וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א ניצחה את מכבי נתניה 1:3

האלופה יצאה סוף סוף מהמשבר, הודות לשערים של תמוז (11), סהר (70) ושכטר (82). דג'אני רק צימק מהנקודה הלבנה (87)

זה לקח יותר זמן ממה שראשיה בוודאי היו מקווים, אבל הפועל תל אביב סוף סוף יצאה הערב (שבת) מהמשבר. אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות שבה האלופה לנצח, כשגברה על מכבי נתניה 1:3 בקופסא משערים של טוטו תמוז, שפתח בהרכב, בן סהר, שהחליפו במהלך המחצית השנייה, ואיתי שכטר המצוין. היכולת עדיין לא אותה יכולת של העונה שעברה, אבל המטרה מקדשת את האמצעים, ואולי מכאן הפועל תל אביב סוף סוף תחזור לדרך הישר.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים את שערו של טוטו תמוז (ראשון מימין). קובי אליהו
הלחץ השתחרר מהר מאוד. תמוז והחבר'ה חוגגים/קובי אליהו

הפתיחה של האדומים היתה מצוינת, כאשר כבר בדקה ה-11 שיתוף הפעולה בין איתי שכטר וטוטו תמוז נשא פרי, כאשר הראשון בישל לשני, שהבקיע את שער הליגה השני שלו בקבוצתו החדשה. תמוז פתח על חשבון בן סהר והיה לא רע הערב, כאשר בשלהי המחצית השניה החליף גוטמן את השניים, ושתי דקות אחרי שנכנס כבש סהר את שער הליגה הראשון שלו. לאחר שמכבי נתניה כבר הרימה ידיים בא גם שכטר על שכרו, כשקבע את השלישי בדקה ה-82.

למרות שמצאה את הרשת שלוש פעמים הערב, התוצאה די משקרת מבחינתה של הפועל תל אביב. האלופה אכן הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אלא שב-20 הדקות הראשונות עם היציאה מחדרי ההלבשה היתה רק קבוצה אחת על המגרש, ושמה מכבי נתניה. החבורה הצעירה והנאיבית משהו של ראובן עטר הגיעה לאינספור מצבים, אך החמצות רבות מנעו ממנה להשוות, ואפילו לבצע מהפך.

בסופו של דבר נתניה מצאה שער מצמק מהנקודה הלבנה, אך היא תישאר עם המחמאות בלבד, כאשר גם הצגת שיפוט בינונית למדי של איתן תבריזי, שמנע מהנתנייתים פנדל ברור במחצית הראשונה, השפיעה על מהלך המשחק. להפועל תל אביב כל זה כמובן לא משנה, ובהחלט ייתכן כי המשחק הערב היה בדיוק מה שאלי גוטמן ושחקניו היו צריכים כדי לשים את התקופה הרעה מאחוריהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 11 - גול! ההגנה של נתניה התקשתה להסתדר עם שכטר, שמסר ימינה לתמוז והחלוץ שהחליף את בן סהר הפציץ לחיבורים ולא השאיר לאריאס סיכוי. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 15 - חן עזרא שלח פצצה מ-20 מטרים, הכדור נהדף רק על ידי המשקוף.

דקה 32 - דדי בן דיין הגביהה מהאגף השמאלי, ערן זהבי נגח כדור שחלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 39 - שכטר השתחרר מצוין ובעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 43 - נתניה שוב לא הצליחה להרחיק כראוי כדור קרן, זהבי בעט חזק אך אריאס הדף היטב.

דקה 45 - קובי דג'אני עבר שני שחקנים והימר על פצצה מ-25 מטרים, הכדור פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 51 - חן עזרא פרץ באגף ימין ושלח כדור רוחב, באדיר המשיך אותו לא טוב בנגיעה אחת וכמעט השווה בשער עצמי.

דקה 56 - ניר נחום פרץ לרחבה והוכשל על ידי פרנסמן, תבריזי העדיף לשלוף לו כרטיס צהוב בגין התחזות.

דקה 58 - אי הבנה מדהימה בין באדיר, פרנסמן ואניימה השאירה את סבע לבד מול השוער, אלא שהחלוץ בזבז הזדמנות אדירה כשבעט לרשת החיצונית.

דקה 61 - דגני בעט יפה מ-25 מטרים, אניימה הדף. אסור המשיך את הריבאונד מעל השער.

דקה 65 - אחמד סבע הגיע ראשון לקרן מימין ונגח אל הדשא ומעל השער.

דקה 70 - גול! ורמוט פרץ מצוין ושלח כדור מוצלח לבן סהר, שבעט כדור אלכסוני מוצלח שהכניע את אריאס, שתי דקות אחרי שנכנס. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 82 - גול! סהר פרץ מימין ומסר לורמוט, שהכניס כדור עומק לאיתי שכטר, והחלוץ המצוין הסתובב היטב והכניע בבעיטה אלכסונית חזקה את אריאס. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 88 - גול! אופיר עמרם פרץ נהדר והוכשל ברחבה על ידי אניימה. דג'אני בעט את הפנדל לחיבורים. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 90 + 2 - חן עזרא הכניס מצוין לצ'חטיאני, החלוץ המחליף הפציץ את הרשת החיצונית.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי (גאגה צ'חטיאני, 76), חן עזרא, מאור אסור, ניר נחום (אופיר עמרם, 75), אחמד סבע.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי (יוסי שבחון, 57), איתי שכטר, טוטו תמוז (בן סהר, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully