וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל אשקלון, 0:1, עזורי: "ניאבק על הירידה"

13.11.2010 / 20:49

טל בן חיים כבש בדקה ה-72 והעניק למלאבסים שלוש נקודות חשובות. גיא עזורי ושחקניו ספגו הפסד שלישי ברציפות

מכבי פתח תקוה הצליחה לרשום הערב (שבת) ניצחון על הפועל אשקלון במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, לאחר שגברה עליה 0:1 משער של טל בן חיים בדקה ה-72 אחרי בישול של סנסוני, והנחילה לחניכיו של גיא עזורי הפסד שלישי ברציפות.

אשקלון תקפה בדקות הראשונות ואריק גאו אף הגיע למצב טוב מול שוער האורחים רוני לבקוביץ', אבל ככל שנקפו הדקות שחקניו של פרדי דוד החלו להשתלט על המשחק. עומר דמארי ועומר גולן הגיעו למספר מצבים, אבל שוער אשקלון סטיבן אהורלו הותיר את צמד החלוצים מאוכזב בזכות יכולתו הנהדרת, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה מכבי פתח תקוה המשיכה לשלוט, ובדקה ה-72 סוף סוף הצליחה לממש את יכולתה העדיפה לשער, כשסבסטיאן סנסוני הכניס כדור לטל בן חיים, שהסתובב והצליח להכניע את אהורלו ולהעלות את האורחים ל-0:1. בדקה ה-78 אשקלון נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מג'ד יונס, והסיכוי להשוות נראה נמוך יותר. מכבי פתח תקוה שמרה על שער היתרון עד לשריקת הסיום, ואספה שלוש נקודות באשקלון בעזרת ניצחון בתוצאה 0:1.

מהלך המשחק

דקה 4 - ערן לוי מסר לגאו, שנשאר לבד מול לבקוביץ', אך שוער מכבי פתח תקוה עצר מצוין את הבעיטה וחילץ את קבוצתו מספיגה.

דקה 7 - עומר דמארי נשאר לבד מול אהורלו אבל שוער אשקלון הדף והתוצאה נותרה מאופסת.

דקה 20 - דמארי מסר לעומר גולן, אך אהורלו עצר את הבעיטה שלו. טל בן חיים ניסה להמשיך פנימה, אבל הכדור שבעט יצא החוצה.

דקה 29 - גולן מסר כדור נהדר לדמארי, ושבר את מלכודת הנבדל של אשקלון, אולם אהורלו עצר את הכדור שבעט אליו חלוץ האורחים.

דקה 72 - גול! טל בן חיים קיבל מסירה מסנסוני, וכבש תוך כדי סיבוב בבעיטה חזקה. שער מצוין לפתח תקוה שעולה ל-0:1.

דקה 78 - כרטיס אדום למג'ד יונס, שביצע עבירה על שחקן מכבי פתח תקווה, והשאיר את אשקלון בעשרה שחקנים.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', יניב אלול, מג'ד יונס, רביד גזל, אמייה טגה, ערן לוי ,שניר גואטה, חנן פדידה, אריק גאו (מחמוד עבאס, 66).

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון, יוסי אופיר (אסי משיח, 48), סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ', 53), טל בן חיים, עומר גולן, עומר דמארי (דובב גבאי, 68).

עזורי: "ניאבק על הירידה עד לתום העונה"

בסיום המשחק, שהיה ההפסד השלישי ברציפות של אשקלון שיחס השערים שלה באותם הפסדים עומד על 7:0, החל הקהל של אשקלון לקלל את גיא עזורי ושחקניו. "זה חלק מהעבודה של מאמן", אמר עזורי בתגובה. "הם צריכים לזכור ש-12 שנה הם חיכו להיות כאן ואנחנו עושים את המקסימום כדי להתמודד כפי שצריך. אנחנו ניאבק על הירידה עד לתום העונה".

בסך הכל באשקלון הרגישו כי הקבוצה נלחמה ונתנה הכל, אך הפסידה בשל פערי המהירות בין שתי הקבוצות. שחקן בקבוצה סיפר: "עבדנו קשה על המגרש ונתנו הכל אבל למכבי פ"ת יש התקפה של סילונים וזה היה היתרון הגדול שלהם שגרם לנו לרדוף אחריהם. את השער הם הבקיעו שקצת התעייפנו. לחץ? אין ספק שזה התחיל כבר אחרי מכבי תל אביב אבל כאחד שלא גדל באשקלון אני יכול לומר שהם עושים טעות כי בתקציב ובמה שיש למועדון הזה להציע הוא חייב את הקהל איתו תומך וחזק. בסה"כ השחקנים נותנים הכל על המגרש וצריך להיות ריאליים לגבי החומר והמשאבים שיש כאן".

מג'ד יונס שהורחק השאיר לגיא עזורי הרבה כאבי ראש לקראת המחזור הבא, ואם כבר כאבי ראש, אריק גאו שנפגע במהלך המשחק סובל מזעזוע מוח ונצטווה לנוח בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully