפשרת לסלים טועמה להכפיל בדקה ה-79 ולמעשה להבטיח ניצחון.

למרות הניצחון ולמרות שלא ספגה זה המשחק הרביעי ברציפות, המשחק הזה שוב חשף את העובדה לפיה היריבות מגיעות למצבים בקלות גדולה מדי. לפני שבוע זו הייתה הפועל חיפה שהחמיצה מספר פעמים מול גליל בן שנן והפעם שניר גואטה וחבריו לא התקשו להגיע לאזור הרחבה של וינסנט אניימה ולסכן אותו. בשבועיים הקרובים, נגד הפועל עכו ועירוני קרית שמונה, זה עלול להסתיים אחרת.

מבחינתה של אשקלון, היא אמנם הפסידה, אבל יש לה סיבות לאופטימיות. שניר גואטה המשיך להוכיח שהוא שחקן ליגה מצוין, כמעט כל הברקה של מחמוד עבאס יכולה להסתיים בשער זכות ועם חיזוק מתאים ולא גדול מדי, גיא עזורי והשחקנים שלו יבלו גם בעונה הבאה בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! הפועל תל אביב ניהלה התקפה באגף השמאלי, בסיומה גילי ורמוט העלה כדור מדוד לרחבת החמש ודני בונדר, שהגיע מאחור, בעט שטוח ופנימה בלי לעצור. שער ראשון בקריירה למגן ו-0:1 להפועל תל אביב.

דקה 16: סהר נשלח לכדור ארוך, אהורלו יצא הרחק משערו, חלוץ הפועל תל אביב בעט שטוח וחלש מ-20 מטרים והכדור הורחק מהקו.

דקה 18: סהר התגבר על שחקן יריב והוציא כדור לטוטו תמוז, אהורלו כבר היה על הרצפה, אבל תמוז בעט לידיים שלו. החמצה גדולה של מלך שערי הפועל תל אביב.

דקה 21: גואטה לקח את הכדור משמאל לימין ובעט כדור שטוח, אניימה הספיק לגעת ולהסיט לקרן.

דקה 50: הפועל תל אביב חילצה כדור במרכז המגרש, אבוטבול מצא במהירות את בן שהר שניצב לבדו מול אהורלו, אבל בעט לא טוב והשוער הגנאי עצר.

דקה 54: מנטשאשווילי הפתיע עם בעיטה מכ-23 מטרים, הכדור חלף סמוך לקורה ויצא החוצה.

דקה 58: עבאס שלח כדור טוב לכיוונו של גאוו, פרנסמן לא הצליח לבלום והחלוץ בעט למרכז השער, אניימה הדף לקרן.

דקה 76: זהבי מצא בכדור טוב את שכטר שניצב לבדו מול אהורלו ובעט מ-15 מטרים, אבל השוער הדף.

דקה 79: גול! טועמה נתן כדור לשבחון שפרץ בצד שמאל, העביר כדור רוחב חזק למרכז הרחבה וטועמה עצמו בעט חזק בלי לעצור, שטוח ופנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (שי מכלוף, 88), דרקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, רביד גזל, זוראב מנטשאשווילי (אור עלאווה, 58), שניר גואטה, מחמוד עבאס, עוסמן בשירו (חנן פדידה, 65), אריק גאוו.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין (סלים טועמה, 48), שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, בן שהר (יוסי שבחון, 75), טוטו תמוז (איתי שכטר, 61).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully