וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "אתם גברים, אבל למה לא לשמור?"

מאמן הפועל פ"ת התאכזב משחקניו שספגו שער של סבע בדקה ה-87 ב-1:1 נגד מכבי נתניה. בקבוצה מצפים לשיפור מויסה

הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 באצטדיון רמת גן, במשחק שהשאיר את שתי הקבוצות מאוכזבות. האורחת מנתניה קיוותה להמשיך את פתיחת העונה המרשימה שלה, כשהיא יודעת שניצחון עשוי להקפיץ אותה עד למקום הראשון בטבלה בסיום המחזור הרביעי, אבל הייתה חסרת מחץ ולא הצליחה לסכן משמעותית את שערו של שניר דורי עד דקות הסיום. מנגד גם הקבוצה של אלי מחפוד ייחלה לתוצאה טובה יותר, אחרי שצברה נקודה בודדת בשלושת משחקיה הראשונים.

פתח תקוה הייתה הדומיננטית יותר בפתיחה, כשדודו ביטון סיכן מספר פעמים את שערו של קרלוס אריאס, אבל בהמשך השתלטה נתניה על המשחק, שהתנהל על מי מנוחות עד ההפסקה. האורחים עוד ניסו ללחוץ בפתיחת המחצית השנייה, אבל השער נפל דווקא בצד השני בדקה ה63, אחרי טעות של השוער הבוליביאני ונגיעה אומללה של ליאוניד קרופניק, שדחק לשערו וקבע 0:1 לפתח תקוה.

נתניה התעשתה והחלה להגביר את הלחץ בדקות האחרונות, ובדקה ה-86 פיראס מוגרבי הפעלתן סידר לאחמד סבע את השוויון. היהלומים עוד ניסו לבצע מהפך, אבל שתי דקות לסיום הורחק מוגרבי בצהוב שני, המומנטום הנתנייתי נבלם, והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 3 - גיא צרפתי הרים כדור קרן לעברו של דודו ביטון, שהשתלט על הכדור בתוך תיבת החמש אבל בעט מעל המשקוף.

דקה 14 - צרפתי שוב מצא את ביטון, הפעם אחרי פריצה באגף ימין, אך הבעיטה של החלוץ נבלמה בהגנת נתניה.

דקה 45 - רגע לפני המחצית הרחיקה הגנת נתניה עוד מצב מסוכן שיצר ישראל זגורי מצד ימין.

דקה 57 - צרפתי המשיך להתקרב עם בעיטה חופשית חזקה מ-25 מטר שמצאה את המשקוף.

דקה 63 - גול! אחרי עוד כמה ניסיונות עקרים קיבלה פתח תקוה עזרה מליאוניד קרופניק, שדחק לשערו הוא אחרי הגבהה של עמנואל מתיאס וקבע 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 67 - המחליף גאגה צ'חטיאני מצא את פיראס מוגרבי בתוך הרחבה, אבל החלוץ בזבז את ההזדמנות ובעט משמונה מטר החוצה.

דקה 86 - גול! הלחץ של נתניה סוף סוף נשא פרי כשמוגרבי פרץ מצוין ובישל לסבע שבנגיעה אחת כבש - 1:1.

דקה 88 - דווקא בעיצומן של הדקות הטובות של נתניה, הורחק מוגרבי בצהוב שני.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חוטבא, ג'ונתן אסוס, רפי דהן (אור בן חמו 83), גיא צרפתי (אלון תורג'מן 87), ישראל זגורי, ג'וניור ויסה (אוהד קדוסי 73), דודו ביטון.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני (ניר נחום 46), ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור (גאגה צ'חטיאני 57), חן עזרא, דלה ימפולסקי (אבו רוקון חסיב 69), פיראס מוגרבי (הורחק 88), אחמד סבע.

סבע: "חזרנו, זה מראה על ווינריות"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא נראנו טוב, אבל במחצית השנייה דווקא פתחנו טוב, אבל אז ספגנו. אהבתי את האופי שהראו השחקנים, אני חושב שבסך הכל התוצאה משקפת. הגענו לשני מצבים טובים, בדרך כלל אנחנו כובשים אותם. יש לנו את הפועל תל אביב בשבוע הבא ונתכונן בהתאם".

אחמד סבע: "הפועל פ"ת היתה טובה יותר במחצית הראשונה, בשנייה התחלנו לתקוף. היינו בפיגור והצלחנו לחזור, זה מראה על ווינריות".

"שיחקתם כמו גברים, אבל למה לא שמרתם על התוצאה? מי ביקש מכם ללכת אחורה אחרי הגול? אם תמשיכו ככה, הקבוצה תשיג גם נקודות", אמר מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד בסיום. המאמן התאכזב משמירה לקויה בגול השוויון שהבקיעה נתניה ואמר לסובביו בסיום: "צריך לנתח את השוויון ולהסיק מסקנות".

מי שקיבל את מירב המחמאות מהמאמן בסיום היה הקשר הצעיר רפי דהן עליו אמר המאמן: "הוא היה המצטיין היום. חבל שנפצע". מתברר כי דהן שוב ביקש להתחלף שלוש דקות לפני השוויון בשל אותה פציעה אותה הוא סוחב מהמשחק בגביע הטוטו מול בני יהודה, משחק שגם בו ביקש להתחלף. לפני המשחק דיווח דהן למאמן כי הוא סוחב פציעה אבל טען כי הוא יכול לשחק. גם ישראל זגורי וגיא צרפתי, שסידר לדודו ביטון מספר מצבים נוחים, הפגינו יכולת טובה. בהנחה שמעגל הפציעות לא יתרחב, המאמן אמור להמשיך בהרכב שפתח נגד מכבי תל אביב.

לראשונה העונה נכנסו גם אנשי הצוות הניהולי והבעלים למתחם חדר ההלבשה. דני לוי, תומר סיני וגל חצור עודדו את השחקנים ואמרו להם: "לא צריך להתאכזב מהתוצאה. הפנים למשחק הבא. העיקר ששיחקתם טוב". בלי קשר למשחק היום, בקבוצה ישנה אכזבה מסויימת מג'וניור ויסה, ממנו מצפים לקחת יותר מנהיגות ולגלות שיפור מיידי במשחק, בעיקר לפני משחק החוץ הקשר מול מכבי תל אביב בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully