וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ובני יהודה נפרדו ב-2:2

אלרואי כהן (19) ואלישע (46) העלו את הקריה ליתרון מבטיח, אך בלילי (72) וביטון (79) קבעו שוויון דרמטי ומהיר לזהובים

עירוני קרית שמונה כבר ראתה הערב (שבת) את עצמה שבה למקום אותו היא מכירה כל כך טוב - המקום הראשון בליגת העל - אבל כדורגל הוא משחק הפכפך. הקבוצה של רן בן שמעון הובילה בבטחה 0:2 על בני יהודה, אבל הזהובים הגיבו בצמד בזק ואיזנו ל-2:2 דרמטי. אחרי התבוסה 3:0 בעכו, קרית שמונה לא מצילחה לחזור למסלול הנכון. מנגד, בני יהודה משיגה נקודה חשובה מבחינתה ואולי, סופסוף, מצליחה לייצר קצת יציבות והמשכיות.

רן בן שמעון המשיך לתת קרדיט לישראלים הצעירים שלו והם עשו את ההבדל. אלרואי כהן הנהדר היה פעלתן, כבש את הראשון וייצר מצבים לחבריו. עדי אלישע, שקיבל את הבמה על חשבון זוראן בלדובלייב המאכזב, הכפיל בדקה ה-46. פיני בלילי המשיך במגמת ההשתפרות עם שער מצמק שהעיר את הזהובים. בן שמעון ביצע חילוף הגנתי והוציא את אלרואי כהן והשוויון לא איחר להגיע. משה ביטון, המחליף של בני יהודה, ניצל טעות בהגנת המקומיים ואיזן בדקה ה-79.

למעשה, התוצאה הזו משקפת את העונה של קרית שמונה. ההתקפה שכבר כבשה 20 שערים מתפקדת נהדר, אבל בהגנה יש לצפוניים לא מעט בעיות. הקריה סופגת שערים קלים מדי שעולים לה בנקודות. מנגד, הקבוצה של קשטן אמנם שוב לא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות, אבל היא בהחלט יכולה להיות מרוצה מהנקודה ונראית בדרך הנכונה לחלק העליון של הטבלה.

קרית שמונה פתחה היטב וגם כבשה ראשונה בדקה ה-19. חרסיסיץ' הכניס כדור עומק נהדר לאלרואי כהן שתוך כדי סיבוב ירה פנימה. בדקה ה-32 היה בלילי קרוב לשוויון, אך בעט לגופו של חיימוב אחרי ערבוביה ברחבה.

המחצית השנייה נפתחה עם שער מהיר למקומיים. נג'ובו פרץ ובעט מימין, איינוגבה הדף ולכדור החוזר הגיע עדי אלישע ששלח את הכדור לרשת. שש דקות עברו, אלרואי כהן הקפיץ לרוצ'ט שמול איינוגבה בעט לקורה והחוצה. השוער הניגרי הדף עוד בעיטה של רוצ'ט בדקה ה-70 ושתי דקות מאוחר יותר בני יהודה צימקה. ראלי הגביה מימין ובלילי נגח לרשת של חיימוב. בני יהודה התעוררה ומצאה את השוויון כעבור תשע דקות. ביטון המחליף חלף על פני שני שחקנים בתוך הרחבה וירה לרשת. 2:2 דרמטי בקריה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בראין חרסיסיץ', עדי אלישע (ברק בדש, 82), ווילאם נגובו, אדריאן רוצ'ט (זוראן בלדובלייב, 90), אלרואי כהן (בני בן זקן, 75), ויאם עמאשה.

הרכב: בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (משה ביטון, 55), שלו מנשה (אסי בלדוט, 71), פדרו גלבאן, איליה יברויאן (לירוי צעירי, 46), פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully