וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

11.12.2010 / 20:50

השחקנים של עטר עצרו את רצף חמשת המשחקים ללא ניצחון. ימפולסקי נכנס כמחליף בדקה ה-71 וכבש שלוש דקות אחר כך

אחרי שנחשבה להפתעה הנעימה של הליגה ופתחה בסערה את העונה, מכבי נתניה חטפה סטירה אחרי סטירה בשבועות האחרונים, כשהשבוע רצף חמשת המשחקים ללא ניצחון נעצר. השחקנים של ראובן עטר ניצחו 0:1 את הפועל באר שבע והם בהחלט יכולים להיות שבעי רצון ממשחק טוב יחסית, שכלל לא מעט הזדמנויות, אבל בעיקר שלוש נקודות חשובות בניסיון לברוח מאיזור התחתית.

בהפועל באר שבע, ששואפת להידבק לחלק העליון של הטבלה, לא יכולים לקחת הרבה מהמשחק הזה, כשגם הסטטיסטיקה שדיברה על כך שהקבוצה של ניר קלינגר לא ניצחה בקופסא מאז 1992 התיישרה עם המשחק עצמו. את השער היחיד במשחק כבש דלה ימפולסקי, שנכנס כמחליף בדקה ה-71 והצליח להביא את השער שעטר כל כך היה זקוק לו.

מהלך המשחק

דקה 5 - פיראס מוגרבי הכניס כדור עומק נהדר לחן עזרא, שבעט כדור שטוח לפינה של אוהד כהן, אבל השוער ירד היטב לקרקע והדף לקרן.

דקה 13 - מאור אסור הכניס כדור גדול לאחמד סבע, שעבר את הבלם, אבל השתהה בבעיטה מול אוהד כהן, והגנת באר שבע הצליחה להרחיק.

דקה 17 - קרן לנתניה. עומר פרץ הרים מצד ימין, עומרי בן הרוש התרומם מעל ההגנה של באר שבע ונגח את הכדור למשקוף.

דקה 20 - נתניה המשיכה בלחץ אדיר על שערם של האדומים. מאור אסור שוב מעורב בהתקפה, כשהפעם הוא הכניס כדור גדול לחן עזרא, שלבד מול כהן בעט חלש לידיים של השוער.

דקה 35 - כוכב המשחק עד עכשיו, מאור אסור, בעט כדור חזק מ-20 מטר, אוהד כהן שוב ירד והדף לקרן.

דקה 38 - הבליץ נמשך, ואיזו החמצה של אסור. פיראס מוגרבי חדר מצד ימין והעביר כדור רוחב לרגל של הקשר, שמחמישה מטרים בעט סמוך לקורה של כהן.

דקה 41 - ערבובייה בתוך רחבת באר שבע מוצאת את מוגרבי כשני מטרים עם הגב לשער, החלוץ ניסה להסתובב ולבעוט, אבל סוארס התעשת בזמן והרחיק לקרן.

דקה 47 - כדור חופשי לבאר שבע: רביבו סובב כדור שפגע בחלק החיצוני של העמוד ויצא החוצה.

דקה 58 - מאור אסור קיבל כדור על קצה הרחבה, הסתובב ובעט חזק למרכז השער. אוהד כהן הגיב בזמן והדף לקרן.

דקה 74 - גול! אחמד סבע פרץ באגף הימני, עבר את אופיר דוידזאדה והוציא כדור רוחב אל דלה ימפולסקי, שנכנס שלוש דקות קודם לכן, וזה גלגל מקרוב, 0:1 למכבי נתניה.

דקה 90 - בעיטה חופשית של ריקרדו פרננדש נעצרה אצל קרלוס אריאס, שהתעופף מצוין ומנע את השוויון של באר שבע.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, עדי נמני, עמרי בן הרוש, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור (דלה ימפולסקי 71), עומר פרץ (ניר נחום 86), חן עזרא (ליאוניד קרופניק 88), פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ריקרדו פרננדש, ליאור ז'אן (איברהים בסיט 78), דוד רביבו (יוסי תורג'מן 88), מאור מליקסון, ליאור אסולין, ברנרדו ואשקונסלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully