וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשדוד גברה 1:3 על הפועל עכו

המחליפים של גרגורי עזרו למארחת לחזור מפיגור ולנצח. דיין כבש ראשון (3). משה אוחיון (20), מזרחי (77) ולביא (81) הפכו

מ.ס אשדוד גברה הערב (שבת) 1:3 על הפועל עכו ומאמנה, ג'ון גרגורי, בהחלט יכול להרגיש גאווה ולא רק משלוש הנקודות. שלושת החילופים של המאמן האנגלי סידרו לו את הניצחון. נבו מזרחי כבש את השער השני ששבר את השוויון ואילו דימיטאר מקרייב בישל לאמיר לביא את השער השלישי שסגר עניין. בדיוק כמו בסיבוב הראשון, אשדוד מנצחת את עכו.

עכו, הפתעת הסיבוב הראשון, אמנם חסרה את ג'קו ערפאת,אבל הייתה מסוכנת יותר במשך רוב דקות המשחק והגיעה למצבים רבים מול שערו של יוסי שקל. בדקה ה-69 הורחק בלם עכו איציק כהן מהמשחק וביתרון מספרי, אשדוד הצילחה למצוא את הרשת ולהשיג שלוש נקודות יקרות.

הפתיחה הייתה סוערת. כבר אחרי שלוש דקות פרץ רועי לוי מהאגף הימני ושלח למרכז, כליבאת הסיט ורועי דיין הפציץ פנימה והעלה את עכו ל-0:1. האורחים המשיכו לתקוף, אבל דווקא אז אשדוד מצאה שוויון. בדקה ה-20, צ'קול העביר כדור רוחב משמאל ואוחיון המשיך לרשת עם שערו ה-12 העונה. 11 דקות להפסקה קיבל גיטא מסירה נהדרת מהרוש, אבל החמיץ ממצב קורץ.

המחצית השנייה נפתחה עם עוד הזדמנות פז לאורחים, אבל כליבאת החמיץ ברשלנות. בדקה ה-69 נותרה עכו ב-10 שחקנים לאחר שאיציק כהן הכשיל את מקרייב כשהוא אחרון בדרך לשער. משה אוחיון שלח את הכדור החופשי לידיים של גורש. אשדוד השתלטה על המשחק וכבשה שער כעבור שמונה דקות. ניר ביטון הכניס כדור חכם לרחבה ונבו מזרחי המחליף המשיך לרשת. בדקה ה-81, אשדוד ביססה את היתרון עם שיתוף פעולה בין המחליפים - מקרייב בישל ללביא שקבע 1:3.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, לואי טהה (אמיר לביא, 46), מתן אוחיון, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי (נבו מזרחי, 66), איציק כהן (דימיטאר מקרייב, 46).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, איציק כהן (הורחק, 69), דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח (ניקולאס פלצ'וק, 78), מהראן ראדי, מוחמד כליבאת (גבע ברקאי, 70), אושרי גיטא (רן קוז'וך, 85), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully