וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-אשדוד 2:0, דראפיץ': "לא מצטער שהגעתי לקבוצה"

החבורה של דראפיץ' ייחלה לניצחון ראשון העונה, אבל האורחים רשמו ניצחון שני רצוף בזכות שערים של משה אוחיון ועידן שריקי

4 שערי זכות, 17 שערי חובה, 0 נצחונות ושתי נקודות בלבד מתוך תשעה משחקים - זהו המאזן העגום של בני סכנין עד כה העונה. הערב (שבת) חיפשה הקבוצה המסובכת של סלובודן דראפיץ' להשיג קצת אוויר לנשימה, כאשר אירחה את מ.ס. אשדוד שהגיעה להתמודדות מהמקום ה-12 בטבלה, אולם הקבוצה מהמגזר רק הסתבכה יותר. סכנין הפסידה 2:0, למרות שלאורך דקות ארוכות הציגה כדורגל טוב יותר מזה של יריבתה, אולם זה לא מנע מאוהדיה להביע את תסכולם במהלך ובסיום המשחק.

דראפיץ' החליט לבצע זעזוע בשורות קבוצתו, כאשר העלה הערב בהרכב לראשונה העונה את לירן כהן ויניב לוזון, בעוד במקום מהראן אבו ריא הפצוע עלה באסם גנאים. השינויים האלה אולי שיפרו במעט את היכולת, אך לבטח לא את מאזן הקבוצה ואת מצבה.

האשדודים הגיעו במצב רוח טוב אחרי ה-0:3 המצוין על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, ואם לא מחשיבים את ההפסד הטכני להפועל באר שבע, הרי שקבוצתו של ג'ון גרגורי לא הפסידה בליגה קרוב לחודש וחצי. יוסי שקל שוב פתח בשער במקום דראגן סטויקיץ' המאכזב, והוכיח יכולת טובה, וההתקפה האשדודית, שחסרה את דימיטאר מקרייב הפצוע, התגברה על הגנת סכנין בזכות חדות הביצוע של משה אוחיון ועידן שריקי, שכבשו לקבוצה מעיר הנמל.

בני סכנין תקפה למן פתיחת המשחק וסיכנה ללא הרף את שערו של יוסי שקל. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' הכתיבו את הקצב, אולם כמאמר הקלישאה, כשלא כובשים - סופגים. בדקה ה-34 קיבל משה אוחיון כדור על מפתן הרחבה ובעט פצצה לחיבורים של מאיר כהן, ובניגוד למהלך המשחק אשדוד עלתה ל-0:1. השער עורר את זעמם של אוהדי סכנין, שהחלו לקרוא קריאות גנאי לעבר ההנהלה, וקרא לשחקנים "אין לכם כבוד".

במחצית השנייה אשדוד השתפרה והחלה לסכן יותר את שערו של מאיר כהן. דראפיץ' הכניס למשחק את עובדה זיבדאת במקומו של אחמד קאסום בדקה ה-64 בתקווה להכניס יותר מחץ בהתקפה, וסכנין הגיעה למספר מצבים, אך יכולת טובה של יוסי שקל מנעה ממנה לכבוש. בסיום אשדו ניצחה 0:2, והעצימה את הלחץ בסכנין.

מאמן אשדוד ג'ון גרגורי אמר בסיום: "לא שיחקנו הכי טוב היום אבל עדיין ניצחנו וזה מה שחשוב. ציפיתי ליותר מהקבוצה שלי היום, אבל הגנו רוב הזמן בצורה טובה. השער הראשון היה נהדר, אוחיון שחקן מעולה, אני חושב שפרננדז צריך לקחת אותו לנבחרת כי מדובר כאן בקשר חזק שיכול להוסיף לו הרבה". האנגלי גם התחמק מלצאת בהצהרות לאחר המשחק: "אני מקווה שנמשיך לשמור על יציבות של ניצחונות. השקענו היום המון ואני מרוצה מהתוצאה בסיכומו של יום".

סלובודן דראפיץ': "היינו צריכים לנצח היום. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שיש להם שתי דקות להוריד את הראש ולחשוב על מה שהם עשו היום. אני לא מצטער שבאתי לכאן. ברגע ששחקנים לא מאמינים בעצמם הם נכנסים למרה שחורה וזה בא לידי ביטוי בהתקפה, אבל נצטרך להרים את הקבוצה". המאמן גם התייחס לבלאגן ביציעים: "מה שקורה בקהל בכלל לא משמח אותי, אנחנו צריכים את הקהל מאחורינו ולא נגדנו. אני לא יודע למה זה ככה. אני מאמין שאפשר להצליח פה ואני בטוח נשאר בליגה יש לנו קבוצה טובה מאוד".

מהלך המשחק

דקה 9 - מגן סכנין לוהאב כיאל בעט בעוצמה, אבל שערה של אשדוד ניצל.

דקה 17 - אחמד קאסום החטיא מול שער ריק אחרי הגבהה של חלאיילה

דקה 27 - שוער אשדוד יוסי שקל עצר אחד על אחד של לירן כהן שהגיע מולו.

דקה 32 - צ'וקול בועט מתוך הרחבה כדור שפוגע באחד משחקני סכנין ועובר מעט מעל המשקוף.

דקה 34 - גול! בניגוד למהלך המשחק דווקא אשדוד עלתה ל-0:1. עופר ורטה מצא את משה אוחיון, זה חדר לרחבת סכנין ובעט מ-16 מטר בעיטה אדירה לחיבורים. זהו שערו השביעי העונה של אוחיון.

דקה 47 - הזדמנות גדולה לסכנין. לירן כהן הרים, צ'ה בעט מהאוויר מתוך הרחבה, שקל הצליח להדוף לרגליו של אחמד קאסום, שבעט לגוף של שקל והכדור ניתז לקרן.

דקה 64 - שריקי קיבל כדור ברחבה והקפיץ מקרוב מעל מאיר כהן, שבקצות אצבעותיו הצליח לקחת את הכדור.

דקה 65 - עמנואל סרקי נשלח לתוך הרחבה ו-10 מטר מהשער בעט גבוה מעל שער סכנין.

דקה 79 - לירן כהן במבצע אישי יפהפה עבר שלושה שחקנים, אך שקל, ביציאה אמיצה, הציל את אשדוד מספיגה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה (חמד גנאיים, 66), לירן כהן, יניב לוזון (כריסטיאן דנלאקי (71), אחמד קאסום (עובדה זבידאת, 63).

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון (עדן בטיט, 93), סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, איציק כהן (נבו מזרחי, 68), עידן שריקי (עידן שדה, 92).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully