וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 1:4 את הפועל חיפה

קרית שמונה הוכיחה שוב שמיקומה בפסגה אינו מקרי, כשהביסה 1:4 את הפועל חיפה בקרית אליעזר. עמאשה הבקיע צמד

רן בן שמעון טען כי המשחק בקרית אליעזר מול הפועל חיפה הוא מבחן האופי האמיתי עבור עירוני קרית שמונה. שחקניו שמעו, הפנימו והוכיחו הרבה אופי כששמרו על המקום הראשון הערב (שבת) עם ניצחון מרשים 1:4 על הקבוצה של ניצן שירזי. בעוד קרית שמונה ממשיכה להפגין יציבות בפסגה, הפועל חיפה בנסיגה מתמדת עם הפסד שלישי ברציפות.

בקרית שמונה חששו מאריה פצוע, אך זה כלל לא שאג. שירזי ביצע מספר שינויים בהרכב ופתח עם ניקולה גרוביישיץ' כחלוץ יחיד, אבל אחרי כמה דקות טובות בפתיחה דווקא האורחת עלתה ליתרון. וויליאם נג'ובו, הטוב בשדה, ראה את הבעיטה שלו נבלמת ואת ויאם עמאשה כובש את השישי שלו העונה בדקה ה-19. קרית שמונה המשיכה להיות מסוכנת יותר, ונג'ובו הזמבי הבקיע הפעם בעצמו בתום מבצע אישי בדקה ה-37.

אוהדי הפועל חיפה, שכנראה החלו לפתח ציפיות בעקבות פתיחת העונה הטובה ולא למדו לקח מהתסריט הדומה מהעונה שעברה, לא אהבו את המתרחש על כר הדשא והגיבו בשריקות בוז עם הירידה להפסקה. גרוביישיץ' עוד צימק בדקה ה-74 ונתן תקוות למארחים, אבל עמאשה (81) והמגן אורי שטרית (85) הרגיעו את בן שמעון והעניקו לקרית שמונה ניצחון חוץ שני העונה ועוד שלוש נקודות כדי להתבסס במקום הראשון.

מהלך המשחק

דקה 3: ויצמן בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, אך הבעיטה נהדפה מהחומה לקרן.

דקה 15: רוצ'ט מצא את עמאשה, שעבר את המגן שלו ונעצר אצל דרשלר.

דקה 19: גול! נג'ובו חטף כדור בצד ימין, ההגנה הדפה את הבעיטה שלו, אבל רק עד עמאשה שכבש את השישי שלו העונה. 0:1 למוליכה מקרית שמונה.

דקה 37: גול! הפועל חיפה בדרך להפסד שלישי? כך זה נראה. נג'ובו, שהחל את המהלך שהוביל לשער הראשון, חלף על פני מגני המארחת וסיים את המבצע האישי עם בעיטה מדויקת לרשת. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 55: נג'ובו הפעלתן בעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 74: גול! הלחץ של החיפאים נשא פרי, כשגרוביישיץ' קיבל כדור מטרטצקי, הכניע את חיימוב וצימק ל-2:1.

דקה 81: גול! בן זקן שלח כדור ארוך, עמאשה השאיר אבק לרואש עם פריצה מסחררת ולא נכשל מול דרשלר. 1:3 לקרית שמונה, שסוגרת עניין.

דקה 85: גול! קרית שמונה יצאה למתפרצת מהירה, נג'ובו המצוין החליף מסירות עם שטרית, שכבש את הראשון שלו העונה בבעיטה מדויקת. 1:4 לקרית שמונה.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד (הישאם כיוואן, 46), סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, יוסי דורה, אושרי רואש, עידן ויצמן (חנן ממן, 46), אמיר אבו ניל (אלון בוזורגי, 64), סשה סטויאנוביץ', ניקולה גרוביישיץ'.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא , סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', אופיר חמו (בני בן זקן, 63), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן (עדי אלישע, 81), ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully