וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה 1:3 את בני סכנין. שירזי: "זהו שוד"

על אף הניצחון, מאמן האדומים זעם: "שיחקנו מתחת לכל ביקורת". הנהלת סכנין קיימה ישיבה והעניקה גיבוי מלא לדראפיץ'

בני סכנין התייצבה במחזורים האחרונים והשיגה את שני הניצחונות היחידים שלה העונה. זה מספיק כדי להשיג ניצחון בכורה גם באצטדיון דוחא? כנראה שלא. המארחת הייתה עדיפה הערב (שבת) במרבית דקות המשחק, אבל דווקא הפועל חיפה הייתה זו שיצאה כשידה על העליונה, כשניצחה 1:3 משערים של עדן בן בסט (34 ו-84) וגל אראל (90). נסטיה צ'ה (64) רק השווה זמנית עבור סכנין, שממשיכה לזייף לעיני הקהל הביתי ונותרה מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות בלבד. הפועל חיפה שביעית עם 19 נקודות.

אחרי דקת הדומיה בפתיחה לזכר הרוגי האסון בכרמל, גד עמוס עמד למבחן ראשון כבר בדקה השמינית, כשהצליח לעצור בעיטה של לוהאב כיאל בסיום התקפה נאה של הקבוצה המקומית. סכנין המשיכה לשלוט ועמוס המשיך לככב, כשהדף בדקה ה-20 בעיטה של אחמד קאסום ומיד אחר כך ניסיון של יא יא פטי. רצף הקרנות של סכנין הסתיים, וכשעמוס נכנע המשקוף נחלץ לעזרתו מול נגיחה של עלא אבו סלאח. בדקה ה-34, בניגוד לנעשה על כר הדשא, גל אראל מצא את עדן בן בסט, ששבר את מלכודת הנבדל של סכנין וכבש. 0:1 להפועל חיפה במחצית.

הדעיכה ביכולת של סכנין בעקבות השער נמשכה בפתיחת המחצית השנייה, אבל בדקה ה-64 היא הצליחה להשוות. עמוס הדף כדור לעברו של נסטיה צ'ה, והסלובני המצוין בעט חזק מ-20 מטרים ומצא את הרשת. 1:1. סכנין התעודדה בעקבות השער, הגיעה למספר מצבים... ושוב ספגה. כמו במחצית הראשונה, הפועל חיפה הענישה על ההחמצות. יוסי דורה הגביה כדור קרן ובן בסט נגח פנימה בדקה ה-84. 1:2 להפועל חיפה. בן בסט פינה את מקומו לאמיר אבו ניל, שבדקה ה-90 ביצע פריצה מסחררת ובישל לאראל את ה-1:3.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים, עלא אבו סאלח (עובדה זבידאת, 88), חאלד חלאיילה (לירן כהן, 81), דריאן מאטיץ' (חאמד גנאים, 61), נסטיה צ'ה, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, הישאם כיוואן (רן אבוקרט, 59), סשה סטויאנוביץ' (חנן ממן, 62), עדן בן בסט (אמיר אבו ניל, 85).

הנהלת סכנין קיימה ישיבה בה ניתן גיבוי לדראפיץ'

"שיחקנו מתחת לכל ביקורת וזה היה פשוט שוד לאור היום", אמר בסיום ניצן שירזי. "נכון שכבשנו שלושה שערים, אבל נהיה חייבים להשתפר בהמשך הליגה. כל משחק בתקופה הזו היא מעין סוג של פרשת דרכים לאן הכיוון של הקבוצה הולך ואני שמח שנוכל להסתכל למעלה". על ספסולו של קאלה בעמדת השוער הוסיף המאמן: "חשבתי שמגיע לו הפסקה ואני שמח שגד עמוס הציג יכולת טובה ועשה את שלו". לבסוף התייחס שירזי להחלטה לקיים את המחזור כמתוכנן: "לא היה מקום לשחק בערב כזה. גם השחקנים וגם אנשי ההנהלה שלנו מכירים אנשים שניספו. היה עדיף לא לקיים את המחזור".

מנגד, הנהלת סכנין קיימה ישיבה בתום המשחק ובה הוחלט לתת גיבוי מלא למאמן סלובודאן דראפיץ'. עם זאת, מי שמכיר את את הדופק בקבוצה מהגליל יודע כי הישיבות הללו מתחילות לסמל מחשבה על המשך דרכו המקצועית של דרפאיץ', שבכל מקרה לא תיפרד מהמאמן עד ינואר, משום שאז תצטרך לשלם את כל חוזהו - דבר שהקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה מבחינה כלכלית. אם לא יושג ניצחון בשבוע הבא על אשקלון, הנהלת סכנין תקיים ישיבה נוספת.

"זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. חבל שספגנו מטעויות בהגנה והפסדנו", אמר דרפאיץ' בסיום. "היו לנו מספר מצבים והיינו צריכים להכריע את המשחק ולא עשינו זאת, וזה מה שקורה כשאתה לא מצליח. כשהשווינו נתנו לטעויות לחזור על עצמן ולהכריע את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully