וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:1 את בני סכנין

שער עצמי של דנלאקי(42) סיבך עוד יותר את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ'. מאיר כהן חזר מההשעייה אך לא שימש כקפטן

בני סכנין והפועל עכו סיימו את הסיבוב הראשון בליגת העל במשחק ששיקף את העונה שעוברת עליהן עד כה. עכו, המפתיעה של הליגה, חזרה מדוחא עם ניצחון 0:1 והיא סיימה את הסיבוב במקום החמישי עם 25 דקות. סכנין נותרה שקועה מתחת לקו האדום עם שמונה בלבד. ואם עכו נראית בדרך לסיבוב שני רגוע במאבקים על כניסה לפלייאוף העליון, הרי שסכנין פשוט לא מצליחה להתרומם ולנער מעליה את הצרות.

במוקד העניינים עמד ג'קו ערפאת. החלוץ שנזרק בקיץ מסכנין, מצא בית חם בעכו והפך ללהיט של הליגה. ערפאת לא כבש מול קבוצתו לשעבר, אבל באופן אירוני מי שסידר את הניצחון הוא המחליף שלו, כריסטיאן דנלאקי. החלוץ הרומני כבש שער עצמי בדקה ה-42 והרבה להחמיץ מול דודו גורש. השער הזה הספיק לעכו לרשום עוד ניצחון. בסכנין החזיר דראפיץ' את מאיר כהן מהשעייה (אך לא השיב לו את סרט הקפטן), אבל השקט לא חזר לדוחא והוא אפילו לא נראה באופק.

סכנין הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק אחרי שמונה דקות. צ'ה הגביה כדור חופשי למרכז וחן נגח מעל השער. על המגרש התפתח משחק חלש עם מעט אירועים ליד השערים. בדקה ה-36 הגיע אבו ריא לעמדה נוחה, אך בעט מ-16 מטרים חלש לידיים של גורש. דקה לאחר מכן הגיע גיטא למצב הטוב של עכו, אבל הנגיחה שלו לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-42, עכו מצאה גם את הרשת. פידליס התרומם לקרן של הרוש והכניע את מאיר כהן בנגיחה.

המשחק מעט התעורר במחצית השנייה. בדקה ה-65 התקפה נהדרת של עכו הסתיימה בהחמצה של רועי דיין. שלוש דקות מאוחר יותר החמיץ דנלאקי מקרוב לאחר הגבהה מצוינת של צ'ה. הרומני המשיך להיות הגיבור הטראגי של הערב עם עוד החמצה ענקית רבע שעה לסיום, לאחר הכנה של לירן כהן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עלא אבו סלאח (עובדה זבידאת, 82), חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ' (יניב לוזון, 46), נסטיה צ'ה, אחמד קאסום (לירן כהן, 46), כריסטיאן דנלאקי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, ליעד אלמליח (רן קוז'וך, 90), אושרי גיטא (איברהים עבדול ראזאק, 72), רועי דיין, ג'קו ערפאת (מוחמד כליבאת, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully