וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

מכבי חיפה שוב לא הרשימה, אבל שער בדחיקה של דבאלישווילי (65) העניק לה 0:1 על הפועל פתח תקוה ואת המקום הראשון

כשמכבי חיפה פוגשת את הפועל פתח תקוה, בדרך כלל זה מסתיים עם שלוש נקודות בכיס. הערב (ראשון) נאלצו הירוקים לעבוד קשה באצטדיון רמת גן, אך ניצחו בסופו של דבר 0:1 משער של ולדימיר דבאלישווילי (65) ועלו למקום הראשון (לפחות עד השלמת משחקה של מכבי תל אביב) עם 18 נקודות ומאזן נקי מהפסדים. היה זה ניצחונה העשירי ברציפות של מכבי חיפה על הפועל פתח תקוה בליגה, וכך נותרו המלאבסים ללא ניצחון ועם שלוש נקודות בלבד במקום ה-14.

ולדימיר דבאלישווילי שחקן מכבי חיפה (ימין) חוגג עם שלומי אזולאי. קובי אליהו
שבר בצורת. דבאלישווילי חוגג עם אזולאי/קובי אליהו

כמו במרבית המחזורים הקודמים, גם הערב מכבי חיפה לא הרשימה. הירוקים שוב הציגו הגנה רעועה, כשהחלקה של איגנסיו קאנוטו כמעט עלתה בשער מוקדם של ג'וניור ויסה, וגם בהמשך אמיר אדרי הציל לפחות עוד פעמיים את חבריו. למרות זאת, הם הצליחו לשמור על שער נקי לראשונה מאז המחזור השני. בקישור היה זה ליאור רפאלוב שבלט (יחסית) לנוכח העייפות של הקפטן החוזר יניב קטן והחולשה של גוסטבו בוקולי, אבל כדור שלו נעצר בקורה ופחות מדקה לאחר מכן גם שלומי אזולאי הפציץ את המשקוף. דבאלישווילי, שהיה כל כך להוט לכבוש, כבר חשב כי סחט פנדל בדקה ה-39, אבל השופט זיו אדלר שכבר שרק, התחרט בעקבות התייעצות עם הקוון דן אוצ'ניק.

בין המצבים בפתיחה לאותו פנדל שבוטל ולאחריו, התנהל משחק עצבני במרכז השדה, כששחקניו של יובל נעים מרגיזים את הירוקים עם הגנה אגרסיבית ועימותים תכופים שהכריחו את השופט לשלוף צהובים למכביר, וכופים עליהם התנהלות סתמית במרכז המגרש. בצד ההתקפי הזכירו המארחים כי יש להם מה למכור, כשגיא צרפתי וג'וניור ויסה הטכניים הביכו את הגנת מכבי חיפה וגם החלוץ עידו אקסברד הגיע למצבים טובים והראה שיש עוד אופציות מלבד דודו ביטון המסופסל בעקבות סיפור החוזה עם טוברוק.

פתח תקוה כנראה הסתנוורה ממספר המהלכים הנחמדים שלה, שכן רפיון בהגנה בדקה ה-65 איפשר לאזולאי לפרוץ ולבשל שער פשוט לדבאלישווילי. החלוץ הגאורגי שבר בצורת שנמשכה מאז הפנדל שלו מול בני יהודה, ובסך הכל העלה את מאזנו לשלושה שערי ליגה - כולם מחוץ לקרית אליעזר. שוב אין ברק, אך יש נקודות לירוקים וניצחון חמישי העונה בהפרש של שער אחד בלבד. האם זו רק אשליה? התשובות בשבוע הבא מול הפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 3: קאנוטו החליק על קו ה-16 של מכבי חיפה, ויסה ניצל זאת וחדר בחופשיות לרחבה, אבל אדרי הדף מצוין.

דקה 4: רפאלוב מיד יצא להתקפה בצד השני וסובב באומנות כדור שנעצר בקורה של דורי.

דקה 5: איזו פתיחה סוערת. עכשיו גם אזולאי עבר משמאל למרכז ומ-18 מטרים ירה כדור אדיר למשקוף.

דקה 13: רפאלוב הוציא כדור חופשי קצר לבוקולי, שלא השתלט טוב ובכל זאת הפציץ מ-30 מטרים כדור שחלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 22: התקפה יפה של הפועל פתח תקוה. צרפתי שלח את אקסברד לרחבה, החלוץ השאיר לאחור לדיין שבעט חזק ונעצר אצל אדרי. בהמשך הגביה זגורי לרחבה ואקסברד נגח החוצה.

דקה 39: רפאלוב שלח כדור עומק נהדר לדבאלישווילי, שחדר בין גל כהן לשוער דורי וספק נתקל ספק דילג מעל הבלם. אדלר סימן תחילה לפנדל, אך שינה את החלטתו בעקבות התייעצות עם הקוון דן אוצ'ניק ואף שלף צהוב לדבאלישווילי.

דקה 45: קטן מצא את דבאלישווילי ברחבה, החלוץ הסתובב על אדו ובעט מזווית קשה כדור שנהדף לקרן.

דקה 49: אזולאי מצא את הרשת מקרוב, אבל השער נפסל בצדק בטענת נבדל.

דקה 57: חילופי מסירות נאים בין דיין, ויסה וצרפתי הסתיימו בבעיטה של האחרון מ-20 מטרים לידיו של אדרי.

דקה 58: אקסברד השתלט על כדור ארוך של צרפתי, הטעה את קאנוטו ובעט בימין כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 63: קטן ניצל בלבול בהגנת פתח תקוה וממצב טוב לבד מול דורי בעט לגופו של השוער.

דקה 65: גול! אזולאי ברח בצד שמאל לחוטבא והוציא כדור רוחב מצוין, דבאלישווילי הקדים את דורי וגל כהן ושלח רגל ארוכה כדי לדחוק פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 73: דבאלישווילי נכנס מימין למרכז ובעט חזק מ-16 מטרים מעל השער.

דקה 79: דבאלישווילי ניסה לגמול לאזולאי על הבישול, אבל החלוץ הצעיר החטיא ברשלנות מול דורי שהדף לקרן.

דקה 90: חיפה יצאה למתפרצת, רפאלוב השאיר למסיללה שבעט משמאל החוצה.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, ניסן אלקלעי; ג'ונתן אסוס, גיא דיין (שלומי אזולאי, 90), ישראל זגורי, גיא צרפתי (אלון תורג'מן, 67), ג'וניור ויסה; עידו אקסברד (אור פישביין, 86).

מכבי חיפה: אמיר אדרי; אייל משומר, איגנסיו קאנוטו, שי מימון, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (סינטאיהו סלליק, 63), יניב קטן (אדריאן סילבה, 77), ליאור רפאלוב; שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי (תומר חמד, 86).

מוחמד גדיר, עידן ורד, אייל גולסה שחקני מכבי חיפה הפצועים. קובי אליהו
החברים הסתדרו בלעדיהם. גדיר, ורד וגולסה על אזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully