וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון

הצהובים השתלטו על המקום הראשון אחרי שניצחו 0:2 את אשקלון בבלומפילד. רנגלוב (60) וסידיבה (90) כבשו

מכבי תל אביב עלתה הערב (שבת) לראשונה אחרי שנים למקום הראשון בליגת העל, אחרי שניצחה 0:2 את הפועל אשקלון בבלומפילד. אחרי הכשלון לכבוש את פסגת ליגת העל במחזור הקודם נגד הפועל חיפה, הצהובים שוב שינו הרכב והצליחו לכבוש שני שערים מאינספור הזדמנויות, כדי להוביל את הליגה, לפחות זמנית עד ליום שני.

דימיטאר רנגלוב שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שער ליגה ראשון, ומקום ראשון. דימיטאר רנגלוב/ברני ארדוב

זה היה משחק חד-צדדי לחלוטין, ואין ספק שבמקביל לשמחתם של הצהובים על המיקום החדש בטבלה, כססו שם לא מעט את הציפורניים לאורך כל המשחק, וזאת בעקבות כמות ההחמצות המטורפת במשחק נגד יריבה מבולבלת לגמרי ונחותה בכמה רמות.

אלירן עטר, שקיבל את הקרדיט בהרכב במקומו של רוברטו קולאוטי, היה יכול לסגור עניין כבר במחצית הראשונה, כמו גם מאור בוזגלו, אלא שחוסר ריכוז בהתקפה בתוספת שתי נקודות האור בהגנת אשקלון - יניב אלול והשוער סטיבן אהורלו, החזיקו את קבוצתו של גיא עזורי בתמונה לאורך 90 דקות, וגם חמישה זרים בהרכב לראשונה העונה אצל אבי נמני ויוסי מזרחי לא עזרו יותר מדי. האורחים מהדרום אפילו ניסו להפתיע, בעיקר במחצית הראשונה, כשהתבססו על ההבלחות של ערן לוי, אבל בבלומפילד הן לא תורגמו לשערים.

בסופו של דבר זה היה דימיטאר רנגלוב, שהשתלט על ריבאונד מכדור חופשי של אלירן עטר כדי לכבוש את שער הבכורה שלו בליגה בדקה ה-60. עד לתוספת הזמן זה גם היה השער היחיד במשחק, אלא שבשניות האחרונות ג'יבריל סידיבה נהנה מטעות חריפה בהגנה של אשקלון, שכבר ויתרה על המשחק, כדי לקבוע את תוצאת הסיום ולרשום על הלוח 0:2 לצהובים, שיצטרכו לשפר את משחק ההתקפה שלהם כדי לשמור על המקום החדש בפסגה.

מהלך המשחק

דקה 2 - מאור בוזגלו ניסה להגביה כדור מתוך הרחבה לעברו של אלירן עטר שהיה בצד השני, אבל הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 5 - כדור חופשי לאשקלון ממרחק של 30 מטרים שמאלית לשער של שטראובר. ערן לוי סובב מעל למשקוף.

דקה 11 - ההגנה של אשקלון נרדמה ויואב זיו ניצל את זה כדי להכניס כדור טוב לאלירן עטר, שהסתובב ברחבה ובעט לשער, אהורלו הדף טוב.

דקה 16 - גיז'רמו ישראלביץ' פרץ מצד ימין והגביה נהדר לרנגלוב, שנגח ממרכז הרחבה מעל לשער.

דקה 20 - מתפרצת לאשקלון. מג'ד יונס הרים כדור מצד שמאל למרכז הרחבה, ערן לוי נגח מצוין אבל לירן שטראובר הדף לקרן.

דקה 28 - יואב זיו הרים כדור מצד שמאל של הרחבה למדוניאנין, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 33 - שלוש הזדמנויות למכבי תל אביב בהתקפה אחת. תחילה היה זה אלירן עטר שפרץ לרחבה ובעט לידיים של אהורלו, לאחר מכן מאור בוזגלו בעט מצדה הימני של הרחבה שוב אל שוער אשקלון ובהמשך אלירן עטר ניסה להכניע אותו במספרת מהצד השמאלי של הרחבה, אבל הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 35 - ערן לוי ניסה להפתיע את שטראובר בבעיטה מזווית קשה מצד שמאל, הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 37 - כדור חופשי למכבי תל אביב מצד ימין. בוזגלו הרים לרחבה, רנגלוב נגח החוצה.

דקה 45 - מאור בוזגלו עבר שני שחקנים ברחבה ובעט לשער, אלא שאהורלו שוב הציל והדף לקרן.

דקה 60 - שער! כדור חופשי למכבי תל אביב במרחק של 17 מטרים מהשער. עטר סובב, אהורלו הדף ורנגלוב השתלט על הריבאונד כדי לכבוש ולקבוע 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 68 - כדור חופשי למכבי תל אביב ממרחק של 22 מטרים שמאלית לשער. רנגלוב סובב החוצה.

דקה 69 - מאור בוזגלו פרץ קדימה ועבר שני שחקני הגנה, לפני שבעט מעל לשער.

דקה 90 - שער! גי'בריל סידיבה נהנה מטעות בהגנה כשלובריץ' בישל לו במקום להרחיק, ושחקנה של מכבי תל אביב בעט מ-20 מטרים כדי להכניע את אהורלו ולקבוע 0:2 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ' (גל אלברמן, 67), האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו (רוברטו קולאוטי, 74), אלירן עטר, דמיטאר רנגלוב יובל אבידור, 85).

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (מיכאל קורטבה, 82), יניב אלול, דרקו לובריץ?, מג'ד יונס, אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, רביד גזל, ערן לוי (שניר גואטה, 75), אריק גאוו, חנן פדידה (עוסמן בשירו, 55).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully