וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-ק"ש 0:1. טל חן: "הניצחון ייתן דחיפה מוראלית"

סכנין השיגה ניצחון בית ראשון העונה דווקא על קבוצתו של בן שמעון. טל חן: "סוף סוף ניצחנו בבית, שמח שהמזל היה איתנו"

כמה חיכו לרגע הזה בבני סכנין. אחרי סיבוב שלם ללא ניצחון באצטדיון הביתי, שחקניו של סלובודאן דראפיץ' הצליחו הערב (שבת) להסיר את הקוף המעיק מהגב ועשו זאת דווקא עם ניצחון 0:1 על קבוצת הצמרת של עירוני קרית שמונה, שמצידה נמצאת בנסיגה מתמשכת. מהראן אבו ריא הכריע את ההתמודדות עם שער מצוין בדקה ה-26, והראה שקבוצת ההתקפה הגרועה בליגה יכולה להסתדר ללא אף חלוץ טבעי בהרכב. החבורה של רן בן שמעון, שחסרה הפעם גם את אלרואי כהן וברק בדש (נכנס כמחליף) שהצטרפו לוויאם עמאשה הפצוע, סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון והפסד שלישי ברציפות. סכנין עם 11 נקודות, עדיין מתחת לקו האדום.

"סוף סוף ניצחנו בבית, אני שמח שהפעם המזל היה איתנו", סיכם טל חן את המשחק. "אני מאמין שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה מוראלית להמשך הליגה ואני מקווה שנקבל ביטחון מהמשחק הזה". על מעבר אפשרי מהקבוצה: " על העניינים האלה אני אדבר בדלתיים סגורות עם חברי הנהלת הקבוצה. צריך לזכור שהמצב הכלכלי כאן לא טוב וזה לא רק תלוי בי". גם יניב לוזון היה מרוצה מהמשחק ואמר: "אנחנו שמחים מאוד מהניצחון הראשון בבית, הוא היה מאוד חשוב. אני רוצה להישאר בבני סכנין ומאמין שאמשיך כאן עד סיום העונה".

למרות שעלתה ללא חלוצים, סכנין פתחה טוב יותר ואף עלתה ליתרון בדקה ה-26. טל חן שלח כדור עומק על פני 40 מטרים לעבר המגן השמאלי מהראן אבו ריא, שברגל שמאל בעט כדור חד מזווית קשה לפינה הרחוקה. 0:1 לסכנין. שער היתרון עשה טוב למארחת, כשמנגד קרית שמונה מתקשה ללא כל שחקני ההתקפה שלה ומסתמכת על כדורים ארוכים.

האורחת ביצעה חילוף התקפי מיד לאחר ההפסקה, כשתומר סוויסה החליף את עדי אלישע. המגמה אכן השתנתה, וקרית שמונה השתלטה על מרכז השדה והחלה לשלוח עוד ועוד כדורים לרחבת סכנין. בדקה ה-61 המארחת הייתה צריכה להגדיל את יתרונה, אבל המחליף עובדה זבידאת בעט לגופו של גיא חיימוב ממצב קורץ. כל הניסיונות ההתקפיים של קרית שמונה עלו בתוהו, כולל בעיטה של סלאח חסארמה לקורה בתוך תוספת הזמן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עלא אבו סלאח, חאלד חלאיילה (איברהים סייד אחמד, 90), נסטיה צ'ה (עובדה זבידאת, 52), לירן כהן, חאמד גנאים, יניב לוזון (באסם גנאים, 70).

הרכב קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (תומר סוייסה, 46), ווילאם נג'ובו (שלומי אביסדריס, 71), אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (ברק בדש, 62), זוראן בלדובלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully