וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 1:2 את הפועל פ"ת

הצהובים חזרו מפיגור (ביטון, 70) לניצחון משערים של עטר (83) ומדוניאנין (93), והראו הרבה אופי של קבוצה שרוצה אליפות

מכבי תל אביב לימדה הערב (שבת) את יריבותיה שיעור בריצה לאליפות. הצהובים נראו רע מאוד, אבל הצליחו להשיג ניצחון 1:2 סופר דרמטי על הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל מול בלומפילד ריק לחלוטין, בשל עונש רדיוס שספגה מכבי בגלל התנהגות הקהל שלה מול בני סכנין במחזור השלישי. לצהובים זהו ניצחון ליגה רביעי ברציפות ושישי בכל המסגרות, והיא עלתה באופן זמני למקום הראשון. אלירן עטר (83) והאריס מדוניאנין (93) הצילו לצהובים את הנקודות הכל כך יקרות האלה, אחרי שכבר פיגרו משער של דודו ביטון (70). מנגד, פתח תקוה, שהייתה טובה יותר והגיעה להזדמנויות, יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת לאחר ההפסד השלישי שלה העונה.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
היום הוא היה שווה כל דולר, כשבהברקה אחת, אחרי משחק בינוני, העניק ניצחון. מדוניאנין צוהל/ברני ארדוב

למכבי תל אביב, שהוכתרה בזמן האחרון כאלופה העתידית לאחר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אסור לתלות את היכולת החלשה באצטדיון הריק. צהובים הציגו יכולת חלשה במיוחד, כנראה החלשה שלהם העונה, ולא היו ראויים לשלוש הנקודות. השחקן היחיד שאפשר לציין לחיוב הוא גל אלברמן, שהחליף את ג'יבריל סידיבה בדקה ה-73, והכניס הרבה רוח במפרשים של מכבי, בעיקר בהתקפה - חלק אותו הוא מבצע טוב בהרבה מאשר הקשר ממאלי.

אולי זו השאננות מהשבחים שקיבלה הקבוצה מהתקשורת בתקופה האחרונה, אולי זו הנמנום שנכפה על הקבוצה מהאיצטדיון הריק, אבל מה שבטוח זה שהאליפות ממש לא מובטחת לשחקנים של נמני ומזרחי, וכדאי מאוד שצמד המאמנים יבהירו את זה לשחקנים. מצד שני, אם הקבוצה מצליחה לנצח גם ביום כזה חלש, אין פלא שבמועדון יש העונה תחושת אופטימיות מיוחדת.

מנגד, בפתח תקוה בהחלט יכולים להרים את הראש לאחר המשחק הזה. הקבוצה של אלי מחפוד אמנם נותרה ללא נקודות ושוב ספגה בסיום, אך הציגה כדורגל לא רע בכלל ואם תמשיך כך תוכל לצבור נקודות ולברוח מהאזור המסוכן. מחפוד יכול להיות שבע רצון מהיכולת של צעירים כמו דודו ביטון (הטוב במגרש), ישראל זגורי, איאד חוטבה ורפי דהן, כשגם הוותיקים כמו ג'וניור ויסה וגיא צרפתי מציגים כדורגל שמזכיר ימים יפים יותר שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר (שמאל) עם שחקן הפועל פתח תקוה דניאל אדו (ימין). ברני ארדוב
כבש את השער שהחזיר את מכבי למשחק. עטר מול אדו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 4: צרפתי קיבל מסירת רוחב ומ-28 מטר שיחרר בעיטה חזקה שעברה סמוך לקורת שערו של שטראובר.

דקה 22: גפני מסר לבוזגלו, שהכניס כדור עומק לרחבה, אך מתיאס היה הראשון לכדור והרחיק אותו לחוץ.

דקה 29: צרפתי מסר כדור עומק ארוך, זגורי הצליח לגבור על גפני בעזרת יד ברורה, המשיך בהתקפה ומשמונה מטר בעט יש לאפו של שטראובר.

דקה 34: מדוניאנין ביצע כדור חופשי מזווית קשה וניסה להפתיע את דורי. הכדור חלף סמוך לשער, אך חלוצי מכבי לא הצליחו לדחוק פנימה.

דקה 35: מתיאס הגביה מאגף ימין, ויסה הוריד בנגיחה לביטון שעשה סיבוב יפה, אך בעט חלש ישר לידיים של שטראובר.

דקה 36: כדור רוחב של פתח תקוה עבר את שטראובר והגיע לזגורי שהקדים את גפני, אך מחמישה מטר ושער ריק בעט הקשר החוצה. החמצה איומה.

דקה 47: מלול הגביה מאגף ימין, קולאוטי נגח מקרוב ישר על גופו של דורי. הכדור חזר לרנגלוב, שבעט אך נבלם.

דקה 56: ביטון קיבל מסירת עומק, פרץ לרחבה ובעט טיל למשקוף של מכבי תל אביב, שניצלה במזל.

דקה 70: גול! צרפתי הכניס כדור עומק לביטון, שבנגיעה אחת בעט מצד שמאל לפינה הנגדית. 0:1 מוצדק לחלוטין להפועל פתח תקוה.

דקה 83: גול! אבידור הסתבך ברחבה, אך הצליח להתאושש ולהעביר את הכדור לעטר, שעצר ובעט חזק ושטוח לפינה. 1:1 בין מכבי תל אביב להפועל פתח תקוה.

דקה 93: גול! מדוניאנין קיבל מסירה ומ-20 מטר שיחרר כדור חזק ושטוח לפינה. 1:2 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן (דימיטאר רנגלוב, 46), סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה (גל אלברמן, 73), דור מלול, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו (יובל אבידור, 63), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חטובא; ג'ונתן אסוס, רפי דהן (אור בן חמו, 90), גיא צרפתי (אלון תורג'מן, 81), ישראל זגורי, ג'וניור ויסה; דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully