וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ואשקלון נפרדו ב-2:2

ערן לוי העלה את הדרומיים ליתרון (6) מפתיע, ולאחר שאלרואי כהן (16) ולביא (19) הפכו, דאג לוי להשלים צמד ולהשוות (34)

45 הדקות הראשונות שקיבלנו הערב (שבת) בקרית שמונה היו מהטובות והמשוגעות ביותר במחוזותינו בשבועות האחרונים. עם הירידה לחדרי ההלבשה, נראה היה שאנחנו בדרך לקבל את אחד ממשחקי העונה, אלא שעירוני קרית שמונה והפועל אשקלון הורידו הילוך במחצית השניה, ובסופו של דבר חילקו ביניהם את הנקודות עם 2:2 אטרקטיבי, שאמנם משאיר את הצפוניים בפסגה, אך בכל זאת בוודאי מעט מאכזב את רן בן שמעון ושחקניו.

ערן לוי צחק ראשון, כאשר שחרר כדור חופשי מדהים בדקה השישית, ממרחק של למעלה מ-30 מטרים, שלא השאיר לגיא חיימוב שום סיכוי. אלא שקרית שמונה לא הגיעה בכדי לפסגת הטבלה, ובדקות הבאות קיבלנו את האופי הגדול של מוליכת הטבלה הצפונית: זה התחיל בדקה ה-16, כשמבצע קבוצתי נהדר בין ברק בכר וקיילב אקוונוגו הסתיים בבעיטה של אלרואי כהן המוכשר, שקבעה 1:1. שלוש דקות מאוחר יותר המהפך הושלם, כאשר ערבוביה גדולה ברחבת אשקלון הסתיימה בבעיטה של יניב לביא, שהכניע את סטיבן אהורלו והעלה את המארחים ל-1:2. עם זאת, ולמרות השליטה של המארחת, המילה האחרונה במחצית היתה שוב של ערן לוי, הפעם עם בעיטה חזקה ושטוחה שאיזנה ל-2:2 בדקה ה-34, אחרי מסירה של אדיר טובול.

המחצית השניה כבר היתה הרבה יותר רגועה, ולמען האמת גם די משעממת. רן בן שמעון לקח הימור והחליט להעלות את ויאם עמאשה הפצוע עם היציאה מחדרי ההלבשה, אלא שלמרות זאת, ולמרות שהמשיכה לשלוט במרכז המגרש, קרית שמונה לא מצאה את שער הניצחון המיוחל, והיא תיאלץ להסתפק בנקודה. לאור התוצאות בשאר המגרשים, זה מספיק לה כדי להישאר במקום הראשון, ובפסגת הטבלה קשה להרגיש אכזבה.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, אופיר חמו (ויאם עמאשה, 46), בראיין חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט, וויליאם נג'ובו, אלרואי כהן, קיילב אקונגו (זוראן בלדובלייב, 60).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי (שי פטלק, 75), רביד גזל, ערן לוי (חנן פדידה, 87), עוסמן באשירו (שניר גואטה, 60), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully