וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה הביסה 0:3 את אשדוד

אחרי שלושה הפסדים רצופים וללא שער זכות, סוויסה (18), אלישע (77) וחמו (90) הובילו את המארחים לניצחון

מאזן רע של שתי נקודות בחמשת המשחקים האחרונים גרם לעירוני קרית שמונה לאבד גובה בצמרת. אחת מהפתעות העונה בליגת העל עד כה חיפשה את דרכה וקיוותה שאחרי העלייה לגמר גביע הטוטו באמצע השבוע, תגיע גם ההתאוששות בליגה על חשבון מ.ס אשדוד הלא יציבה של ג'ון גרגורי. ובכן, היא הגיעה ובגדול. קרית שמונה הביסה את אשדוד 0:3 ונצמדה לחבורת הצמרת עם 29 נקודות באמתחתה.

הקריה לא כבשה והפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, אבל הערב (שבת) עלה רן בן שמעון בהרכב התקפי הכולל שלושה חלוצים, ובא על שכרו. אשדוד הגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, שקירבו את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה, אבל לא הצליחה להמשיך במומנטום החיובי ושבה למסלול ההפסדים.

קרית שמונה שלטה בכדור במחצית הראשונה, הכתיבה את הקצב ונראתה טוב, אולם לא הצליחה לסכן את שערו של יוסי שקל יתר על המידה, ונראתה חסרת מחץ. למרות ההזדמנויות, שלומי אביסדריס, ברק בדש וחבריהם לא הצליחו לכבוש והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0.

פתיחת המחצית השנייה הייתה של קרית שמונה, ונראה שההימור של רן בן שמעון לפתוח עם שלושה חלוצים, השתלם. אלעד גבאי הרים כדור לתומר סוויסה, שבעט וולה אדיר מתוך הרחבה וקבע 0:1 לקרית שמונה. לאשדוד היו מספר דקות טובות במחצית השנייה, אבל היא לא הצליחה להשוות בהן, והמומנטום עבר לידי קרית שמונה. בדקה ה-77 המחליף עדי אלישע הכניע את יוסי שקל מקרוב, ואת התוצאה חתם אופיר חמו עם מבצע אישי בתוספת הזמן שקבע 0:3 לרן בן שמעון ושחקניו.

מהלך המשחק

דקה 4 - שלומי אביסדריס בעט מחוץ לרחבה, אבל הכדור טס מעל לשער אשדוד.

דקה 16 - משה אוחיון בעט כדור חופשי בסמוך לרבחת ה-16, אולם החטיא את מסגרת שערה של קרית שמונה.

דקה 27 - בדש הכניס כדור טוב לאביסדריס, אולם יציאה טובה של שקל מנעה מאשדוד לספוג.

דקה 35 - בעיטה של תומר סוויסה החטיאה את מסגרת שערו של יוסי שקל.

דקה 48 - אלעד גבאי הרים כדור מצד ימין לעבר תומר סוויסה, שעצר בחזה ובעט וולה אדיר פנימה. 0:1 גדול לקרית שמונה.

דקה 77 - גול! אורי שטרית הכניס כדור לרחבה, המחליף עדי אלישע היה במקום הנכון ובזמן הנכון ובעט פנימה. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 90 - גול! המחליף אופיר חמו פרץ מצד שמאל ובעט פנימה כדי לקבוע 0:3 לקרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, תומר סוויסה, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, ישראל ראש, עדן בטיט, אפא אמברוז, עמנואל סרקי, משה אוחיון, ניר ביטון, סטפן קינג, נבו מזרחי ודימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully