וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את בני יהודה 0:2

מכבי ת"א נהנתה שוב מיכולת מצויינת של הרכב הכוכבים שניצח את נתניה, וגברה על בני יהודה 0:2. אלירן עטר כבש בדקה ה-59 ובוזגלו בישל לישראלביץ' את השני בדקה ה-83

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) את בני יהודה 0:2 ורשמה למעשה ניצחון שני ברציפות, שהוביל אותה לדרך חדשה אחרי הפסדים מביכים להפועל עכו ועירוני קרית שמונה. אלירן עטר, שכבש צמד בניצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם, כבש גם הפעם, בדקה ה-59, ודווקא במפגש הראשון שלו מול קבוצתו לשעבר. גיז'רמו ישראלביץ' שהיה גורם דומיננטי במשחקה של מכבי תל אביב הערב כבש את השער השני מבישול של מאור בוזגלו בדקה ה-83. במכבי תל אביב, שעלתה למקום השלישי, יכולים בנוסף להיות מרוצים מהעובדה שאותו ההרכב פתח בשני משחקים והציג יכולת טובה, הפעם במיוחד במחצית השניה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גיז'רמו ישראלביץ'. ברני ארדוב
הפעם הוא היה האיש מספר 1 על המגרש. גיז'רמו ישראלביץ' והחברים חוגגים את השני/ברני ארדוב

דווקא בבני יהודה קיוו שהניסוי הנוכחי של דרור קשטן יעשה את העבודה. המאמן של הכתומים פתח עם שלושה חלוצים בהרכב, מה שיצר משחק התקפי במיוחד של בני יהודה בדקות הראשונות, עם שתי החמצות שיהפכו לסיוטים של המאמן הלאומי לשעבר בלילה הקרוב. מצד שני, מכבי תל אביב שפתחה עם הרכב זהה לזה שניצח בנתניה במחזור האחרון, פתחה את המשחק בהילוך נמוך והתסמכה על היכולת ההתקפית של מאור בוזגלו, אלירן עטר וגיז'רמו ישראלביץ'.

ישראלביץ' היה הערב האיש מספר אחד על המגרש, כי בזמן שחבריו עוד היו רדומים במחצית הראשונה הוא ניסה למצוא אותם פעם אחר פעם עם מסירות מדוייקות שמצאו שחקנים במצבים נהדרים בתוך הרחבה, והסתיימו בהחמצות מאכזבות. עטר נכנס לעניינים בפתיחת המחצית השניה וכבש בדקה ה-59 את שערו השביעי העונה והראשון נגד קבוצתו לשעבר. ישראלביץ' המשיך להיות פעיל בכל שלבי המשחק, ובדקה ה-83 קיבל את הקרדיט ממאור בוזגלו, שבישל לו את השער השני במהלך כדורגל מבריק שהתחיל בכלל אצל המחליף האריס מדוניאנין.

בני יהודה סיימה עוד משחק חוץ נגד מכבי תל אביב בהפסד, אחרי הכל היא לא הצליחה לנצח במעמד הזה מאז 2003. מכבי תל אביב רשמה כאמור ניצחון שני ברציפות שהחזיר אותה למקום נעים מאוד בצמרת, וחובת ההוכחה תהיה לשמור על היציבות בעיקר לאור העובדה שבשוע הבא מצפה לה משחק נגד מכבי פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 2 - מתפרצת לבני יהודה. פדרו גלבאן התקדם במהירות ושלח כדור ימינה לאיליה יברויאן, שהתקרב עוד יותר ובעט ממצב נוח לשער, הכדור יצא החוצה.

דקה 5 - כדור חופשי למכבי תל אביב אחרי עבירה על קולאוטי. בוזגלו סובב ממרחק של 20 מטרים, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 8 - הזדמנות הרבה יותר מסוכנת לבני יהודה. יברויאן נהנה מטעות חמורה של פאביצ'ביץ' בהגנה, מצא את עצמו חופשי מול שטראובר אבל העדיף למסור לאבו זייד שהיה במצב טוב יותר, אלא שהשני החמיץ ברשלנות.

דקה 9 - כדור חופשי לבני יהודה מ-22 מטרים. פדרו גלבאן בעט טוב, שטראובר הדף לקרן.

דקה 12 - יברויאן קיבל כדור בתוך הרחבה עם הגב לשער והשאיר מסירה לפיני בלילי, שבעט מ-18 מטרים חזק אלא ששטראובר הדף לקרן.

דקה 14 - גיז'רמו ישראלביץ' הקשית כדור לתוך הרחבה, ניבאלדו המתין לו בצד שמאל כשהיה חופשי, אבל בעט מהאוויר ברשלנות החוצה.

דקה 25 - ישראלביץ' הקשית עוד כדור לרחבה, הפעם לבוזגלו שבעט מצדה הימני חלש לידיים של איינוגבה.

דקה 29 - כדור קרן לבני יהודה מצד ימין. שטראובר לא יצא טוב, אבל יברויאן נגח מעל למשקוף.

דקה 40 - ישראלביץ' שוב התחיל במהלך מסוכן כשפרץ לרחבה ושלח מסירה קטנה לבוזגלו, שבעט מ-16 מטרים. הכדור פגע בשחקן בני יהודה ויצא לקרן.

דקה 56 - הזדמנות מסוכנת למכבי תל אביב. ישראלביץ' הגביה כדור מצד ימין, ניבאלדו המשיך בנגיחה מהצד השמאלי של הרחבה והכדור הגיע לקולאוטי שנגח בחופשיות מחמישה מטרים מעל לשער.

דקה 57 - שער! מאור בוזגלו מצא את אלירן עטר חופשי במרחק של 18 מטרים ימנית מהשער, עטר המשיך בבעטיה מצויינת לשער של איינוגבה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 66 - יברויאן קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה, אבל המשיך בבעיטה מזווית קשה החוצה.

דקה 83 - שער! מתפרצת למכבי תל אביב. מדוניאנין שלח כדור מהצד השמאלי בקו האמצע לכיוונו של מאור בוזגלו שפרץ מימין, והמשיך במסירה מדוייקת לגיז'רמו ישראלביץ', שכבש מול איינוגבה. 0:2 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יואב זיו, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', רוני גפני, ג'יבריל סידיבה (שרן ייני, 73), גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ' (דור מלול, 85), מאור בוזגלו, אלירן עטר (האריס מדוניאנין, 79), רוברטו קולאוטי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, חסן אבו זייד (עוז ראלי, 63), פדרו גלבאן, משה ביטון (אסי בלדוט, 59), פיני בלילי, איליה יברויאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully