וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת והפועל עכו סיימו ב-1:1

עומר דמארי המשיך את הכושר המצוין עם שער בדקה ה-35 אחרי בישול יפה של בן חיים, אבל ערפאת השווה עבור האורחים (65)

לא היתה קבוצה השבוע שהגיעה במומנטום טוב יותר למשחק במחזור הנוכחי מאשר הפועל עכו. קבוצתו של אלי כהן גררה אחריה לא פחות מארבעה ניצחונות רצופים, כשבכל אחד מהם הבקיעה הקבוצה שלושה שערים. הניצחון האחרון שבהם היה גם המרשים מכולם, כשעכו גברה על מכבי תל אביב, אבל הערב (שבת) הרצף הנהדר הזה נקטע, כשקבוצתו של כהן נתקלה במכבי פתח תקוה של פרדי דוד, שעצרה אותה עם 1:1, כשדווקא פתח תקוה היתה זו שהיתה קרובה יותר לצאת עם הניצחון. פתח תקוה יוצאת מאוכזבת מהמשחק, ותיאלץ להתנחם בנקודה מול קבוצה שקטלה גדולות ממנה.

המשחק גרר לא מעט ציפיות מצד אוהדי שתי הקבוצות, אבל לפחות בפתיחה רשם אכזבה רבה, כשרמת הכדורגל לא התעלתה לגבהים המצופים. המגמה החלה להשתנות כשפתח תקוה התעוררה לקראת סיום המחצית, ונהנתה ממהלך נהדר של בן חיים שבישל את שער היתרון לעומר דמארי בדקה ה-35. אלא שהחמצה נוראית של אותו דמארי במחצית השניה פגעה קשות בקבוצתו, שספגה בדקה ה-65 מרגליו של ג'קו ערפאת, בשער שלטענת המארחים הובקע מעמדת נבדל. עד לסיום ניסו המארחים למצוא את שער הניצחון, אך סנסוני וגולן לא הצליחו למצוא את הרשת, ובדקה ה-90 ראה סנסוני את האדום, לאחר שפגע ללא כדור בפלצ'וק, מה שפגע עוד יותר במאמצים של פתח תקוה לצאת עם 3 הנקודות.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב איטי מאוד, כששתי הקבוצות לא הצליחו ליצור הזדמנויות ליד השערים. עכו החלה להתעורר אט אט, אבל דווקא פתח תקוה היתה זו שהכתה ראשונה, כשבדקה ה-35 היא יצאה להתקפה מתפרצת של שני שחקנים מול 5 שחקני הגנה. טל בן חיים לא התרשם מהחיסרון מבחינה מספרית, תעתע בהגנת האורחים באגף השמאלי, וסיים כשהוא מסדר כדור רוחב נהדר לעומר דמארי, לו כל שנותר היה לדחוק מקרוב את השער הראשון. שלוש דקות מאוחר יותר חגגו המארחים שוב, כשגולן כבר ממסירה טובה של זנדברג, אך השער נפסל בטענת נבדל. הלחץ המקומי נמשך, ובדקה ה-42 שלח גנון כדור מצויין ב-22 מטרים שנעצר רק בקורה.

פתח תקוה איבדה את מוראד מגמאדוב שמתח שריר והוחלף על ידי ניצן דמארי לפני המחצית השניה, בעוד המארחים המשיכו לשלוט במגרש. בדקה ה-64 נרשמה אחת מהחמצות העונה, כשמסירה של משיח מצאה את דמארי, שעבר את המגן והשוער ומול שער חשוף לחלוטין בעט כדור שטוח שהתגלגל ליד הקורה והלך החוצה. את העונש שלה קיבלה פתח תקוה דקה מאוחר יותר, כשעבדול ראזק הרים כדור מעל הגנת המארחים, ומצא את ערפאת, שספק היה בעמדת נבדל, ומול השוער כבש את השיוויון. פתח תקוה המשיכה לנסות ולחפש את שער הניצחון, אך החמצות של סנסוני וגולן מנעו זאת ממנה, ובתוך זמן פציעות פגע סנסוני ללא כדור בפלצ'וק, והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב (ניצן דמארי, 46), ג'ו ביזרה, קובי גנון, אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ' 72), טל בן חיים (רועי בקל, 79), עומר גולן, עומר דמארי.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, פידליס דימקאו, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח (מוחמד כליבאת, 46) מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully