וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל חיפה 1:2. שירזי: "יהיו שינויים"

הדס גרינברג

2.10.2010 / 20:47

צמד של ערפאת (4 ו-50) סידר לקבוצה של אלי כהן ניצחון בכורה העונה, מנגד המשיכו האדומים בנסיגה עם הפסד שני ברציפות

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל חיפה המשיכה הערב (שבת) במגמת הנסיגה שלה אחרי פתיחת העונה המצוינת שלה עם הפסד 2:1 להפועל עכו. שחקניו של ניצן שירזי, שניצחו בשלושת המחזורים הראשונים והחלו לחלום על ריצה בצמרת, חזרו בגדול לקרקע שבוע אחרי ההפסד לאשקלון עם משחק חלש נוסף באצטדיון גרין ממנו לא הצליחו לחלץ אפילו נקודה.

מנגד רשמה עכו בשעה טובה את ניצחונה הראשון העונה, ולמרות שגם היא לא הציגה יכולת מבריקה, היא הצליחה להתרחק מעט מהחלק התחתון בעזרת יכולת הכיבוש של ג'קו ערפאת. החלוץ הטוגולזי הכניע את טברטקו קאלה הלא יציב כבר בדקה הרביעית, והשלים צמד פרטי בדקה ה-50 כדי להשאיר את שלוש הנקודות אצל המקומיים, אלון בוזוגרי המחליף רק צימק לאורחים בדקה ה-80.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! ג'קו ערפאת ניצל טעות קשה של קאלה אחרי הרמה של מהראן ראדי ונגח פנימה - 0:1 לעכו.

דקה 20 - אושרי רואש התרומם היטב להגבהה של סשה סטויאנוביץ' ונגח למשקוף.

דקה 23 - ערפאת כמעט ניצל טעות נוספת של קאלה בהשתלטות על כדור קרן כדי להכפיל את התוצאה, אבל החמיץ מקרוב.

דקה 32 - ניקולה גרוביישיץ' היה קרוב לשוויון אחרי שקיבל כדור טוב מאייל טרטצקי, אבל החלוץ הקרואטי לא הצליח להכניע את דודו גורש.

דקה 50 - גול! עבדול ראזק העביר מאגף ימין לערפאת ששוב מצא את עצמו מול קאלה ובעט כדור שטוח לפינה הימנית - 0:2 לעכו.

דקה 80 - גול! אלון בוזורגי שעלה כמחליף חמש דקות קודם לכן השתלט על כדור תועה ברחבה וצימק - 1:2 לעכו.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, גבע ברקאי, איציק כהן, שמעון הרוש (רן קוז'וך 61), בן בנימין, מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזאק, ניקולאס פלצ'וק (ליעד אלמליח 64), רועי דיין (פידליס דימקאו 80), ג'קו ערפאת.

הרכב הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש (אלון בוזורגי 76), יוסי דורה, גל אראל (אמיר אבו ניל 48), הישאם כיוואן (חנן ממן 66), סשה סטויאנוביץ', ניקולה גרוביישיץ'.

שירזי: "חשבתי שהשחקנים ראויים לעוד צ'אנס"

אחרי ההפסד השני ברציפות של קבוצתו אמר ניצן שירזי: "אני לא חושב שהיה ראוי לשנות את ההרכב שהפסיד בשבוע שעבר, כי זה אותו הרכב שניצח שלושה משחקים. חשבתי שהם ראויים לקבל עוד צ'אנס, ולצערי התוצאה לא טובה. היו חלקים טובים יותר ופחות, אך ניתן את הדעת על מה שהיה כאן היום. יהיו שינויים בהרכב במשחק הבא. הדברים לא יבואו אלינו מאליהם". גורם בהפועל חיפה היה רגוע פחות בסיום ואמר: "זו בושה וחרפה, מכלום הם ניצחו את המשחק, אנחנו סתם פראיירים".

בצד המנצח היה אלי כהן, שאמר: "שיחקנו נגד קבוצה טובה והיה משחק קשה. היו לנו ארבעה משחקים שלא תורגמו לנקודות, וזה הניצחון הראשון. בסוף הסתפקתי בלשמור על התוצאה ולא כמו במשחקים הקודמים בהם המשכנו לשחק פתוח ולא השגנו נקודות".

גיבור הניצחון, ג'קו ערפאת, אמר: "היה משחק טוב שלנו היום, אני שמח שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות חשובות. המטרה שלנו היא לסיים במקומות 1-7. אני מרגיש טוב ומודה לאלי כהן שמאמין בי ונותן לי את הקרדיט, ומקווה להגיע לקבוצה טובה יותר בהמשך". בעכו חוששים ששמעון הרוש, שנפצע והוחלף בדקה ה-61, סובל משבר ברגלו, והוא ייבדק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully