וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את קרית שמונה 0:1

הקבוצה של בן שמעון היתה עדיפה, אך נכנעה לבעיטה חופשית נהדרת של אבירם ברוכיאן (54) מול היציעים הריקים בטדי

בית"ר ירושלים גברה הערב (שבת) 0:1 על עירוני קרית שמונה מול היציעים הריקים בטדי, התאוששה מהתבוסה לעכו ואולי כעת תוכל לעלות סוף סוף על דרך המלך. הירושלמים גם התאוששו ממחצית ראשונה חלשה במיוחד הודות לשער פנטסטי של אבירם ברוכיאן בדקה ה-54, ומאותו רגע והלאה הראו חלק מהכישרון הגדול הקיים בסגל של אורי מלמיליאן. מנגד, קרית שמונה בהחלט יכולה לראות עצמה מאוכזבת למדי, גם מהתוצאה הערב וגם מהצורה בה יוצאת הפתעת העונה לפגרת החורף. במובן הזה, תום הסיבוב הראשון הגיע לרן בן שמעון ושחקניו בדיוק בזמן, אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון.

שחקן בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן חוגג עם מאמנו אורי מלמיליאן. מגד גוזני
כמה שמחה שררה בדקה ה-54 בין הצמד הזה. מלמיליאן ואבירם ברוכיאן/מגד גוזני

כאמור, במשחק הערב היו שתי מחציות שונות לגמרי. בראשונה שלטה ללא עוררין קרית שמונה, ואף הגיעה למספר מצבים אותם לא השכילה לנצל. בית"ר נראתה רדומה לגמרי, אולי בשל היציעים הריקים (זכר לעונש שקיבלה הקבוצה בשל הקריאות הגזעניות של חלק מאוהדיה), ולמעט רגע של מחלוקת בו נדמה היה שהקבוצה מהבירה היתה זכאית לפנדל, השליטה של קרית שמונה לא עמדה בספק, ושער היתרון היה באוויר. אלא שהדקות נקפו, ועם היציאה מחדרי ההלבשה הקערה התהפכה על פיה.

הרגע המכונן במשחק היה גם זה שהכריע אותו. זה הגיע בדקה ה-54, כאשר אבירם ברוכיאן הזכיר לרגע קמצוץ מהכישרון הענק שיש ברגליו עם בעיטה חופשית נפלאה, ממש כמו בימיו היפים, כדי לקבוע 0:1. בדקות הבאות בית"ר החלה ללחוץ ולשלוט, וניתן לציין לטובה את קובי מויאל, שפתח הערב בעמדה מעט קדמית יותר ממנה היה רגיל. האורחים ניסו לחזור, אך לא היו מספיק תכליתיים ויצאו מאוכזבים. אם כך, בית"ר יוצאת לפגרה במצב רוח חיובי למדי, בעוד קרית שמונה יכולה להאשים רק את עצמה: הקבוצה של רן בן שמעון ידעה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, ומי שעד לא מזמן הוליכה את הטבלה נמצאת כעת שמונה נקודות מהפסגה. נראה כמה רעננה תחזור המרעננת הרשמית של הליגה לאחר פגרת החורף.

מהלך המשחק

דקה 2 - סלאח חסארמה עלה ראשון לכדור כהן של אלרואי כהן ונגח ליד הקורה.

דקה 11 - שוב קרן, שוב נגיחה של קרית שמונה: הפעם הגיע תורו של אורי שטרית, אך הכדור חלף מעל השער.

דקה 26 - הלחץ של קרית שמונה הוליד חטיפת כדור, בדש הימר על בעיטה מחוץ לרחבה שפספסה את המסגרת של אריאל הרוש.

דקה 33 - מבצע פנטסטי של אלרואי כהן הסתיים בכדור רוחב שעבר את כל ההגנה של בית"ר והשאיר את רוצ'ט לבד מול הרוש, אך הקשר בעט אל ידיו של השוער. החמצה גדולה.

דקה 43 - עוד התקפה מצוינת של קרית שמונה הסתיימה בכדור עומק של בדש לאלעד גבאי, שבעט בנגיעה אחת מתוך הרחבה, אך מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 45 - עידן טל הגביה לרחבה, אורי שטרית ניסה להרחיק מתוך הרחבה והכדור פגע בידו. השופט איתן שמואלביץ' העדיף להתעלם.

מחצית 2

דקה 54 - גול! קובי מויאל הוכשל מחוץ לרחבה, אבירם ברוכיאן סובב כדור חופשי פנטסטי אל בין חיבורי הקורות, כמו בימים הטובים. 0:1 לבית"ר.

דקה 60 - עידן טל הסיט לקובי מויאל, שחדר היטב לרחבה מאגף שמאל ובעט חזק, הכדור חלף על פני השער.

דקה 66 - התקפה נהדרת של קרית שמונה הסתיימה בכדור עומק של אלעד גבאי, אלא שאדריאן רוצ'ט רשם החמצה נוספת, כאשר בעט חזק והרוש הדף לקרן.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, כריסטיאן אלברז, אביתר ברוכיאן (תומר בן יוסף, 88), קובי מויאל (אבי ריקן, 77), אבירם ברוכיאן, עידן טל (שי חדד, 67), חן עזריאל, סמואל יבואה.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (אופיר חמו, 80), עדי אלישע (קיילב אקוונוגו, 57), אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, ברק בדש (תומר סויסה, 77).

אצטדיון טדי הריק. מגד גוזני
נקווה שזו הפעם האחרונה שאצטדיון טדי יהיה ריק מקהל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully