וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:1 הפועל ר"ג

בין הגדולות, קרית שמונה ממשיכה בשלה ושבה לפסגת הליגה, לאחר שגברה 0:1 על הפועל ר"ג. בלדובלייב כבש בפנדל (39)

יומיים לאחר שהודחה זמנית מפסגת ליגת העל על ידי מכבי תל אביב, שבה הערב (שני) הקבוצה המפתיעה, עירוני קרית שמונה, לשם, לאחר שגברה 0:1 במשחק שנעל את המחזור החמישי של ליגת העל. זוראן בלדולייב כבש את השער היחיד במשחק בפנדל (39), עקב נגיעת יד ברחבה.

קרית שמונה הייתה רחוקה מאוד מהיכולת אותה היא הציגה בניצחון ההירואי בשבוע שעבר על הפועל תל אביב, אבל היא עשתה את המוטל עליה כשהשיגה עוד שלוש נקודות. קרית שמונה הוכיחה הרבה אופי משתי סיבות: ראשית, היא ידעה, גם בכושר פחות טוב, לגרוף את הנקודות. שנית, לאחר הניצחון על הפועל היא יכלה להגיע שאננה ובטוחה בעצמה, אבל היא שוב נראתה חדורת מוטיבציה. החבורה הצפונית שלטה במשחק, תקפה, אך לא הייתה תכליתית דיה. רן בן שמעון, שהתאכזב ממשחק קבוצתו, ערך חילוף אחרי חצי שעה, ובדקה ה-39 הוא בא על שכרו, כשקבוצתו נהנתה מפנדל שנכבש על ידי המחליף זוראן בלדולייב.

הפועל רמת גן הצליחה כבר לצאת מהמינוס שהיה לה בתחילת העונה (ארבע נקודות), אבל היא עדיין מתחת לקו האדום. טוב מאוד עשה שלומי דורה כשלא חשש כשהעלה הרכב התקפי עם שני חלוצים במטרה להשיג נקודות, וזה כמעט עבד לו. עם עוד קצת מזל ויותר תושיה של שחקניו הם היו משיגים לפחות אחת. עם זאת, המאמן צריך להקרין יותר שלווה ורוגע, כאשר ההרחקה שלו מתחומי המגרש בטח שלא הקרינה בחיוב על שחקניו.

מהלך המשחק

דקה 9 - שיתוף פעולה בין ויאם עמאשה ואלרואי כהן הסתיים בבעיטה של כהן לא מדויקת החוצה.

דקה 16 - נג'ובו הרים מאגף ימין, אבל ארקין יצא טוב והדף את הכדור שהורחק אחרי זה על ידי הגנת רמת גן.

דקה 18 - התקפה מצוינת של רמת גן נגמרה עם הדיפה טובה מאוד של חיימוב. טלקסיקי שלח בכדור טוב את דיאמנט, שהעביר לביבישקוב, האחרון מסר אחורה לגל לוי, שמ-18 מטרים בעט לא מספיק חד.

דקה 29 - עמאשה היתל בכמה שחקני רמת גן ובעט מחוץ לרחבה, אבל חלש, היישר לידיו של ארקין.

דקה 35 - עמאשה עשה סיבוב טוב, אבל בעט כמעט מזווית אפס, ארקין הדף לקרן.

דקה 39 - גול! זוראן בלדובלייב ניצל פנדל, כשהשופט גרינפלד שרק בטענת נגיעת יד של שחקן רמת גן ברחבה, 0:1 לצפוניים.

דקה 45+2 - עמאשה נגח מצוין כדור הגבהה מקרן, שהלך בעוצמה אבל ארקין הציל כשהדף למשקוף.

דקה 61 - מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה הורחק על ידי השופט הראשי אוראל גרינפלד בגין מילים מיותרות.

דקה 67 - סרור הרים מאגף שמאל, הכדור הגיע לדיאמנט שבעט תוך כדי גליץ', הגנת קרית שמונה הדפה את הכדור וניצלה.

דקה 77 - טלקסיקי הגביה כדור חופשי, תמיר פור המשיך בנגיחה טובה, אבל חיימוב סיפק הצלה ענקית לקרן, ולקח אחר כך עוד כדור של ביבישקוב שאיים על שערו, והשאיר את התוצאה על כנה.

דקה 84 - קרית שמונה כמעט והכפילה את התוצאה, אלא שכדור שעשה את דרכו לשער הוצל בנגיחה על ידי טופוזאקוב.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (זוראן בלדובלייב, 30), אדריאן רוצ'ט (קיילב אקוונוגו, 76), ווילאם נג'ובו, אלרואי כהן (אפיר חמו, 70), ויאם עמאשה.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה (אופיר חיים, 84), קרלוס צ'קאנה, קלאודיו ריברו (וובה בראון, 67), תמיר פור, גל לוי (עידן סרור, 52), דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט, קירום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully