וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון

וואלה! ספורט

21.11.2010 / 21:45

אוהדי באר שבע התעסקו כל השבוע בחזרתו של גיא עזורי, ולבסוף חגגו עם ניצחון 0:1 על אשקלון משער של עודד גביש

ספורט 5

האם הנקמה הושלמה מבחינת אוהדי הפועל באר שבע? הקבוצה מבירת הנגב אירחה הערב (ראשון) את הפועל אשקלון ומאמנה גיא עזורי, שעבד בבאר שבע בעונה שעברה וסבל ממערכת יחסים עכורה עם הקהל. האוהדים המקומיים הכינו לעזורי קבלת פנים "חמה" והתרכזו בו במרבית דקות המשחק, אבל בדקה ה-60 התפנו כדי לחגוג את שער הניצחון של הבלם עודד גביש, שהעניק להם 0:1 על אשקלון ועלייה למקום השישי בטבלה. אשקלון במקום ה-12 עם 10 נקודות, שמונה פחות מבאר שבע.

שוער הפועל אשקלון סטיבן אהורלו כועס אחרי שספג שער ולצידו ריקרדו פרננדש, קשר הפועל באר שבע. רוני לבנה
כדור אחד ברשת. אהורלו/רוני לבנה

אשקלון עמוסת הפצועים והמורחקים - דרקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל וערן לוי, בין היתר - הציגה לראשונה את דניאל היידמן, שחתם רק הבוקר, ועוד בתפקיד המגן השמאלי הזר לו עד מאוד. חוסר התיאום בהגנת האורחים בלט, אבל לא היה מי שינצל אותו במחצית ראשונה עלובה ונטולת הזדמנויות. 13 שנים חיכו לחזרת הדרבי הדרומי הזה לליגה הבכירה, אך שום דבר לא הכין את האוהדים לדבר הזה.

לאחר ההפסקה חל שיפור במשחק ההתקפי של באר שבע, במיוחד דרך האגפים עם הקפטן מאור מליקסון ודוד רביבו, והמארחים קיבלו את מבוקשם כשברנרדו ואשקונסלוס בישל לבלם עודד גביש את השער המכריע בדקה ה-60. אשקלון, שהגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים בהם גם לא כבשה שער, הייתה חסרת תכלית בחלק הקדמי ללא ערן לוי ולא השכילה למצוא את השוויון, למרות כמה מצבים של אריק גאוו (כולל כדור לקורה). בסיום דרשה האורחת פנדל, אבל השופט דניאל בר נתן לא שרק ובמהלך המהומה הורחק אדיר טובול, שישב בכלל על הספסל. הנה עוד חיסור לאשקלון לקראת השבוע הבא, אז היא תפגוש את מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 10: קרן של אשקלון מצאה את הראש של גאוו, שנגח גבוה. שתי הקבוצות מרבות לאבד כדורים.

דקה 37: גאוו נשלח בכדור ארוך וניסה להתגבר על הבלמים, אך ברגע האחרון יחיאל חילץ ומנע מבוכה. באר שבע מחזיקה יותר בכדור, אך שתי הקבוצות סובלות מחוסר דיוק.

דקה 42: ז'אן חטף כדור במרכז המגרש והוציא את באר שבע למתפרצת, אבל כשקיבל את הכדור מרביבו לבד מול אהורלו בעט לגופו של השוער. החמצה גדולה של ז'אן.

דקה 45: פריצה של מליקסון הסתיימה בבעיטה של רביבו מהאוויר החוצה. המחצית החלשה הסתיימה, הקריאות לעברו של עזורי ממש לא.

דקה 48: עבאס פתח את המחצית השנייה עם בעיטה מ-20 מטרים שחלפה מעל השער.

דקה 51: ואשקונסלוס דרך על היידמן ללא כדור, אבל השופט בר נתן בחר לשלוף צהוב דווקא למגן אשקלון.

דקה 55: כדור חופשי של רביבו הורחק ממש מקו השער לקרן. את הקרן הגביה רביבו לראשו של ואשקונסלוס, שעלה גבוה מעל כולם ונגח החוצה.

דקה 59: פרננדש סובב כדור חופשי מצד ימין, 20 מטרים מהשער, אהורלו היה במקום והדף לקרן.

דקה 60: גול! אחרי הוצאת חוץ של באר שבע ואשקונסלוס הגביה לרחבה והבלם גביש נגח לרשת של אהורלו. 0:1 לבאר שבע.

דקה 74: אשקלון שלחה עוד ועוד שחקנים קדימה, ובהזדמנות הטובה שלה במשחק גאוו בעט כדור שננעץ בקורה.

דקה 81: אסולין קיבל כדור טוב ברחבה ותוך כדי נפילה בעט לידיו של אהורלו.

דקה 85: מליקסון הכניס כדור גדול לאסולין, שמזווית אלכסונית לא החליט אם הוא בועט או מוסר ושלח את הכדור החוצה.

דקה 88: אשקלון טענה לפנדל בעקבות ספק הכשלה של אדלי על גואטה, אך תחינותיה לא נענו. אדיר טובול, שישב על הספסל, פלט מילים מיותרות לעבר השופט והורחק.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה (ריאן אדלי, 65), ליאור ז'אן (ריקרדו פרננדש, 53), וויליאם סוארס, מאור מליקסון, דוד רביבו, ליאור אסולין, ברנרדו ואשקונסלוס (ג'יימס ביסו, 87).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, מור דהאן, יניב אלול, דניאל היידמן (קובי מוסא, 68), זוראב מנטשאשווילי (מיכאל קורטבה, 79), אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, עוסמן בשירו (חנן פדידה, 63), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully