וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל ת"א

וואלה! ספורט

28.11.2010 / 22:00

האדומים שלטו לאורך כל המשחק, אבל בדומה למה שהם עשו לבנפיקה, האורחים עקצו עם שערים של קינגווה ומשה אוחיון

ספורט 5

וידאו: ספורט 5

ביום רביעי אירחה הפועל תל אביב את בנפיקה, התגוננה במרבית הדקות, בקושי החזיקה בכדור וניצחה בסופו של דבר 0:3 בזכות שתי עקיצות במצבים נייחים. ארבעה ימים עברו, והפעם הגיע תורה של הדאבליסטית להיות בצד המפסיד של משחק זהה לחלוטין, כשמ.ס. אשדוד הציגה בונקר לתפארת והפתיעה עם ניצחון 0:2 הודות לשער בנגיחה של סטפן קינגווה בדקה ה-52, אחרי כדור קרן של משה אוחיון, שהבקיע את השני בפנדל דקה לסיום. לאדומים הייתה הזדמנות להעפיל לראשונה העונה לפסגה, אך מה שהם קיבלו זה הפסד ראשון אחרי שבעה משחקים ועוד שבוע במקום השלישי.

שחקני מ.ס. אשדוד: עדן בטיט, עמנואל סארקי, סטפן קינגווה (משמאל). קובי אליהו
עשה לאדומים את מה שהם עשו לבנפיקה. קינגווה/קובי אליהו

בזמן שהאוהדים האדומים חגגו ביציעים את הניצחון הגדול על בנפיקה, שחקני הפועל תל אביב פתחו בסערה ברבע השעה הראשונה והגיעו למספר מצבים טובים שלא נוצלו ברחבת שערו של יוסי שקל המצוין. מתן אוחיון, במשחק נפלא במרכז ההגנה (לעיני סקאוט של סטנדרד ליאז', שבין היתר הגיע כדי לעקוב אחריו), הוציא את חבריו קדימה אחרי דקות הלחץ, ואשדוד החלה להניע כדור בצורה משוחררת יותר. למצבים גדולים היא לא הגיעה במחצית הראשונה, אולי פרט לניסיון של ניר ביטון מקרוב. דווקא השיבוץ של עדן בטיט בצד שמאל (על חשבונו של עידן שריקי) ככוח עזר נוסף לרחמים צ'קול, לא הצדיק את עצמו, כשמרבית ההתקפות של הפועל תל אביב באו מהצד הזה.

תשע מ-13 הנקודות שלה השיגה אשדוד במשחקי החוץ, אבל בבלומפילד היא ניצחה את הפועל תל אביב רק פעם אחת, בעונת 2007/8. אי לכך ובהתאם לזאת, הקבוצה של ג'ון גרגורי התמקדה בעיקר בעצירת שחקני היריבה, שמצידם סבלו מיום חלש של איתי שכטר וטוטו תמוז וממשחק לא מדויק של ערן זהבי. מול דויד לואיז ולואיזאו הם נראו טוב יותר. בדקה ה-52, בדומה למה שעשתה הדאבליסטית במשחקה מול הפורטוגלים, אשדוד עקצה במצב נייח. משה אוחיון הגביה קרן קצרה ודווקא סטפן קינגווה נגח את שער הליגה הראשון שלו בין המגנים האדומים. אלי גוטמן שלח את כל הכלים ההתקפיים קדימה, אבל המחליף של אשדוד, אורי מגבו, עשה את הפעולה המשמעותית מבין שחקני הספסל וסחט לקראת הסיום פנדל אותו ניצל משה אוחיון. ניצחון גדול לאשדוד, שמראה לשאר קבוצות הליגה כי כל הקבוצות הבכירות מתקשות לפרוץ הגנה מבוצרת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 2: צ'קול הפקיר את האגף השמאלי, תמוז קיבל שם כדור ומ-18 מטרים בעט כדור חד ששקל הצליח להדוף לקרן.

דקה 5: שכטר פרץ בצד ימין והגביה לצד השני לעבר זהבי, שמהאוויר בעט החוצה.

דקה 10: השליטה המוחלטת של האדומים נמשכת. ורמוט מסר לזהבי החופשי על קצה הרחבה, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה והסתיימה בידיו של שקל.

דקה 20: הגנת הפועל תל אביב הרחיקה כדור קרן בצורה רעה, בטיט השתלט והבעיטה החזקה שלו מ-18 מטרים נקלטה אצל אניימה.

דקה 24: כדור קרן של הפועל תל אביב הגיע לוורמוט, שמ-20 מטרים ירה מעל המשקוף.

דקה 26: זהבי הגביה כדור חופשי חד לתוך הרחבה, תמוז החופשי רק ליטף את הכדור עם ראשו ורשם פספוס גדול.

דקה 31: סארקי פרץ בימין והעביר כדור רוחב, אבל ביטון שהגיח מאחור בעט מקרוב לידיו של אניימה.

דקה 39: דה סילבה הצטרף להתקפה והבעיטה שלו מ-30 מטרים חלפה סמוך לקורה.

דקה 45: הפועל תל אביב יצאה למתפרצת. תמוז העביר משמאל לזהבי בצד השני, אבל הבעיטה שלו שוב לא הייתה מדויקת.

דקה 50: הפועל מניעה כדור מסביב להגנה, ידין סיים עם בעיטה מ-25 מטרים שחלפה מעל השער.

דקה 52: גול! משה אוחיון הגביה כדור קרן לפינה הקרובה, וקינגווה הקדים את תמוז ושלח נגיחה שחלפה בין המגנים ומצאה את הרשת. שער ליגה ראשון לקינגווה, 0:1 לאשדוד.

דקה 54: תמוז השתחרר ברחבה ובחצי מספרת בעט חלש לידיו של שקל.

דקה 57: זהבי עם עוד בעיטה לא מדויקת מ-20 מטרים שהחטיאה את המסגרת.

דקה 61: בן דיין הגביה משמאל לתיבת החמש, שכטר נגח חזק למרכז ושקל סיפק הצלה אדירה.

דקה 68: סארקי ניסה את מזלו מ-25 מטרים, אך הכדור טס גבוה מעל השער.

דקה 72: ורמוט עם פעולת הכנה מצוינת בימין, אבל שבחון פספס את הכדור והבעיטה של תמוז נבלמה.

דקה 83: ורמוט מצא בכדור עומק מצוין את שהר, אבל החלוץ המחליף בעט חלש ממצב קורץ ונתן לשקל הזדמנות נוספת לרשום עוד הצלה גדולה.

דקה 89: גול! בזמן שהפועל תל אביב מחפשת שוויון, המחליף מגבו דהר יותר מחצי מגרש והוכשל ברחבה על ידי ידין (שמשום מה לא ספג כרטיס אדום ברור). משה אוחיון לקח את הפנדל והבקיע ללא קושי. 0:2 לאשדוד.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (יוסי שבחון, 70), ביוואן פרנסמן, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, שי אבוטבול (בן שהר, 57), אביחי ידין, ערן זהבי (ויקטור מרעי, 77), גילי ורמוט, איתי שכטר, טוטו תמוז.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עדן בטיט (נבו מזרחי, 81), דמיטאר מקרייב (אורי מגבו, 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully