וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

עזרא העלה את המארחת ליתרון (7), אלא שהאורחים ניצלו את הרחקתו של קפוארלה (61) כדי להשוות דרך אבו ניל (67)

בשבוע שעבר חיכתה מכבי נתניה 90 דקות כדי להכניע את הפועל רמת גן ולחגוג 3 נקודות דרמטיות במיוחד. הערב היא הסתפקה ב-1:1 מול הפועל חיפה, ונדמה כאילו הקבוצה הצעירה של ראובן עטר, שפתחה מצוין את העונה, מתחילה להתאים את עצמה למעמדה האמיתי, כקבוצת מרכז טבלה ולא הרבה יותר.

מנגד, גם הפועל חיפה ידעה שבועות חיוביים יותר, ואם לוקחים בחשבון את התבוסה 4:1 לקרית שמונה בשבוע שעבר, שהיתה ההפסד השלישי ברציפות של הקבוצה, החיפאים בהחלט יכולים להיות מרוצים מהנקודה שהשיגו היום. עדן בן בסט שב היום להרכב אחרי שהורחק ולא שיחק בשלושת ההפסדים הנ"ל, אלא שהחלוץ המצטיין לא היה בשיאו הערב.

המארחת מנתניה פתחה טוב יותר, כאשר כבר בדקה השביעית פרץ מצוין ניר נחום, הגביהה לרחבה ומצא את ראשו של חן עזרא הצעיר, שנגח היטב וקבע 0:1 לנתנייתים. השליטה של ראובן עטר ושחקניו נמשכה גם בדקות הבאות, אלא שעד הירידה לחדרי ההלבשה לא נרשמו אירועים רבים.

לאחר פתיחה בינונית למחצית השניה נותרה נתניה בעשרה שחקנים, כאשר מריאנו קפוארלה ביצע עבירה חזקה על סף הרחבה והורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-61. שבע דקות מאוחר יותר (ושלוש בלבד לאחר שקם מהספסל) פרץ אמיר אבו ניל לרחבה מאגף ימין, ניצל את המיקום הלא טוב של קרלוס אריאס, ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה, ועשה דרכו פנימה כדי לקבוע 1:1. יותר מזה לא קיבלנו הערב, ונדמה כאילו שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות מהנקודה.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, מריאנו קפוארלה, לאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי ד'גאני, מאור אסור, חן עזרא, ניר נחום, פיראס מוגרבי (דלה ימפולסקי, 57), אחמד סבע (גאגה צחטיאני, 70).

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עודד אלקיים, אושרי רואש, סיבטי ליפניה, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט (אמיר אבו ניל, 65), חנן ממן, סאשה סטויאנוביץ' (ניקולה גרוביישיץ', 55), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully