וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-סכנין 2:1. תקרית בין סרור לשינה

27.11.2010 / 21:06

השניים החליפו האשמות הדדיות אחרי הפסדם השמיני ברציפות של המארחים. אחמד קאסום ודנלאקי כבשו, סרור איזן זמנית

קרב התחתית בין הפועל רמת גן לבני סכנין לא ממש הורגש ביציעים של אצטדיון רמת גן, אלא שעבור האורחים מהסכנין הפך למשמעותי במיוחד. סכנין ניצחה 1:2 וחגגה למעשה ניצחון שני בלבד העונה, שקירב אותה למרחק של נקודה מהפועל פתח תקוה ושתי נקודות מהפועל אשקלון שמעל לקו האדום.

רמת גן רשמה כאמור הפסד שמיני ברציפות, ושברה את השיא השלילי של המועדון שנקבע לפני 61 שנים. כזכור, האורדונים פתחו את העונה בעונש של הפחתת נקודות, כך שבתום המחזור ה-12 יש להם נקודה בודדת על הטבלה, והדרך לליגה הלאומית נראית קרובה מתמיד. עידן סרור הצליח להשוות בדקה ה-22 ולהשאיר את רמת גן בתמונה אחרי שער היתרון של אחמד קאסום בדקה ה-17, אלא שכריסטיאן דנלאקי כבש את שער הניצחון לסכנין בדקה ה-67.

בסיום המשחק אירעה תקרית בין עידן סרור ליקיר שינה. השניים החליפו האשמות הדדיות וצעקות סביב ההפסד. שחקן בקבוצה: "אנחנו סובלים מחוסר מזל. אם לא נתחיל לנצח, נרד ליגה. נהיה חייבים לעשות שינוי בינואר. אני סומך על הצוות המקצועי שהוא יידע לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים, אבל בכל מקרה אנחנו צריכים להתחיל לנצח כבר עכשיו. בשבוע הבא יש לנו מלחמת עולם באשדוד ונהיה חייבים לחזור משם עם ניצחון".

מהלך המשחק

הפועל רמת גן רצתה לעשות הכל כדי להמנע מהשיא השלילי של המועדון שעומד על שמונה הפסדים רצופים ונקבע לפני 61 שנים, אבל שום דבר לא הספיק. בבני סכנין לא ממש התחשבו בזה וניצלו את האווירה המשמימה באצטדיון רמת גן כדי לעלות ליתרון בדקה ה-17, כשאחמד קאסום ניצל טעות בהגנה של האורדונים ובעט ברגל שמאל מ-16 מטרים פנימה. חמש דקות לאחר מכן הצליחה קבוצתו של צביקה שמח להשוות משער של עידן סרור. סרור נהנה מהגבהה מדוייקת של גל לוי, והמשיך בבעיטה מהאוויר לרשת של מאיר כהן כדי לקבוע 1:1. בדקות הבאות לא נרשמו אירועים מיוחדים משני הצדדים, ו-500 הצופים שנבלעו ביציעי האצטדיון הלאומי נחשפו לשעמומון.

בדקה ה-67 ההגנה של הפועל רמת גן נרדמה והכדור טייל בין שחקני החולייה האחורית עד שהגיע בסופו של דבר לכריסטיאן דנלאקי, שהשתלט עליו וגילגל פנימה לשערו של איתי ארקין כדי לקבוע 1:2 לסכנין. כל זה קרה דקות בודדות אחרי ששוער סכנין מאיר כהן הציל את קבוצתו משער אחרי שעצר את קרום ביבישקוב מרמת גן במצב של אחד על אחד.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, דודי פדלון (תמיר בן עמי, 80), תמיר פור, גל לוי (עמית קמחזי, 70), קרלוס צ'קאנה, עידן סרור, אורי ביבי, קרום ביבישקוב (אופיר חיים, 70).

הרכב בני סכנין :מאיר כהן, לואב כיאל, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה (טל חן, 86), דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, חאמד גנאים (יניב לוזון, 57), אחמד קאסום (לירן כהן, 76), כריסטיאן דנלאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully