וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה את בית"ר ירושלים 0:3

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, קבוצתו של אורי מלמיליאן נראתה רע מאוד באצטדיון גרין הבוצי. דיין, ראדי וכליבאת כבשו

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בית"ר ירושלים נעצרה הערב (שבת) באצטדיון גרין הבוצי בנצרת עילית, כשהפסידה להפועל עכו 3:0. המשחק הזה היה בכלל בסכנת ביטול בסמוך לשריקת הפתיחה בגלל תנאי המגרש הקשים, אלא שבסופו של דבר החליט השופט משה בוחבוט להוציא אותו לדרך, ורק קבוצה אחת נראתה על המגרש.

עכו, שהתאוששה אחרי שהוציאה נקודה אחת בלבד משלושת משחקיה הקודמים, טיפסה בעקבות הניצחון למקום החמישי בטבלה. בית"ר ירושלים נותרה במקום ה-12 והיא תנסה לחזור לעצמה במחזור הבא, למרות שאוהדיה לא יעמדו לרשותה במשחק ביתי ללא קהל נגד עירוני קרית שמונה.

שחקני הפועל עכו חוגגים, במרכז רועי דיין, מהראן ראדי. אדריאן הרבשטיין
עוצרים את הדהירה של בית"ר ירושלים. שחקני הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

החשש הגדול היה שהדשא הבוצי באצטדיון גרין יקשה על שחקני הקבוצות לנהל משחק ראוי, אלא שדווקא שחקניו של אלי כהן, שדי התאהבו במגרש בנצרת עילית, הוכיחו שהחלטתו של משה בוחבוט הייתה מוצדקת. הם הציגו כדורגל נכון ומהנה, שבפועל גרם יותר סבל מאחר והרוב ביציעים היה של אוהדי בית"ר ירושלים, שירצו לשכוח מהר מאוד את הערב הזה.

לא ברור מי הייתה הקבוצה שהופיעה למשחק הערב בגרין, אבל זו לא הייתה בית"ר ירושלים של שלושת המחזורים האחרונים, ובטח שלא חן עזריאל שנרדם לגמרי הפעם. כל הנסיונות של אורי מלמיליאן להזיז משהו בהתקפה של קבוצתו לא צלחו, כשמהצד השני נראו טעויות קריטיות בהגנה: יציאה רעה של הרוש לקרן, שאננות של אביתר ברוכיאן והירדמות של מישאלוב בשער האחרון. מנגד, החוד של אלי כהן החזיר לעצמו את המומנטום כבר עם השער הראשון של רועי דיין בדקה העשירית. מהראן ראדי הצטרף לרשימת הכובשים בדקה ה-37 כשמוחמד כליבאת היה אחראי לשעבר היפה במשחק בדקה ה-84, שתי דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף.

בבית"ר ירושלים יצטרכו לתקן הרבה דברים עד למשחק הליגה הבא נגד קרית שמונה, משום שהופעה נוספת מהסוג הזה תחזיר את הקבוצה לימים הכל כך קשים ולחוצים שזכורים לכולנו רק מלפני חודש.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות מסוכנת לבית"ר ירושלים. סרג' איילי קיבל כדור במרכז הרחבה עם הגב לשער, הסתובב ובעט ממצב נוח החוצה.

דקה 10 - שער! קרן לעכו מצד שמאל. מהראן ראדי הגביה מצויין, ורועי דיין התרומם מעל כולם כדי לנצל יציאה רעה של הרוש ולנגוח את הכדור פנימה. 0:1 להפועל עכו.

דקה 26 - מתפרצת לבית"ר ירושלים. אבירם ברוכיאן נע מצד ימין וזיהה את התנועה של חן עזריאל, אלא שיציאה טובה של דודו גורש מנעה את המסירה לסקורר של בית"ר.

דקה 32 - התקפה מסוכנת של עכו כאשר אושרי גיטא פרץ מצד שמאל לכיוון בהרחבה ובעט לכיוון השער, אריאל הרוש הדף לכיוון שחקני ההגנה שלו.

דקה 37 - שער! ג'קו ערפאת פרץ ממרכז המגרש ועבר בקלות את אביתר ברוכיאן כדי להמשיך בדהירה ולשלוח מסירה מדוייקת למהראן ראדי, שגלגל מאמצע הרחבה לרשת של הרוש. 0:2 להפועל עכו.

דקה 49 - ראדי ניסה להפתיע את הרוש בבעיטה מרחוק, אבל שוערה של בית"ר ירושלים הדף טוב לחוץ.

דקה 59 - הזדמנות לעכו כששמעון הרוש הגביה כדור מצד ימין לתוך הרחבה, ורועי דיין נגח החוצה.

דקה 64 - מהראן ראדי שלח כדור רוחב נהדר מימין לכיוונו של שמעון הרוש, שבעט מ-14 מטרים מעל למשקוף.

דקה 76 - עוד התקפה מסודרת ומסוכנת של עכו, כאשר רועי דיין שלח מסירה ימינה לכיוונו של ג'קו ערפאת, שבעט ממצב נוח מעל לשער.

דקה 84 - שער! מוחמד כליבאת שנכנס כמחליף קיבל מסירה מצד ימין, פרץ לרחבה ועבר בקלות את מישאלוב כדי למצוא את עצמו לבד ולכבוש. 0:3 להפועל עכו.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, פידליס דימקאו, איציק כהן, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אושרי גיטא (איברהים עבדול ראזק, 75), רועי דיין (אובודו אוקוצ'ה, 86), ג'קו ערפאת (מוחמד כליבאת, 81).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אביתר ברוכיאן (שי חדד, 46): קובי מויאל, אבי ריקן, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל, עמית בן שושן, סרג' איילי (סמואל יבואה, 46).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully