וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 1:2 את אשדוד

מכבי תל אביב השיגה ניצחון שלישי ברציפות, במקום בו כשלה בשלוש השנים הקודמות. המארחת קופחה בדקות האחרונות

למי שעוד היה ספק ביכולתה של מכבי תל אביב, קיבל הערב תשובה ברורה. החבורה של יוסי מזרחי ואבי נמני השיגה ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרת, 1:2 על מ.ס אשדוד והעפילה למקום השלישי בטבלה. זה לא היה משחק גדול של מכבי תל אביב, אבל הגדולה של קבוצה שמכוונת גבוה היא לדעת לנצח משחקים כאלה. והערב, זה היה קל. מכבי תל אביב סגרה היטב את המארחת, שלא יצרה מצבי הבקעה, ניצלה שני מצבים ונחה ברוב דקות המשחק תוך שהיא שוב מציגה לראווה את הסגל המדהים והבלתי נגמר שלה. גל אלברמן ודימיטאר רנגלוב עלו כמחליפים יחד עם גיז'רמו ישראלביץ' שמתאושש מפציעה. כשיובל אבידור לא משותף ושרן ייני לא מתלבש, אפשר להבין כמה איכויות יש למכבי תל אביב. רוצים עוד הוכחה לשינוי? עבור מכבי היה זה ניצחון ראשון באשדוד מאז 2007.

שי הולצמן מנכ"ל מ.ס. אשדוד (במרכז) עם השי לכבוד מאמן מכבי תל אביב יוסי מזרחי. קובי אליהו
קבלת פנים חמה. מזרחי מתקבל על ידי בן זקן והולצמן/קובי אליהו

אחת הביקורות על אשדוד בשנים האחרונות היא שמדובר בקבוצה סימפטית שלא מתרוממת מול הגדולות. גם תחת ג'ון גרגורי, אשדוד הצדיקה את הסטיגמה. המארחת הציגה ברוב הדקות כדורגל איטי ולא מדויק ונענשה על כך. גרגורי השאיר בפתיחה את משה אוחיון על הספסל. מחליפו, עמנואל סארקי בהופע בכורה בישראל, הציג ניצוצות של כדורגל טוב ונראה כשחקן טכני ומהיר, אבל חסרונו של הקפטן כמנהל משחק הורגש.

המשחק נפתח בלחץ של מכבי תל אביב, שהניעה כדור בצורה מהירה, אבל לא הייתה מספיק מסוכנת. השער הגיע בכל זאת בדקה ה-34. בלם הרכש הניגרי אפה אמברוז (חלש מאוד) דחף את מאור בוזגלו ברחבה והאריס מדוניאנין דייק מהנקודה הלבנה. הבוסני, שנפצע במהלך המחצית הראשונה, ירד לספסל בהפסקה, אבל האורחים המשיכו לשלוט. בדקה ה-57 עוד טעות של אמברוז אפשרה לקלמי סבן לבשל את השני לאלירן עטר, שהוחלף גם הוא מיד לאחר השער.

מכאן ואילך, המשחק נרגע עד שבדקה ה-80 החזיר לירן שטראובר את המארחת. השוער השמיט ברשלנות ומיד הכשיל ברחבה את דימיטאר מקרייב. משה אוחיון כבש פנדל שלישי העונה, וסידר סוף דרמטי. בתוספת הזמן קיפח השופט דניאל בר נתן את המקומיים כשלא שרק לפנדל לאחר הכשלה ברורה על מקרייב, אבל למרות זאת, הקבוצה של גרגורי שוב מסתמנת כצעירה, נחמדה ולא מאיימת. מכבי תל אביב? אפשר להתחיל לסמן את הפרויקט כהצלחה. הם כאן כדי להיאבק על האליפות.

מהלך המשחק

דקה 5: עטר השאיר לזיו בעקב נפלא, אבל המגן שניצב חופשי בצד שמאל של הרחבה, בזבז את ההזדמנות במסירה רעה.

דקה 14: שריקי חיפש את השער מ-20 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 15: קולאוטי הוריד בחזה, ובוזגלו הגיע מאחור וירה מ-14 מטרים כדור חזק שהלך החוצה.

דקה 32: מלול השתחרר מהשומר ובעט מ-17 מטרים גבוה מעל המשקוף.

דקה 34: גול! בוזגלו הסתנן בין מגבו לאמברוז, נדחף ברחבה וקיבל שריקה. מדוניאנין בעט שטוח לפינה הימנית, סטויקיץ' זינק שמאלה והכדור חדר פנימה. 0:1 למכבי תל אביב

דקה 38: לביא הקפיץ כדור טוב לרחבה, אך מקרייב לא הצליח לייצר איתו מגע.

דקה 50: מגבו הכניס כדור עומק מצוין למקרייב, שניסה ליישר לשריקי, אבל שטראובר יצא טוב והקדים את החלוץ.

דקה 57: גול! סבן השתלט על כדור לאחר הרחקה רעה, הגביה מדויק מעל אמברוז ועטר המשיך מקרוב לרשת. 0:2

דקה 64: קולאוטי מצא את רנגלוב בתוך הרחבה וזה בעט בלי לעצור וסחט הצלה נאה מסטויקיץ'.

דקה 80: גול! שריקי הגביה למרכז הרחבה, שטראובר שמט ברשלנות ואז דחף את מקרייב. משה אוחיון דייק מהנקודה הלבנה וצימק ל-2:1

דקה 90: אוחיון ירה כדור חופשי מ-25 מטרים, שטראובר הדף.

דקה 90+4: סטרול הכשיל בבירור ברחבה את מקרייב, בר נתן התעלם ולא שרק לפנדל. אשדוד קופחה.

הרכב מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', עופר ורטה, מתן אוחיון, אפה אמברוז, אורי מגבו (עדן בטיט, 71), ניר ביטון, סטפן קינגווה, עמנואל סארקי (עידן שדה, 66), אמיר לביא (משה אוחיון, 62), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, דור מלול, האריס מדוניאנין (גל אלברמן, 46), מאור בוזגלו (גיז'רמו ישראלביץ', 74), אלירן עטר (דימיטאר רנגלוב, 58), רוברטו קולאוטי.

איש המשחק

סאבו פאביצ'ביץ'

הבלם המונטנגרי הגיע בהחתמת בזק כדי להחליף את ניבאלדו הפצוע והתחבר בצורה מושלמת לקבוצה. השקט והמנהיגות שהוא מקרין איזנו בין לילה את ההגנה של מכבי תל אביב. היציאות שלו קדימה והגיחות לעבר קו ימין מזכירות שיוסי מזרחי עוד יוכל להשתמש בו כמגן ימני כשהברזילאי יחזור. הערב, פאביצ'ביץ' הציג עוד משחק רגוע ודאג להרחיק את דימיטאר מקרייב ועידן שריקי מהאיזור המסוכן. רק טעות איומה של לירן שטראובר מנעה מהאורחים מלסגור משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully