וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת ניצחה 2:3 את בני סכנין

הקבוצה של פרדי דוד השיגה ניצחון שני ברציפות בזכות שערים של אוזן (6), בן חיים (42) ודמארי (57). חיים לוי: "אני לא מתפטר"

כך נראה מפגש בין שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות לחלוטין. מכבי פתח תקוה, שקיבלה דחיפה מהצטרפותו של עומר גולן, ניצחה הערב (שבת) 2:3 את בני סכנין השבורה במחזור הרביעי של ליגת העל. אמנם שניים מהשערים נכבשו בפנדלים, אורי אוזן (6) וטל בן חיים (45), אך הקבוצה של פרדי דוד הייתה בשתי רמות מעל הקבוצה הביתית ובהחלט ראויה לניצחון, ששיפר את מאזנה לשש נקודות, לעומת נקודה אחת בלבד שיש לקבוצה החלשה של חיים לוי ועבאס סואן. עומר דמארי כבש את השלישי של המלאבסים (55), בין שני שערים של סכנין - זאהורה (52) ולוהאב כיאל (57).

הכחולים, שפתחו את העונה עם שני הפסדים, נראים מצוין וממש לא כמו קבוצה שתתמודד בתחתית השנה. ספק אם השינוי מקצועי או יותר מנטלי, אך מאז הגעתו של גולן, הקבוצה רשמה כבר שלושה ניצחונות, כולל ה-0:3 על הפועל רמת גן בגביע הטוטו באמצע השבוע. הנקודה הכי מעודדת בקבוצה מאם המושבות היא השיפור של בן חיים, שהראה הערב שוב ניצוצות של שחקן מצוין כשניצל את המהירות שלו כדי ליצור מספר מצבים מסוכנים, כולל זה שהוביל לפנדל השני. לעומת זאת, בפתח תקוה חוששים ממצבו של גולן, ששבר את האף במהלך המשחק ופונה לבית חולים.

מנגד, נראה שהקבוצה הבכירה של המגזר הערבי נמצאת במצב החמור ביותר בו הייתה בשנים האחרונות. המאמן חיים לוי, שהיה בסכנת פיטורים עוד לפני ההפסד, בטח לא ייהנה משקט גם השבוע. הקבוצה לא מחוברת לקהל, שלא מגיע בכלל כדי לתמוך בה. בנוסף, גם על כר הדשא היא מציגה יכולת אומללה ולאחר התבוסה 4:0 במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, נראה שהיא בדרך הבטוחה לליגה הלאומית אם לא יבוא שינוי.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! אבו סלאח הכשיל ברחבה את בן חיים. אוזן ניגש לבעוט את הפנדל וכבש. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 32: גנון מסר לבן חיים שמשישה מטר בעט לשמיים וזה עדיין רק 0:1 לפתח תקוה.

דקה 42: גול! בן חיים פרץ והוכשל. החלוץ ביקש לבצע גם את הבעיטה במקום הבועט הקבוע אוזן ודייק. 0:2 מוצדק למכבי פתח תקוה.

דקה 52: גול! אבו ריא העביר כדור רוחב, זאהורה הצליח לדחוף את הראש שלו ולכבוש. 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 55: גול! טעות קשה בהגנת המקומיים הובילה כמעט לשער עצמי של פטי, אך דמארי הגיע ודחק פנימה. 1:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 57: גול! לוהאב כיאל, שנכנס במחצית, קיבל מסירה ובעט מזווית קשה פנימה. 2:3 למכבי פתח תקוה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח (לוהאב כיאל, 46), יא יא פטי, חיים בנון, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, באסם גנאים (דריו זאהורה, 46), דריאן מאטיץ', חמד גנאים (לירן כהן, 76), אחמד קאסום.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון, יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ' (אלירן דנין, 70), טל בן חיים (רועי בקל, 66), עומר גולן (מיכאל זנדברג, 46), עומר דמארי.

לוי: "הקבוצה מתחילה להיראות טוב"

בסכנין היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה למרות התוצאה, וייחסו את ההפסד לחוסר מזל. בינתיים בהנהלה לא מתכוונים לפטר את חיים לוי למרות השמועות על עזיבתו הקרובה. השחקנים ימתינו עד מחר לקבלת משכורות אוגוסט, ואם לא יקבלו אותן הם מתכוונים לפתוח בצעדי מחאה כנגד ההנהלה.

לוי נשמע מעודד בסיום ואמר: "יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, שיחקנו מצוין במחצית השנייה. עשינו טעויות שעלו לנו ביוקר, אבל הקבוצה מתחילה להיראות טוב ואני בטוח שבמחזורים הבאים נתרגם את היכולת הזאת לניצחונות".

על סוגיית מעמדו אמר המאמן: "ההנהלה לא דיברה איתי, אני אישית לא מתכוון להתפטר. אני מאמין בקבוצה, פשוט נצטרך לא להסתכל על הטבלה השבוע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully