וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון-נתניה 4:0, סבע: "עשינו את זה קל"

החלוץ כבש צמד בניצחון הגדול של נתניה וטען: "התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר". עזורי: "על כל טעות שילמנו בשער"

המשחק בין הפועל אשקלון למכבי נתניה עמד בסימן אקסים. רביד גזל, שניר גואטה, אמייה טגה וערן לוי מאשקלון פגשו את קבוצתם לשעבר בעוד בנתניה משחקים קובי דג'אני, טל מעבי וניר נחום להם עבר באשקלון. כנראה שבאשקלון עסקו יתר על המידה בפיקנטריה ושכחו להופיע למשחק. אחרי חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, הקבוצה של גיא עזורי קיבלה מהלומה מהחבורה של ראובן עטר, הפסידה 4:0 מוחץ ונחלה הפסד ביתי ראשון העונה.

נתניה כבר מזמן לא סתם הפתעה והגיע הזמן לספור אותה כאחת המועמדות להילחם על הכרטיס לפלייאוף העליון. הצעירים של עטר, במיוחד פיראס מוגרבי ודלה ימפולסקי, הובילו את הקבוצה ואחמד סבע היה שם כדי לסיים, וכל זאת לעיניו הבוחנות של המאמן הלאומי לואיס פרננדז. בשבוע הבא הצהובים יארחו את הפועל עכו לקרב צמרת לכל דבר. אשקלון? היא חזרה למציאות מאבקי ההישרדות.

פתיחת המשחק הייתה מצוינת והשער הראשון נפל כבר בדקה השישית. פיראס מוגרבי ניצל חוסר עירנות בהגנת המארחים וכבש מקרוב את היתרון של נתניה. אחמד סבע, שהיה מעורב בשער הראשון, היה זה שכבש את השני בדקה ה-19. החלוץ נותר לבד מול אהורלו לאחר בישול של ימפולסקי ולא התקשה להכניע את הגנאי ולהעלות את נתניה ל-0:2. נתניה לא הורידה את הרגל מהגז וסבע השלים צמד בדקה ה-34, הפעם מבישול של ניר נחום, 0:3 במחצית.

נתניה פתחה את המחצית השנייה כמו שפתחה את המשחק וכבשה את הרביעי בדקה ה-55. מתפרצת צהובה וקטלנית הסתיימה עם בישול של מוגרבי לימפולסקי, שכבש מקרוב את השלישי שלו העונה.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא (שניר גואטה, 46), יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול (מג'ד יונס, 18), אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, רביד גזל, ערן לוי (שי פטלק, 65), עוסמן בשירו, אריק גאוו.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה (עדי נמני, 77), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום (מאור אסור, 71), חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע (חסיב אבו רוקון, 68).

עזורי: "סטירה מצלצלת"

במכבי נתניה חגגו בסיום את הניצחון הגדול וההעפלה למקום השלישי. המאמן ראובן עטר היה צריך לעזוב מוקדם את המגרש מטעמים אישיים ולכן עוזרו, צדוק מלכה, היה זה שהתראיין בסיום ואמר: "יזמנו מההתחלה והגענו להמון מצבים. אנחנו מאד מרוצים, לא ציפינו לתוצאה כזאת. נתניה מתקדמת ממשחק למשחק. הסוד הוא שחקנים צעירים שרוצים להצליח ואפשר לבטוח בהם. אנחנו לא באים כאנדרדוג אלא באים כדי לנצח".

אחמד סבע, שכבש צמד והעלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה הוסיף: "עשינו את המשחק קל. לתת גולים זאת העבודה שלי. ראיתם קבוצה אחת ששלטה והתוצאה היתה יכולה להיות גבוהה יותר. עטר נותן לנו ביטחון וזה חשוב".

באשקלון ניסו להבין מה גרם לקבוצה להתפרק כך דווקא במשחק בית: "התפרקנו, חטפנו סטירה מצלצלת מכל הכיוונים", הודה בסיום המאמן גיא עזורי. "התפרקנו אחרי 20 דקות, זה יום קשה לאשקלון. רצינו להרים את החבר'ה ולצאת לדרך חדשה, אבל זה לא הצליח. קיבלנו בראש מקבוצה יוצאת מן הכלל, הם גרמו לנו להיראות רע. על כל טעות שילמנו בשער ויש ימים כאלה".

רביד גזל, שפגש את קבוצת נעוריו, הוסיף: "לא ציפינו לכזאת תצוגה, היינו רכים וחלשים ואני מקווה שדברים כאלה לא יקרו יותר. אנחנו צריכים לעכל את ההפסד הזה, זה קשה ולא נעים. אנחנו מפסידים כקבוצה ומנצחים כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully