וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשקלון גברה 0:1 על בני סכנין

המארחת קטעה רצף של שישה הפסדים רצופים ללא שער זכות בזכות שער ניצחון של פדידה (62). סכנין עדיין מתחת לקו האדום

מזל טוב להפועל אשקלון. אחרי שישה הפסדים רצופים ללא שער זכות, הקבוצה של גיא עזורי זוכה לטעום טעמו המתוק של ניצחון. האשקלונים גברו 0:1 במשחק התחתית הקריטי על בני סכנין וקיבלו קצת אוויר לנשימה. חנן פדידה, האס של עזורי שנכנס בהפסקה, כבש בדקה ה-62 את שער הניצחון שוודאי יחזיר קצת שקט למועדון של פרוספר אזגי.

גם סכנין הגיעה למשחק עמוסת בעיות אחרי השבוע המתוח בגזרת המאמן סלובודאן דראפיץ' והשחקנים. מאיר כהן המושעה לא נכלל בסגל וחאלד חלאיילה קיבל את סרט הקפטן. אלא שעל הדשא התפתח משחק חלש ושתי ההתקפות הגרועות בליגה התקשו להגיע למצבים. בסופו של דבר, אשקלון מקבל מרווח נשימה, ובני סכנין נשארת שקועה מתחת לקו האדום בדרך לעוד שבוע לחוץ.

סכנין הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק, אבל דנלאקי הרומני נגח החוצה ממצב קורץ. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל האורחים המשיכו להיות מעט מסוכנים יותר ושיתוף פעולה בין דנלאקי לצ'ה הסתיים בבעיטה לא מדויקת של הסלובני בדקה ה-20. המארחים גילו יכולת חלשה ולמעט ניסיון אחד של בשירו בדקה ה-35, לא הצליחו לסכן את שערו של קנדיל.

בהפסקה שלח גיא עזורי למגרש את חנן פדידה וזה השתלם. בדקה ה-62 ניצל החלוץ הוותיק אי הבנה בין השוער קנדיל להגנה שלו וכבש בבעיטה חלשה. שער ראשון לאשקלון אחרי שישה משחקים עקרים. גואטה המחליף השני החמיץ ממצב נוח 11 דקות לסיום, אבל זה לא מנע את הניצחון מאשקלון.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (חנן פדידה, 46), יניב אלול, מאדיר טובול, דניאל היידמן, אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, רביד גזל, מחמוד עבאס (אור עלאווה, 82), עוסמן בשירו (שניר גואטה, 60), אריק גאוו.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה (חאמד גנאים, 80), עלא אבו סאלח, דריאן מאטיץ' (יניב לוזון, 57), נסטיה צ'ה, אחמד קאסום (עובדה זבידאת, 75), כריסטיאן דנלאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully