וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

יכולת נהדרת של יוסי שקל סידרה לאשדוד נקודה מפתיעה בקרית אליעזר. משה אוחיון כבש (53), ליאור רפאלוב איזן (72)

מ.ס. אשדוד עברה שבוע סוער במהלכו ספגה הפסד טכני, עמדה תחת ביקורת כבדה מכל הכיוונים ואף איבדה את הכוכב הגדול דימיטר מקרייב בהרחקה. לכל אלה התווספו החלטתו של המאמן ג'ון גרגורי להדיח את השוער דרגאן סטויקיץ' מהסגל וכן מאזן האימים של אשדוד בקרית אליעזר. אלא שמכבי חיפה הנוכחית פשוט לא מסוגלת לנצל קבוצה שבורה שעומדת מולה, ואחרי החמצות גדולות במחצית הראשונה ספגה שער אדיר מרגלי משה אוחיון (53) והשיגה 1:1 רק הודות לכדור חופשי של ליאור רפאלוב (72). אם אובדן הנקודות לא מספיק, חיפה ראתה את עידן ורד נוטש מוקדם בגלל פציעה חוזרת בכתף, והוא עלול להיעדר תקופה ארוכה.

יוסי שקל שוער מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
הראה שיש על מי לסמוך. שקל/קובי אליהו

המחצית הראשונה הייתה כל כולה של מכבי חיפה, ובמיוחד של ליאור רפאלוב. הקשר עשה ככל העולה על רוחו בצד שמאל ויצר מצבים רבים לחבריו. אלא ששלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי ועידן ורד רשמו החמצות גדולות מול יוסי שקל, שהראה למאמנו כי יש על מי לסמוך כמחליף של דרגאן סטויקיץ'. חוסר היכולת של חיפה להבקיע הוסיף ביטחון לאשדוד, שלאט לאט החלה להיכנס למשחק וליזום בעצמה. וכשקבוצה יריבה תוקפת את ההגנה הרעועה של חיפה, עם עוד יום חלש של שי מימון, היא באה על שכרה.

שמונה דקות לאחר ההפסקה גרגורי קיבל סיבה לקפוץ משמחה, כשכדור רוחב גרוע של סינטאיהו סלליק נקלט על ידי משה אוחיון, והקפטן האורח הפציץ בניסיון שני למשקוף ופנימה. במשך 20 דקות יושבי אצטדיון קרית אליעזר היו בהלם וראו את שחקניהם מתקשים לתפקד תחת לחץ. בדקה ה-72 היה זה כמובן ליאור רפאלוב שהרגיע את הרוחות בכרמל, עם כדור חופשי שנכנס פנימה בעזרת שקל והקורה. הירוקים ניסו להשיג את השוויון, אבל גם בדקה ה-90 היה זה שקל שסגר את השער וקבע חלוקת נקודות. הירוקים עדיין ללא הפסד, אבל איבדו הזדמנות גדולה להיצמד לקרית שמונה המוליכה וגם איבדו את עידן ורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 3: סארקי סובב כדור חופשי מ-25 מטרים, אבל אדרי התעופף והדף בקצות האצבעות.

דקה 8: אזולאי נכנס לרחבה ונעצר אצל שקל שיצא טוב, כאשר הריבאונד של דבאלישווילי נבלם על ידי אמברוז.

דקה 21: איזו החמצה מזעזעת של ורד. רפאלוב ביצע מהלך מצוין בצד שמאל והוציא כדור רוחב, ורד ברח לשומרו ומשישה מטרים לבד מול השער בעט החוצה.

דקה 26: ורד נפצע בכתפו, אותה כתף בה עבר ניתוח בסוף העונה שעברה, והוא הוחלף על ידי סלליק.

דקה 36: רפאלוב עם עוד מהלך נהדר וגם כדור עומק יפה לאזולאי, שבמצב של אחד על אחד בעט לגופו של שקל.

דקה 39: המחליף סלליק הטעה את המגן שלו ומ-16 מטרים בשמאל סמוך לקורה.

דקה 45: מסיללה הגביה מצד שמאל, דבאלישווילי נגח מחמישה מטרים לידיים של שקל. בצד השני סארקי בעט מהאוויר חלש לידיים של אדרי.

דקה 52: שריקי בעט מ-20 מטרים לידיים של אדרי.

דקה 53: גול! סלליק איבד כדור ברשלנות, משה אוחיון ניסה פעם אחת ונבלם. הכדור חזר אליו והוא הפציץ מ-18 מטרים למשקוף ופנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 59: קרן של אשדוד הגיעה בסופו של דבר לשריקי, שמארבעה מטרים ניסה מספרת שחלפה מעל המשקוף.

דקה 67: חמד נותר חופשי ברחבה, אך נגח מחמישה מטרים גבוה מעל השער.

דקה 72: גול! רפאלוב סובב כדור חופשי מ-25 מטרים, שקל הדף לקורה והכדור חזר לגופו ופנימה. חיפה חוזרת, 1:1.

דקה 79: רפאלוב המצוין מסר למסיללה הפנוי בצד שמאל, אך המגן לא החליט אם הוא בועט או מוסר ושלח כדור רע שיצא החוצה.

דקה 88: אדרי הדף רע כדור קרן, אבל הבעיטה של משה אוחיון חלפה גבוה מעל השער.

דקה 90: רפאלוב שוב היתל בשומר שלו ובימין סובב כדור שנהדף נהדר על ידי שקל.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (יניב קטן, 58), ליאור רפאלוב, עידן ורד (סינטאיהו סלליק, 26), שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי (תומר חמד, 63).

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי (עידן שדה, 70), נבו מזרחי (עדן בטיט, 79), עידן שריקי (ישראל ראש, 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully