וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ובני יהודה נפרדו ב-0:0

מכבי נתניה רצתה להתאושש מההפסדים האחרונים, בני יהודה חלמה על התקרבות לצמרת, אך המשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב

בדיוק חמש שנים, מאז נובמבר 2005, לא ניצחה בני יהודה את מכבי נתניה בקופסה. השתיים נפגשו הערב (שבת), אבל המאזן מבחינת הזהובים לא השתנה. המשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב שאמנם האריך את רצף המשחקים ללא הפסד של בני יהודה לארבעה וקטע את רצף שני ההפסדים של מכבי נתניה, אך השאיר את שתיהן בבינוניות של מרכז הטבלה, כשהמארחת עם 16 נקודות במקום השביעי והאורחת במקום ה-10 עם 14 נקודות. נתניה הייתה קרובה יותר לכיבוש עם מצבים של דלה ימפולסקי ואחמד סבע, אבל דלה איינוגבה היה במקום כדי לבלום אותם וכשהוא לא הצליח היה לו ולבני יהודה גם קצת מזל.

אחרי דקות של גישושים מצד שתי הקבוצות, הגיעה בני יהודה למצב טוב עם בעיטה חופשית מ-20 מטרים של פדרו גלבאן בדקה ה-15. הכדור של הארגנטינאי הלך לחיבורים, וקרלוס אריאס הוציא אותו משם בקצות האצבעות. 10 דקות לאחר מכן דלה ימפולסקי יכול היה לעלות את נתניה ליתרון, אבל דלה איינוגבה עצר אותו. בדקה ה-37 איינוגבה שגה, אך אחמד סבע נגח החוצה מול שער חשוף.

שתי הקבוצות הציגו יכולת קצת יותר טובה במחצית השנייה, ובדקה ה-55 שוב ימפולסקי סחט הצלה גדולה מאיינוגבה. שש דקות לאחר מכן, נגיחה של המחליף אסי בלדוט חולצה מקו השער על ידי אוראל דגני. אותו בלדוט נגח מצוין גם בדקה ה-75 אחרי קרן של עוז ראלי, אבל אריאס התעופף והדף. דקה לסיום הגיע פיני בלילי לבדו מול אריאס, וגם הוא רשם החמצה גדולה שהותירה את התוצאה המאופסת בעינה.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי, חסיב אבו רוקון (ניר נחום, 55), חן עזרא (מאור אסור, 77), פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עמרי אפק (עוז ראלי, 46), שלו מנשה (אסי בלדוט, 60), פדרו גלבאן (איליה יברויאן, 79), פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully