וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל רמת גן

האורדונים הובילו 0:2 (טלקסיקי ודיאמנט), אבל עזריאל (צמד) ואבירם ברוכיאן העניקו ניצחון ראשון לקבוצה מהבירה מספטמבר

כמה שזה היה קשה. מאז חודש ספטמבר בית"ר ירושלים לא ניצחה. אז היא פירקה את הפועל באר שבע ומאז בעצם שום דבר לא קרה בקבוצה של אורי מלמיליאן. היום (שבת) התקופה הגרועה הזו אולי הסתיימה עם ניצחון על האחרונה בטבלה, הפועל רמת גן, שלא הייתה רחוקה מלהדהים גם היא את טדי. בסופו של דבר זה נגמר בניצחון 2:3 לבית"ר, אחרי שרמת גן כבר הובילה 0:2, אך עדיין מוקדם להגיד שהמשבר מאחורי בית"ר.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים מתחבק עם אורי מלמיליאן. מגד גוזני
מזמן מלמיליאן לא חייך כך. ברוכיאן מפנק את הדוד בשער השלישי/מגד גוזני

החלק ההגנתי של מלמיליאן הפגין היום שוב משחק חלש, כשדימיטאר טלקיסקי כבש בבעיטה חופשית וניצל עמידה לא טובה של אריאל הרוש בדקה ה-25, ולירון דיאמנט, אחד הצעירים הטובים של הדור החדש בנבחרת הצעירה, הכפיל בדקה ה-38, אבל הורחק לאחר מכן בצהוב שני. בשלב הזה בית"ר פשוט לא שיחקה, למרות שאת המשחק היא דווקא פתחה בצורה טובה מבחינה התקפית.

מי שדאג להתעוררות אצל בית"ר הוא חן עזריאל, שנכנס במקום סטיבן כהן שנפצע במחצית הראשונה. עזריאל היה פעלתן מאוד והתכבד לכבוש את השער המצמק בדקה ה-41 אחרי בישול של סמואל יבואה. אל המחצית השנייה בית"ר עלתה רעבה למהפך, וזה בדיוק מה שהיא עשתה כשבדקה ה-47 עזריאל כבש שער נוסף ואבירם ברוכיאן, מי אם לא הוא, כיבד את מלמיליאן בשער הניצחון שלוש דקות לאחר מכן.

מוקדם כאמור לנבא האם המשחק הזה יוביל למהפך בעונה כולה של בית"ר, אך בכל זאת מדובר בניצחון מוראלי חשוב עבור הקבוצה, שלא כבשה בארבעת המשחקים האחרונים והייתה נואשת לניצחון. הפועל רמת גן הגיעה אליה בדיוק בזמן הנכון, כמו שהאורדונים גרמו למכבי חיפה לחיוך שבוע קודם לכן, אבל בית"ר ירושלים תצטרך להוכיח את כוחה במשחקים קצת יותר קשים. נתחיל בהפועל חיפה בשבוע הבא.

אצל הפועל רמת גן, שמקווה לצאת לדרך חדשה אחרי שהשבוע צביקה צמח החליף את שלומי דורה, נראה שלחלק מהשחקנים שלה יש כישרון, אבל כדי להישאר בליגה השחקנים צריכים לגלות עוד הרבה אופי לפני שהם שומטים יתרון כמו שהיה להם היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחצית ראשונה

דקה 9 - כדור שהורחק על ידי איתי ארקין הגיע עד עידן טל, שהניף את רגל שמאל מרחוק וירה כדור שהחמיץ מעט את המסגרת.

דקה 12 - כדור קרן של אבירם ברוכיאן הוגבה למרכז הרחבה אל הראש של סטיבן כהן, שהתקרב עוד יותר לעבר השער של איתי ארקין, אבל גם הוא החמיץ את המסגרת.

דקה 15 - הדיפה רעה של ארקין הובילה לכך שאבירם ברוכיאן קיבל את הכדור במרכז הרחבה ודווקא כשהוא לא מכוסה, קשר בית"ר ירושלים בעט רע החוצה.

דקה 24 - בית"ר אמורה הייתה להישאר בעשרה שחקנים אחרי שכריסטיאן גונזאלס מנע מלירון דיאמנט לקבל את הכדור כשהוא אחרון בדרך לשער. השופט אלי חכמון חסך ממנו את ההרחקה ופסק על בעיטה חופשית והוציא כרטיס צהוב לתמיר בן עמי על הוויכוחים.

דקה 25 - גול! דימיטאר טלקיסקי לקח בעיטה חופשית מ-22 מטר וסובב אותו לפינה השמאלית באומנות. אריאל הרוש לא הגיע. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 32 - טלקסיקי קיבל כדור ובעט אותו שוב מסובב מהפינה השמאלית, אבל הפעם הרוש התעופף מצוין והדף את הכדור לקרן.

דקה 34 - דיאמנט ניצל טעות בהגנה של בית"ר במסירה, השתלט עליו, דהר קדימה וסיים עם בעיטה שנעצרה שוב אצל הרוש.

דקה 37 - אבירם ברוכיאן הכין לכריסטיאן אלברז, שניסה את מזלו מרחוק, אבל ארקין הדף מצוין לקרן.

דקה 38 - גול! אוהדי בית"ר ירושלים בהלם, כאשר ביבישקוב הכין לדיאמנט שעצר יפה בחזה, השאיר את אביתר ברוכיאן מאחור ובעט מצוין פנימה. 0:2 להפועל רמת גן.

דקה 41 - גול! בית"ר ירושלים חוזרת אחרי פריצה מדהימה של יבואה באגף הימני הסתיימה בהכנסת כדור אל המרכז לעבר חן עזריאל, שרק גלגל פנימה וצימק ל-2:1 להפועל רמת גן.

דקה 45 - מהלך שהתחיל מצד ימין אצל אבירם ברוכיאן המשיך עם בעיטה של חן עזריאל, שבעט פצצה שחלפה ליד השער של ארקין.

מחצית שנייה

דקה 47 - גול! חן עזריאל שעט קדימה אחרי שקיבל מסירה מאבירם ברוכיאן, עבר את ההגנה של הפועל רמת גן ובעט כדור חלש שפגע ביקיר שינה, הטעה את ארקין ונכנס פנימה, שוויון 2:2.

דקה 50 - גול! איזה מהפך בטדי כאשר אבירם ברוכיאן התנהל בצד ימין, נראה כמי שמחפש למי למסור, אבל שלף את הרגל ובעט מהמקום, 2:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 56 - דסה הכניס כדור מימין למרכז הרחבה וההגנה של הפועל רמת גן הצליחה בקושי להרחיק לקרן.

דקה 57 - טלקיסקי הכניס מצוין לדיאמנט, אבל תומר בן יוסף הקדים את השחקן והרחיק לקרן.

דקה 62 - אורי ביבי היה חייב להשוות כשנגיחה שלו כבר הכניעה את הרוש אבל הכדור שלו לא היה חזק מספיק.

דקה 63 - לירון דיאמנט, שהוריד את החולצה אחרי השער שלו, עצר את הכדור בידו בהתקפה של הפועל רמת גן וספג כרטיס צהוב שני. הפועל רמת גן בעשרה שחקנים.

דקה 84 - המשחק הלך ודעך, אבל יקיר שינה היה קרוב לשוויון עם נגיחה אחרי כדור חופשי מצד ימין שהוגבה אליו.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, עידן טל (שי חדד 46), כריסטיאן אלברז, סטיבן כהן (חן עזריאל 36), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (אבי ריקן 77), סמואל יבואה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי (אופיר חיים 73), קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, דמיטאר טלקיסיקי, לירון דיאמנט (הורחק), אורי ביבי (עידן סרור 79), קרום ביבישקוב (דודי פדלון 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully