וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ומכבי פ"ת נפרדו ב-2:2

שער ובישול של רועי בקל העניקו למכבי פ”ת 2:2 בקרית שמונה, שנותרה במקום הראשון. חסארמה השווה בפנדל בדקה ה-74

לפני שבוע עירוני קרית שמונה חגגה ניצחון ענק על מכבי תל אביב בבלומפילד, אבל הערב (שבת) היא יכלה לצאת מרוצה מהנקודה שהוציאה ב-2:2 במגרשה הביתי נגד מכבי פתח תקוה. בכל מקרה, הקבוצה הצפונית עדיין שמרה על מקומה הראשון בליגת העל בזכות יחס שערים עדיף על מכבי חיפה.

במכבי פתח תקוה יכולים להיות מעודדים מהחלוץ המחליף רועי בקל, שחיכה להזדמנות שלו מהספסל אבל תרם בסופו של דבר יותר מעומר גולן, טל בן חיים ואפילו עומר דמארי, שכבש את השער הראשון לפתח תקוה בדקה ה-52. בקל שבישל לו כבש בדקה ה-62 והשלים מהפך, אחרי שברק בדש העלה את קרית שמונה ליתרון ראשון בדקה ה-21. סלאח חסארמה השווה בפנדל בדקה ה-74.

מהלך המשחק

רן בן שמעון פתח ללא שני שחקנים מרכזיים בחוד ההתקפה - אלרואי כהן ו-ויאם עמאשה. ובכל זאת, האווירה הביתית באצבע הגליל היטיבה עם קבוצתו, שעלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-21 משער של ברק בדש, האיש שנכנס כמחליף נגד מכבי תל אביב בבלומפילד וכבש את שער הניצחון.

המהלך החל אצל אדריאן רוצ'ט שפרץ לכיוון השער והכניס כדור לבדש, כשבמקביל הגנת מכבי פתח תקוה טענה לנבדל. בדש, כמו השופטים, לא הרגיש ככה וניצל את המצב הנוח כדי לכבוש מול רובי לבקוביץ'. אותו רוצ'ט אגב, רשם את ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק כשבדקה השביעית הוא פרץ לרחבה מצד שמאל ושחרר כדור שפגש את הקורה.

פרדי דוד ביצע שני חילופים בחלק ההתקפי של מכבי פתח תקוה עם תחילת המחצית השנייה, כשהכניס את נבושיה מרינקוביץ' ורועי בקל על חשבונם של מיכאל זנדברג ועומר גולן. השני החזיר לו במבצע נהדר בדקה ה-52, שהסתיים במסירה לעומר דמארי שכבש את שער השוויון, 1:1. דקות בודדות לאחר מכן האורחים ממלאבס השלימו מהפך, ושוב החילופים של דוד הצדיקו את עצמם. זה התחיל בכדור חופשי של מרינקוביץ' מתוך הרחבה, שניתז החוצה על ידי ההגנה לכיוונו של רועי בקל, ששלח פצצה מ-20 מטרים לכיוון השער ודני עמוס יכול רק לאגרף את הכדור פנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה בדקה ה-62.

גם רן בן שמעון ביצע חילופים התקפיים, וזה התחיל לעבוד לו על המגרש. בדקה ה-74 ברק בדש הוכשל ברחבה והוביל לפנדל, סלאח חסארמה ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה והכניע את לבקוביץ' כדי להשוות ל-2:2.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (שלומי אביסידריס, 69), אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (אלרואי כהן, 66), וילאם נג'ובו (בני בן זקן, 46), ברק בדש.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, אסי משיח, מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ', 46), טל בן חיים (אלירן דנין, 67); עומר גולן (רועי בקל, 46), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully