וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א ניצחה את הפועל ב"ש 2:3

טוטו תמוז השכיח את איתי שכטר הפצוע, עם צמד מצוין (27 ו-51), זהבי חגג גם כן (66). אסולין (71) ומליקסון (93) רק צימקו

אחרי פתיחת עונה מאכזבת למדי בליגה, נדמה כאילו הערב (שבת) ניתן לקבוע כי הפועל תל אביב סוף סוף נכנסה כמו שצריך לעונת 2010/11. הדאבליסטית, שוב באצטדיון רמת גן, רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, כאשר גברה על הפועל באר שבע 2:3. ביום שלישי הקרוב יחזרו האדומים לבלומפילד, אז יפגשו את שאלקה בליגת האלופות, וכדי לרשום נקודות ראשונות במפעל הבכיר באירופה ייתכן ושחקניו של אלי גוטמן ייאלצו להעלות עוד הילוך. לליגה, הערב, זה הספיק, ולפתע, למרות אותה פתיחה חלשה לעונה, הפועל תל אביב כבר במקום השני - מרחק נקודה בלבד מהפסגה.

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז חוגג. ברני ארדוב
שכטר מי? תמוז חוגג/ברני ארדוב

בהיעדרו של איתי שכטר הפצוע בחר אלי גוטמן להעלות בחוד את בן סהר לצידו של טוטו תמוז, ונדמה כאילו המאמן לא יכול היה לייחל לשיתוף פעולה מוצלח יותר בין השניים. בעוד שסהר לא הפסיק לנוע ולשתף את חבריו, תמוז היה הפינישר, ונראה מדויק ויעיל מתמיד. הרכש מבית"ר ירושלים נמצא בכושר מצוין, והאדומים בהחלט יזדקקו לו ביום שלישי, עם או בלי קשר למצבו הרפואי של שכטר.

כאמור, במשך דקות רבות הערב שיחקה הפועל תל אביב הילוך שני. אחרי פתיחה חלשה משהו עלו האדומים ליתרון בדקה ה-27, אחרי בישול של סהר לתמוז, כאשר בפתיחת המחצית השניה הגיע הבליץ האדום: שיתוף פעולה נפלא בין טועמה ותמוז אפשר לחלוץ להשלים צמד בדקה ה-51, כאשר ערן זהבי הוסיף את השלישי בדקה ה-66, לאחר מבצע מצוין של יוסי שבחון המחליף.

מנגד, הפועל באר שבע נראתה רע מאוד הערב במשך 70 הדקות הראשונות. הקבוצה של ניר קלינגר אמנם סבלה מהיעדרויות רבות, כולל של צמד הפורטוגלים ברנרדו ואשקונסלוס וריקרדו פרננדש, אלא שאלה ששיחקו לא הצליחו לנצל את היכולת הבינונית של האלופה במחצית הראשונה. דוד רביבו, שדווקא נמצא בכושר לא רע, נותר על הספסל לטובת סיראז' נאסר, וכניסתו בשלהי המחצית השניה הפיחה רוח חדשה בשורות האורחים, שהובילה לשני השערים המצמקים לקראת הסיום, אלא שאז זה כבר היה בגדר מעט מדי ומאוחר מדי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מחצית ראשונה

דקה 7 - דוידזאדה אחז בחולצתו של בן סהר ברחבה, השופט בחר שלא לשרוק לפנדל.

דקה 18 - תמוז קיבל כדור עומק טוב בתוך הרחבה, הסתובב ומזווית קשה בעט חלש, אוהד כהן הדף לקרן.

דקה 27 - ג'יימס ביסו הכניס כדור גדול לליאור ז'אן, שהגיע לבד מול אניימה אך בעט חלש לידיו של השוער. החמצה ענקית.

דקה 27 - גול! באר שבע עוד תצטער על ההחמצה הזו: לאחר שאניימה קלט את ההחמצה של ז'אן הוא הוציא מתפרצת שהגיעה לבן סהר, שהעביר כדור שטוח לאגף השמאלי. טוטו תמוז עצר, התקדם, ומתוך הרחבה בעט חזק ולא הותיר לאוהד כהן סיכוי רב. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 40 - ורמוט הכניס כדור עומק נהדר לסהר, החלוץ הפציץ מעל השער.

דקה 45 - מנשה משיח שרק למחצית, והוריד את הפועל תל אביב למחצית עם יתרון 0:1 למרות כדורגל בינוני למדי.

מחצית שניה

דקה 49 - ורמוט העביר כדור יפה לסהר, שהסתובב מצוין על המקום, בעט חזק ופספס את הקורה בסנטימטרים.

דקה 51 - גול! טועמה הכניס כדור יפה לתמוז, שהוריד נהדר עם החזה, היתל בהגנת באר שבע וסיים מבצע גדול עם בעיטה חזקה לרשת העליונה 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 57 - התקפה מסודרת ויפה של האדומים הסתיימה בבעיטה חזקה של בן דיין, אוהד כהן לא התקשה לקלוט.

דקה 66 - גול! מבצע אישי נפלא של יוסי שבחון המחליף הסתיים בבעיטה טובה שנהדפה על ידי כהן, אלא שערן זהבי הגיע ראשון לריבאונד והמשיך בגלישה פנימה מול שער ריק. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 71 - גול! התנגשות ראשים בין באדיר וזהבי הותירה את הקפטן האדום על הדשא, באר שבע לא הוציאה את הכדור החוצה, וליאור אסולין ניצל את כדור הרוחב של דוידזאדה כדי להבקיע. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 86 - ורמוט היתל ברחבת באר שבע, אך הבעיטה השטוחה שלו חלפה ליד הקורה.

דקה 90 + 3 - גול! חילופי מסירות בין מליקסון ואסולין הסתיימו בפריצה של הקשר לתוך הרחבה, עקיפתו של אניימה וגלגול קל מול שער ריק כדי לצמק, רגע לפני השריקה. 2:3 להפועל תל אביב בסיום.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (שי אבוטבול, 60), ערן זהבי (ביוואן פרנסמן, 72), סלים טועמה (יוסי שבחון, 62), גילי ורמוט, בן סהר, טוטו תמוז.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל, אביתר אילוז, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן (דוד רביבו, 62), ג'יימס ביסו, וויליאם סוארס, סיראז' נאסר (אברהים בסיט, 72), מאור מליקסון, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully