וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

מכבי ת"א נקלעה לפיגור 1:0 נגד מכבי פ"ת והציגה משחק עצבני וחסר שקט. למזלה, הרחקה של דמארי סייעה לה לחזור ל-1:1

מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק שפתח את המחזור ה-14 בליגת העל. סבסטיאן סנסוני כבש עבור האורחת בדקה ה-30, האריס מדוניאנין
השווה בדקה ה-83 ו-90 דקות של משחק עצבני, בעיקר מצד מכבי תל אביב, הסתיים בחלוקת נקודות.

עומר דמארי שחקן מכבי פתח תקוה בין ניבאלדו (מימין), ג'יבריל סידיבה שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איבד את הראש ואת מקומו על המגרש. דמארי/ברני ארדוב

יוסי מזרחי סיפר השבוע שמכבי פתח תקוה תגיע עם תכנית משחק ברורה - לשחק על מתפרצות דרך שלושת החלוצים המהירים והטכניים שלה, עומר גולן, טל בן חיים ועומר דמארי - והוא ידע על מה הוא מדבר. למרות שהקבוצה שלו שלטה במרכז השדה, התקפת מעבר מהירה של היריבה בדקה ה-30 התנהלה במסירות בנגיעה אחת והסתיימה בנגיחה של סבסטיאן סנסוני פנימה אחרי הגבהה של אלירן דנין. שער שהוא בית ספר למתפרצות.

מנגד, הצהובים, או שיש לומר הלבנים על שום צבע התלבושת שלובשים שחקני המארחת לאורך מרבית העונה, התקשו להתמודד עם הצפיפות של היריבה בחצי המגרש שלה, כשהם עושים הכל נכון עד אזור ה-30 מטרים מהשער של רובי לבקוביץ', אבל מתקשים למצוא רעיונות יצירתיים באזור הרחבה ומנסים לסכן את השער בבעיטות מחוץ לרחבה.

הצוות המקצועי של מכבי ראה והבין, ועם פתיחת המחצית השנייה העלה את האריס מדוניאנין היצירתי במקומו של ג'יבריל סידיבה שנמלט מכרטיס צהוב שני על סף הירידה למחצית. מאוחר יותר נכנס גם דימיטאר רנגלוב הדינמי במקומו של רוברטו קולאוטי האנמי והנייח, אבל הקבוצה שלהם עדיין לא מצאה פתרונות ועברה לתחום העצבים בניצוחו של ניבאלדו הלא שקט, שהפעולה הטובה ביותר שלו במשחק היום הייתה סחיטת אדום מפוקפק מעומר דמארי בדקה ה-70.

החסרון המספרי של האורחת גם סגר את סיפור ההתקפות שלה. כל השחקנים הכחולים הלכו לאחור ו-ויתרו על האפשרות לעקוץ פעם שנייה ולגמור את המשחק, אבל למרות שהתגוננו עם כמות גדולה של שחקנים, חוסר ריכוז בדקה ה-83 סייע לאלירן עטר לבשל למדוניאנין את שער השוויון.

בסופו של יום מכבי תל אביב נמלטה מהפסד חמישי העונה, אבל ראשיה יצטרכו לתת את הדעת על חוסר השקט שמאפיין את השחקנים במצב של פיגור. קבוצה שרוצה אליפות צריכה לדעת לחזור למשחק בשקט. מכבי פתח תקוה מצידה, הוכיחה פעם נוספת שהיא אחת מהקבוצות הטובות בארץ והיא נראית כמועמדת בכירה להגיע לפלייאוף העליון.

מהלך המשחק

דקה 10: אחרי פתיחה שקולה, מכבי תל אביב השתלטה על המשחק ודוחפת לכיוון רחבת היריבה, אבל לא מוצאת נתיב לשער.

דקה 26: ישראלביץ' בעט חזק מרחוק, לבקוביץ' הדף לקרן. איום רציני ראשון של המארחת.

דקה 30: גול! מכבי פתח תקוה יצאה להתקפה מהירה, בן חיים העביר לדנין בנגיעה, זה הגביה לרחבה בלי לעצור וסבסטיאן סנסוני, שהגיע מאחור, נותר בלתי מכוסה ונגח פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 42: עטר עזב את אזור הרחבה וירד קצת אחורה, אסף את הכדור והעביר לאלברמן, וזה בעט מ-25 מטרים מעל המשקוף.

דקה 52: בוזגלו הגביה כדור ארוך שעשה דרכו דווקא לכיוון השער, אבל לבקוביץ' הניף יד והסיט לקרן.

דקה 58: שוב דנין היה חופשי להגביה בצד שמאל, שוב הוא שלח כדור מצוין פנימה, אלא שהפעם טל בן חיים בעט לא מספיק חזק ושטראובר בלם. הזדמנות גדולה של מכבי פתח תקוה להכפיל את התוצאה.

דקה 70: ניבאלדו ועומר דמארי ניהלו מאבק על הכדור בסיומו האחרון נפל. דמארי קם מיד ודחף את הבלם מאחור, זה הוסיף נפילה והצגה גדולה ואילו חלוץ פתח תקוה ראה כרטיס אדום.

דקה 76: רנגלוב בעט מקצה הרחבה, הכדור פגע בשחקן יריב ועשה קשת, לבקוביץ' הצליח להדוף למשקוף ורגע לפני שהוא נופל ארצה, גם קלט את הכדור החוזר.

דקה 81: רנגלוב כבש מקרוב בתום התקפה של מכבי, אבל השער נפסל בטענה גבולית מאוד לנבדל.

דקה 83: גול! המארחת שברה את מלכודת הנבדל, עטר קיבל בתוך הרחבה מול לבקוביץ', העביר מסירה קצרה למדוניאנין וזה בעט לרשת החשופה. מכבי תל אביב משווה ל-1:1.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יואב זיו, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', רוני גפני (דור מלול, 77), ג'יבריל סידיבה (האריס מדוניאנין, 46), גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי (דימיטאר רנגלוב, 66).

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן (קובי גנון 90+4), ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, טל בן חיים (דובב גבאי, 82), עומר דמארי (הורחק, 70), עומר גולן (אסי משיח, 75).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully