וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את הפועל פתח תקוה

הפועל איימה לפוצץ את הדרבי של פתח תקוה, מכבי התפוצצה על המגרש והשיגה 1:4 משפיל. מחפוד פוטר, יובל נעים מועמד

הפועל פתח תקוה איימה השבוע לא להופיע לדרבי הפתח תקוואי הערב (שבת) מול מכבי, וזאת בעקבות הרחקתו של ג'ונתן אסוס על ידי בית הדין של ההתאחדות. לבסוף, הפועל פתח תקוה לא מימשה את איומיה והתייצבה באיצטדיון רמת גן, אבל היא לא באמת הופיעה לדרבי העירוני היוקרתי. מכבי פתח תקוה התפוצצה על היריבה העירונית עם 1:4 גדול, והשפילה אותה בעזרת צמד של עומר גולן, ושערים של מיכאל זנדברג ועומר דמארי. דודו ביטון צימק להפועל דקותיים לפני שריקת הסיום.

הפועל, שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-17 לאחר הרחקת שוערה שניר דורי, מרוסקת, ומאמנה אלי מחפוד לא ימשיך במועדון, כשיובל נעים צפוי להחליפו. מנגד, מכבי פתח תקוה, שסיימה אף היא את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקת עומר גולן בדקה ה-80, יכולה להיות מרוצה כי מלבד ניצחון בלתי נשכח היא השיגה עשר נקודות בארבעת המחזורים האחרונים.

- גיא צרפתי שחקן הפועל פתח תקוה (שמאל) מול אלי מחפוד מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קבוצתו קרסה ברגע האמת, האיום מומש, ומחפוד נשלח הביתה/ברני ארדוב

במהלך השבוע אמר חבר הנהלת הפועל פתח תקוה דני לוי, כי הכדורגל הישראלי הוא "כדורגל מת", וזאת משום שההתאחדות לא ביטלה את עונש ההרחקה שהוטל על אסוס. פתיחת העונה, בה השיגה הפועל פתח תקוה שתי נקודות משישה משחקים, מוכיחים שמצבו של הכדורגל הישראלי אולי לא מזהיר, אבל מצבה של האימפריה מאם המושבות בכי רע. הפועל פתח תקוה היא כיום מועדון כבוי, נטול השראה, אשר מצוי עמוק בתחתית והמשבר המקצועי שלו עמוק מתמיד. יובל נעים, שצפוי להחליף את מחפוד, יעבוד קשה מאוד בשבועות הקרובים כדי להרים את המועדון מהקרשים.

במכבי פתח תקוה הזהירו השבוע בעיקר מפרובקציות של שחקני הפועל, והאזהרות לא נפלו על אוזניים ערלות. שחקני מכבי נהנו מפתיחה מוחצת ששברה לחלוטין את הפועל והפכה את הדרבי לבלתי נשכח. מכבי מעולם לא ניצחה את הפועל כשהדרבי שוחק באיצטדיון רמת גן, אבל הערב זה קרה ובגדול. בסך הכל הקבוצה של פרדי דוד נמצאת במומנטום חיובי מאז חזרתו של עומר גולן, שיוצר חוד מאיים יחד עם טל בן חיים ועומר דמארי. שחקני מכבי צברו עשר נקודות בארבעת המחזורים האחרונים, וסביר להניח שהניצחון היוקרתי יעניק להם רוח גבית חזקה מהרגיל. מיכאל זנדברג, שעשה את הפריצה הגדולה במדי הפועל פתח תקוה, כבש שער ראשון במדי קבוצתו מכבי פתח תקוה דווקא מול האקסית.

הפתיחה הייתה כולה של מכבי. הגנת הפועל טרם התחממה וכבר שניר דורי הוציא שני כדורים מהרשת, לאחר שצמד מהיר של עומר גולן, שניצל את האטיות והרפיון בהגנת המארחים, העלה את מכבי ל-0:2 לאחר חמש דקות משחק. שחקני מכבי לא הורידו את הרגל מהגז, וכשראו כי הפועל קורסת, תקפו גלים גלים. בדקה ה-17 הרחיק השופט חיים יעקב את שוער הפועל שניר דורי בכרטיס אדום, לאחר עימות עם מגן מכבי קובי גנון, ובמגרש התחוללה מהומה. מחפוד הכניס את השוער המחליף וויליאם אמאמו, וגם הוא ספג כשבדקה ה-37 נגח מיכאל זנדברג וקבע 0:3 למכבי. זה לא נגמר. בישול של טל בן חיים לעומר דמארי בדקה ה-43 חתם מחצית בלתי נשכחת של מכבי עם 0:4 ענק.

במחצית השנייה מכבי הורידה קצב, והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. בדקה ה-80 התחוללה מהומה ברחבת הפועל לאחר שעומר גולן ככל הנראה שלח מרפק לעבר חוטבא. השופט יעקב החליט להרחיק את גולן בכרטיס אדום וגם מכבי נותרה בעשרה שחקנים. הפועל ניצלה זאת, ושתי דקות לסיום דודו ביטחון המתיק את הגלולה המרה עבור המארחים, כשצימק ל-4:1.

במהלך מחצית המשחק נכנס חבר ההנהלה גל חצור לחדר ההלבשה ושוחח עם אלי מחפוד. לפי כל ההערכות, המאמן יציע להתפטר לאחר המשחק. מי שיחליף את מחפוד יהיה ככל הנראה יובל נעים. מי שהחליט על השינוי לפני שבועיים היה הבעלים תומר סיני, בשיתוף המנכ"ל אפי צפריר וחבר ההנהלה דני לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! הגבהה של קובי גנון הגיעה לעומר גולן, שמול שניר דורי שמר על קור רוח, גלגל לפינה וקבע 0:1 למכבי פתח תקוה. איזו פתיחה מסעירה לדרבי.

דקה 5 - גול! הגנת הפועל קורסת, והמארחים בהלם. מתפרצת של מכבי פתח תקוה הסתיימה במסירה של עומר דמארי לעומר גולן, וזה קבע 0:2 למכבי.

דקה 14 - מכבי ממשיכה לתקוף, והפעם שניר דורי מתח את איבריו ומנע מטל בן חיים לכבוש את השלישי לזכות קבוצתו.

דקה 17 - מהומה לאחר שכרטיס אדום נשלף לשוער הפועל שניר דורי. דורי ספג מכה מקובי גנון כשעלה לכדור גובה, ובתגובה התקרב למגן מכבי בצורה מאיימת. השופט חיים יעקב שלף כרטיס אדום ישיר לשוער הפועל, וספסל המארחת התפרץ בזעם על החלטתו. השוער השני וויליאם אמאמו נכנס במקום זגורי.

דקה 35 - טל בן חיים השאיר את כדור נהדר לעומר גולן, אבל חלוץ מכבי נגח לא טוב והחטיא את שער הפועל.

דקה 36 - גול! עומר דמארי הרים כדור ומיכאל זנדברג, שנשאר לא מכוסה ברחבה, בעט פנימה וולה אדיר וקבע 0:3 למכבי.

דקה 39 - גיא צרפתי הרים כדור לרחבת מכבי, דודו ביטון נגח פנימה, אבל השופט יעקב פסל את השער בטענת נבדל.

דקה 43 - גול! מיכאל זנדברג הרים כדור חופשי מקצה הרחבה לעומר דמארי, שמחמישה מטר נגח פנימה. 0:4 מהדהד לזכות מכבי פתח תקוה, חלק מאוהדי הפועל החל נוטש את היציעים.

דקה 53 - קובי גנון בעט מ-25 מטר, אבל הכדור טס מעל לשער הפועל.

דקה 80 - המולה ברחבה של הפועל, ובסיום ההתקוטטות בין השחקנים הרחיק השופט יעקב את עומר גולן בכרטיס אדום לאחר ששלח מרפק לעבר חוטבא.

דקה 88 - גול! בעיטה ישירה מתוך הרחבה לזכות הפועל, הכדור הוסת לדודו ביטון שבעט חזק פנימה וצימק לזכות הפועל ל-4:1.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חוטבא; אור בן חמו, רפי דהן, גיא צרפתי, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה; דודו ביטון.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג, טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully