וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים וסכנין נפרדו ב-0:0 חלש

המפגש הטעון בין שתי קבוצות התחתית הוליד משחק חלש, ששיקף את מצבן של השתיים בטבלה. גאידמק צפה מהיציע

הרבה דובר בשבוע האחרון וביתר שאט מאז האירועים האלימים בשבוע שעבר על ההתמודדות בין בית"ר ירושלים לבני סכנין. המשחק הטעון פוליטית אפילו נבחר כמרכזי של המחזור השביעי בליגת העל. אבל כנראה שכשאין כדורגל מתעסקים במה שמסביב וזה מה שימשיכו לעשות גם אחרי המשחק בין השתיים. בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו בתיקו 0:0 מחפיר באצטדיון טדי, במסגרת המחזור השביעי. הקבוצה הביתית, בה צפה ארקדי גאידמק מהיציע, נותרה במקום ה-13 עם חמש נקודות בלבד, בעוד האורחת עלתה למקום ה-15 עם שתי נקודות אחרי שהשיגה פרט להיום נקודה אחת בלבד בתיקו 1:1 מול מכבי נתניה. קשה לראות אחת משתי הקבוצות יוצאת ממאבקי התחתית עד סוף העונה ביכולת אותה הציגו היום.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. מגד גוזני
כך לא נראות קבוצות שרוצות להילחם על החיים. הרוש מול חלאיילה/מגד גוזני

מאז שאורי מלמיליאן חתם בבית"ר ירושלים בקיץ דובר על ימי החסד שיקבל עד שיספוג קללות מאוהדי הקבוצה, בכל זאת סמל ושחקן עבר ענק בקבוצה. הערב זה כבר קרה והמאמן ספג קללות מהקהל, שגם קרא לו להתפטר. האוהדים הצהובים-שחורים, שהגיעו במספרים די גדולים של כ-8,000 צופים, ראו תצוגת נפל של הקבוצה שלהם. ההתקפה של בית"ר הייתה אנמית במיוחד. אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וסטיבן כהן לא נראו במשחק, בעוד סמואל יבואה הגיח לכמה רגעים במחצית הראשונה ותו לא. גם הקישור עם עידן טל ודן איינבינדר לא הצליח לייצר הנעת כדור והמשחק של בית"ר עבר פשוט מההגנה להתקפה ישירות. וההגנה? ניחשתם נכון: על הפנים. צמד הבלמים, כריסטיאן גונזאלס ומשה מישאלוב כבדים מאוד ואם לעובדה זבידאת ואחמד קאסום הייתה קצת עזרה מחבריהם, בית"ר גם הייתה סופגת.

בצד השני, גם לסכנין אין הרבה סיבות להתעודד. אמנם הם השיגו נקודה (כמו שעשו עד כה בשישה מחזורים) במגרש חוץ קשה, אך פרט לעובדה זבידאת הפעלתן והמהיר אין כמעט אף שחקן שדה שהציג יכולת ראויה לציון. כמובן שגם מאיר כהן הציל כמה כדורים נפלאים. סלובודאן דראפיץ' ממש לא יכול להיות רגוע ויש לו עוד הרבה עבודה כדי לייצב את הקבוצה כדי שזו תזכיר את בני סכנין התוססת והמלהיבה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מהלך המשחק

דקה 4: ברוכיאן הגביה כדור חופשי מאגף שמאל, זה עבר את כל ההגנה והגיע ליבואה שניסה לבעוט אך הכדור לא התלבש לו על הרגל וההגנה הרחיקה.

דקה 6: צ'ה ניסה לבעוט מ-22 מטר, אך נבלם כדור שהטעה את ריקן. קאסום הגיע מאחוריו וכמעט הקדים את הרוש אך השוער יצא בזמן והיה ראשון.

דקה 7: אלברז הגביה מאגף ימין, הכדור עבר את חן והגיע ליבואה שבעט משבעה מטר גבוה מעל השער.

דקה 12: יבואה הגביה מאגף ימין כדור שהגיע לסטיבן כהן שבעט חלש ישר לידיו של מאיר כהן.

דקה 15: יבואה פרץ יפה מאגף שמאל והעביר למרכז שם חיכה בן שושן שמ-20 מטר בעט חלש לידיו של כהן.

דקה 45: סוף סוף הזדמנות נוספת במחצית החלשה הזו. קרן של ברוכיאן הגיעה לראשו של בן שושן שהוריד ליבואה. הגנאי נפל ובעט החוצה.

דקה 48: יבואה התחיל מתפרצת של בית"ר והעביר לאלברז באגף ימין, האחרון העביר רוחב לריקן שהגיע מאחור אך בעט מעל השער.

דקה 52: צ'ה בעט כדור חופשי מצוין מ-30 מטר, אך הכדור היה חלש והרוש הדף.

דקה 55: כדור שחזר מהגנת סכנין הגיע לאיינבינדר, אך הוא בעט מ-16 מטר פס חלש ישר לידיו של כהן.

דקה 59: פרננדז רק נכנס וכבר עושה פעולה טובה. הארגנטינאי פרץ והעביר מסירה לבן שושן שמתוך הרחבה בעט החוצה.

דקה 63: פרננדז מסר לברוכיאן שמזווית קשה בעט לשער, כהן קלט בקלות. מהלך אנוכי של הקשר.

דקה 83: טל הוריד כדור עם הראש לעזריאל, שבעט טיל מהאוויר אך בדיוק למרכז השער וכהן קלט.

דקה 85: ריקן יישר למרכז, שם חיכה יבואה שהשתלט על הכדור ובעט חזק, אך כהן הדף למשקוף והחוצה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן, דן איינבינדר (דריו פרננדז, 56), עידן טל, אבירם ברוכיאן (סרג' איילי, 78), עמית בן שושן (חן עזריאל, 72), סטיבן כהן, סמואל יבואה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, דריאן מאטיץ', חאלד חלאיילה (לירן כהן, 65), נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, עובדה זבידאת (עלא אבו סלאח, 81).

השחקן המצטיין - עובדה זבידאת

דומה שאין משחק בו קשה יותר לבחור שחקן מצטיין כמו ה-0:0 הזה. עובדה זבידאת היה מהיר, פעלתן, נמרץ ומסוכן והיחיד שהראה ניצוצות של כדורגל חיובי ב-90 הדקות האומללות בטדי. כדאי לשים לב לחלוץ בן ה-20. גם שוער סכנין מאיר כהן ראוי לכמה מילים טובות, לאחר שהציל את המצבים הבודדים אליהם כן הגיעה בית"ר.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים, במרכז אבי ריקן. מגד גוזני
תמונה שמשקפת יותר מכל את הקבוצה של אורי מלמיליאן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully