וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - הפועל ר"ג 0:2. קלינגר: "יש הרבה מה לשפר"

ניר קלינגר ושחקניו הנחילו לאורדונים הפסד חמישי רצוף משערים של חי בן לולו (2, עצמי) וליאור אסולין (23)

מאוכזבת מההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר, אירחה הערב (שבת) הפועל באר שבע את הפועל רמת גן במטרה ברורה: לרשום שלוש נקודות משכנעות שיבססו את מקומה בחלק העליון של הטבלה. בתום המפגש ניר קלינגר ושחקניו יכולים להיות מרוצים לאחר שניצחו 0:2 את האורדונים, והשכיחו את ההפסד לדאבליסטית.

דוד רביבו פתח הערב על חשבון ג'יימס ביסו, ובהתקפה שוב פתח ליאור אסולין על חשבון ברנרדו ואשקונסלוס, ששולב כמחליף, בעוד בקישור שב ריקרדו פרננדש מפציעה, והחליף בהרכב את ליאור ז'אן. כל השינויים האלה הציבו באר שבע דינמית ופעלתנית, במיוחד במחצית הראשונה, כשגם בשניה המארחים היו מסוכנים ויכלו לרשום ניצחון בתוצאה גבוהה יותר.

מנגד, מאז הניצחון על הפועל עכו בסוף ספטמבר - היחיד שלה העונה - הפועל רמת גן רשמה הערב חמישה הפסדים רצופים בהם לא כבשה ולו שער אחד. המאמן שלומי דורה חסר את החלוץ המורחק קרום ביבישקוב, וכן את עומר בוקסנבוים, תמיר פור ו-וובה בראון, וזה ניכר ביכולת של נועלת הטבלה וכמובן בתוצאה.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לבאר שבע, ששלטה במגרש ונהנתה משער יתרון מוקדם. שחקן רמת גן חי בן לולו דחק את הכדור לשערו הוא בדקה ה-2, ובאר שבע עלתה ל-0:1. שחקניו של ניר קלינגר המשיכו להכתיב את הקצב גם בהמשך, ובאו על שכרם בדקה ה-23 כשמאור מליקסון מצא את ליאור אסולין וזה כבש מקרוב את ה-0:2 לזכות המארחים.

במחצית השנייה רמת גן שיחקה טוב יותר. האורדונים תקפו את שערו של אוהד כהן, אך הגיעו למצב אחד טוב באמת לאחר בעיטה של קרלוס צ'קאנה, ולא הצליחו לצמק. באר שבע, מנגד, הסתגרה קצת יותר במחצית הזאת, אך הייתה מסוכנת כמו בחצי הראשון, כשמליקסון היה מהפעלתנים בשחקניה.

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! פתיחה חלומית לבאר שבע. אביתר אילוז העביר כדור רוחב לכיוון מליקסון, חי בן לולו התערב והחדיר את הכדור לשערו הוא. שער עצמי שהעלה את המארחים ל-0:1.

דקה 23 - גול! באר שבע עלתה ל-0:2, מליקסון פרץ מצד ימין ומסר לליאור אסולין, שמחמישה מטרים בעט פנימה.

דקה 40 - אסולין הגביה לפרננדש, שנגח מקרוב חלש לידיים של ארקין.

דקה 45 - רביבו בעט כדור חופשי בסמוך לדגל הקרן, ארקין הדף, ופרננדש החטיא מקרוב הזדמנות להגדיל את יתרון המארחים.

דקה 56 - צ'קאנה בעט 20 מטר אלכסונית לכיוון אוהד כהן, הכדור פגע בגביש, הטעה את כהן אך למזלה של באר שעב פגע בקורה.

דקה 69 - מליקסון פרץ נהדר משמאל, הרים למחליף ברנרדו ואשקונסלוס, שנותר חופשי מול השער, אך לא הצליח לנגוח.

דקה 75 - חילופי מסירות של באר שבע מצאו את מליקסון, שחתך משמאל לאמצע ובעט כדור חזק שחלף מעל למשקוף של רמת גן.

דקה 80 - טלקיסקי בעט כדור חופשי מ-25 מטר שחלף ליד הקורה.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון, סיראז' נאסר; ליאור אסולין.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, אלי לוי, קלאודיו ריברו, גל לוי, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט.

דורה: "בינואר ננסה להתחזק בחלק הקדמי" (כתב וואלה! דודו עזריה)

מאמן הפועל באר שבע ניר קלינגר אמר בסיום: "קודם כל ניצחנו וזה חשוב. יש הרבה מה לשפר. במחצית השניה הורדנו קצב, אולי בגלל שהפעלנו לחץ במחצית הראשונה. גם פרננדש וגם סוארס לא היו כשירים ועלו כיוון שהם חשובים לקבוצה. עם יותר ריכוז היינו מסיימים עם תוצאה גבוהה יותר".

על הצבתו של סוארס בקישור אמר קלינגר: "יש משחקים שבהם לא יהיה קל להסתדר בלי האיכויות ההגנתיות שלו, רואים שבקישור הוא עושה עבודה מצוינת, והיום הוא שיחק עם זריקה ואני מאוד מעריך אותו על זה".

מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה: "משחק מוזר. לא יכולנו לתפוס את באר שבע ביום יותר רע מהיום ובכל זאת הפסדנו 2:0 וזה אומר הכל. האיכות בחלק הקדמי של באר שבע עשתה את ההבדל. בינואר ננסה להתחזק בשחקנים בחלק הקדמי, ננסה להביא כל מה שאפשר. כסף לא יהווה בעיה. נעשה את הכל על מנת שהפועל רמת גן לא תרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully